images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

قبولی صدر در صد رشته داروسازی | فاروس طاها مشاوره

قبولی صدر در صد رشته داروسازی

قبولی صدر در صد رشته داروسازی یکی از مواردی است که برای اکثر دانش آموزان متقاضی برای شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی از اهمیت بالایی برخوردار است. در حال حاضر تمامی رشته های علوم تجربی که از متقاضیان بالایی برخوردار اند، اعم از داروسازی با کنکور ارائه می شوند.

بنابراین افراد علاقه مند به این رشته باید کنکور سراسری را با موفقیت پشت سر بگذارند و حداقل درصد و رتبه لازم برای قبولی در رشته داروسازی را کسب کنند. بنابراین موسسه فاروس طاها با سال ها سابقه در این زمینه به ارائه طرح قبولی صدر در صد رشته داروسازی می پردازد که در ادامه آن را به شما توضیح خواهیم داد.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

طرح قبولی صدر در صد رشته داروسازی به چه صورت است؟

برای قبولی صدر در صد رشته داروسازی در کنکور تجربی، فاروس طاها با اتکا به سابقه درخشانی که در زمینه قبولی در کنکور سراسری دارد، اقدام به ارائه طرح 24 گام VIP و همچنین اپلیکیش فاروس طاها برای قبولی داروسازی شما دانش پذیران قدم بزرگی را برداشته است.

بگذارید برایتان شرح دهیم. اگر شما بخواهید به هدفی برسید که تا به حا آن را لمس نکرده اید، احتیاج به راهنما دارید. در این راه باید کسی باشد تا به شما کمک کند و بتوانید از تجارب وی استفاده کنید. بنابراین تحت این شرایط می توانید به بهترین نتایج در کنکور سراسری دست یابید.

فاروس یعن چراغ راهنما.بهترین مشاوره کنکور کشور در موسسه فاروس طاها به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین منابع آموزشی دست یابید و از به روز ترین امکانات روز دنیا بهره ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر مشخصات خود را به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

چگونه می توانیم در رشته داروسازی به صورت صددرصد قبل شویم؟

  • استفاده از باکیفیت ترین فیلم های آموزشی در قالب ویدیو های 37 دقیقه ای
  • استفاده از به روز ترین روش های مشاوره به دانش آموز با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا
  • استفاده از برنامه ریزی مطالعاتی منحصر به فرد برای هر دانش آموز
  • شرکت در آزمون های مرحله به مرحله و شبیه سازی شده در کنکور سراسری
  • استفاده از بانک تست معتبر برای شناسایی تیپ بندی سوالات کنکور سراسری

یکی از ویژگی های برتر موسسه کنکوری فاروس طاها در راستای قبولی صدر در صد رشته داروسازی در کنکور سراسری این است که این موسسه از به روز ترین امکانات برای ارتقای سطح دانش آموزان استفاده می کند و دانش آموز را با مباحثی نظیر خودکنترلی، تکنیک های افزایش تمرکز و همچنین تبدیل حافظه کوتاه مدت به بلند مدت و مباحثی نظیر تندخوانی آشنا می کند.

ویدیو های آموزشی دروس کنکور تجربی کنکور به شیوه ای است که شما را با انواع سوالات کنکور سراسری آشنا می کند و به شما برای شرکت در کنکور آمادگی صددرصد می دهد.

قبولی در پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

نکاتی که باید جهت قبولی صدر در صد رشته داروسازی در کنکور بدانید

  • اولویت بندی را در برنامه ریزی روزانه خود رعایت کنید
  • در تایم مطالعه تمام حواس خود را به یادگیری مطلب اختصاص دهید
  • به توصیه های مشاور خود دقت کنید و دستورالعمل ها را به خوبی رعایت کنید
  • از منابع معتبر آموزشی استفاده کنید
  • سعی کنید در برنامه هفتگی خود ورزش را بگنجانید
  • مطالبی را اولویت آن ها بیشتر است هر روز دوره کنید تا به یاد بسپارید

یکی از شعار های موسسه فاروس این است که به دانش آموز کمک می کند تا مطالب را از حافظه کوتاه مدت به حافظه بلند مدت بسپارد. این به این معناست که برنامه ریزی روزانه، هفتگی و ماهانه دانش آموز به طریقی برنامه ریزی می شود که با استفاد از آن بتوانید از تمام علاوه بر خواندن مباحث جدید مباحث قبلی را نیز مرور کنید.

همچنین آزمون های مرحله ای به گونه ای برگزار می شود که دانش پذیر برای پاسخگویی کامل به آن ها باید بر روی مباحث قبلی کنکور نیز به جمع بندی برسد.

بنابراین برای جمع بندی نهایی کنکور سراسری دانش آموز تمام مباحث را به یاد دارد و می تواند در فرصت باقی مانده با تست زنی سطح خود را بالا برده و بیشتر بر روی تست های زماندار و شبیه سازی کنکور سراسری کار کند.

طرح تضمینی فاروس در قبولی رشته داروسازی به چه صورت است؟

طرح قبولی صدر در صد رشته داروسازی در موسسه فاروس طاها به این صورت است که موسسه به دانش آموزان تعهد می دهد، درصورت دارا بودن شرایط و انجام دادن توصیه های موسسه و هیئت علمی فاروس اگر در کنکور سراسری پذیرفته نشوند، می توانند کل هزینه را به صورت کامل دریافت کنند.

این اطمینان از قبولی دانش آموزان در موسسه فاروس از کیفیت امکانات و پکیج هایی که در اختیار دانش آموز قرار می گیرد حاصل می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر مشخصات خود را به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید و یا با کارشناسان ما به صورت مستقیم در ارتباط باشید.

رشته داروسازی در کنکور سراسری

رشته داروسازی در کنکور تجربی بسیار پرطرفدار است. این رشته در دوره های روزانه، شهریه پرداز و آزاد در دانشگاه تدریس می شود و همانطور که در بالا به آن اشاره شد، بدون آزمون و با سوابق تحصیلی ارائه نمی شود، اما نکته ای که در انتخاب رشته سال های اخیر مشهود است این است که با توجه به آمار متقاضیان سال های اخیر رشته داروسازی ظرفیت برای این افراد بسیار کم است و برای قبولی صدر در صد رشته داروسازی به رتبه بالا نیاز دارید.

بنابراین اگر قصد تحصیل در این رشته را دارید باید آن را جدی بگیرید و با پشتکار برای قبولی در این رشته تلاش کنید. موسسه فاروس طاها در این راه در کنار شماست و موانع را برایتان هموار می کند تا با خیالی آسوده به این مهم دست یابید.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها: