فاروس logo

تیپ بندی دانشگاه های علوم پزشکی 1400

تیپ بندی دانشگاه های علوم پزشکی 1400

تیپ بندی دانشگاه های علوم پزشکی 1400

تیپ بندی دانشگاه های علوم پزشکی 1400

در این مقاله به تیپ بندی دانشگاه های علوم پزشکی 1400 خواهیم پرداخت. رویای پزشک شدن 👩‍⚕️ را تقریبا بیشتر بچه های تجربی دارند. اما چطور می توان از بین این همه جمعیت قبول شد و کدام دانشگاه بهتر است؟ این موضوع بستگی به شهر محل زندگی شما هم دارد. آیا شما قصد ادامه تحصیل در شهر های دیگر را دارید؟

باید در نظر داشته باشید که دامنه ی تحقیق شما فقط شهر خودتان می باشد یا می توانید به بقیه استان ها هم بروید. در کل یک سری دانشگاه ها خیلی برجسته هستند و نام آن می درخشد. قطعا ورود به آن هم تلاش بیشتری می خواهد. به طور مثال دانشگاه علوم پزشکی تهران یکی از بهترین دانشگاه های کشور ماست که با رتبه های خیلی خوب می توانید در آن ها قبول شوید. پس در ابتدا هدف خود را مشخص کنید سپس برای آن برنامه ریزی کنید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

رنکینگ دانشگاه های علوم پزشکی ایران در جهان

اغلب دانش آموزانی که قصد مهاجرت دارند، در رابطه با رنکینگ دانشگاه های علوم پزشکی ایران در جهان سوال می پرسند. این رتبه بندی از نظر مجمع های مختلف با هم متفاوت است.

به طور مثال این رتبه بندی از نظر دانشگاه ملی تایوان به این صورت است که دانشگاه تهران در صدر قرار دارد و پس از آن دانشگاه علوم پزشکی، دیگر دانشگاه ها نیز پس از آن ها قرار می گیرند. در نظر داشته باشید که در رنکینگ جهانی هم دانشگاه هایی برتر معرفی شده اند که در داخل کشور خودمان هم شماره یک هستند.

بنابراین شما برای هر هدفی که دارید به قبول شدن در این دانشگاه ها نیاز دارید. پس دنبال هیچ میانبری نباشید و فقط با دقت بالا درس بخوانید. می توانید از مشاوره های فاروس طاها هم کمک بگیرید. در ادامه همراه ما باشید تا نکات مهمی را به شما خواهیم گفت.

دانشگاه های تیپ یک علوم پزشکی

دانشگاه های تیپ یک علوم پزشکی کدام اند؟ در تیپ بندی دانشگاه های علوم پزشکی 1400 دانشگاه علوم پزشکی در صدر جدول قرار گرفت به این علت که بیشترین مقالات داخلی را داشته است. پس از آن نیز دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار دارد. در رتبه ی سوم دانشگاه شهید بهشتی جای دارد.

میزان مقالات ارائه شده توسط اساتید و دانشجویان نقش مهمی در این رتبه بندی دارد. بچه ها تمامی این مواردی که معرفی شد برای رشته های پرمخاطبی همچون پزشکی رتبه های خیلی خوبی می خواهند.

بنابراین اگر هدف شما پزشکی می باشد از همین امروز درس ها را خوب و جدی بخوانید و رویاهای خود را جدی بگیرید. هر چقدر بیشتر تلاش کنید رتبه ی خیلی بهتری می گیرید. از راهنمایی های مشاور خود کمک بگیرید و کیفیت مطالعه ی خود را بالا ببرید. با ما همراه باشید.

رتبه دانشگاه علوم پزشکی تهران در جهان

رتبه دانشگاه علوم پزشکی تهران در جهان چند است؟ به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل، نتایج رتبه‌بندی جهانی تایمز 2021، نشان می‌دهد که دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه 128 جهانی را در شاخص آموزش کسب کرده است. دیگر احتمالا باید متوجه به اهمیت این دانشگاه با توجه رتبه بندی صورت گرفته، شده باشید.

دوستان برای قبولی در این دانشگاه ها باید هر چه زودتر اقدام کنید، اما اگر در سال های پایه نمرات خوبی نگرفته اید، نگران نباشید. اگر در سال کنکور هم شما خوب تلاش کنید می توانید نتایج باور نکردنی را از آن خود کنید.

اگر قبولی در پزشکی دانشگاه های تاپ را می خواهید باید به قدر کافی زحمت بکشید. درس ها را به مرور بخوانید و از زمان خود درست استفاده نمایید. هر روز را فرصتی برای رسیدن به رویاهای خود بدانید. مطالب را با دقت بخوانید و نکات مهم را یادداشت کنید.

دانشگاه های تیپ ۲ علوم پزشکی

دانشگاه های تیپ ۲ علوم پزشکی در ایران کدام اند؟ در کل برای دانشگاه های علوم پزشکی کشورمان سه تیپ تعریف شده است. دانشگاه هایی مانند شهید بهشتی، علوم پزشکی و ... در تیپ 1 قرار می گیرند.

در تیپ دو هم علوم پزشکی بابل، همدان، تربیت مدرس، قزوین و ... قرار می گیرند. می توان گفت که قبولی در تیپ دو راحت تر می باشد. اما به هر حال پزشکی اراده ای بی نظیر می خواهد. نکته ی مهم دیگری که باید در نظر بگیرید این رشته فقط این نیست که شما در دانشگاه قبول شوید.

پس از آن تازه مطالب مهم در دانشگاه ها شروع می شود. بنابراین بهتر است که انتخاب خودتان باشد و نه تصمیم دیگران.

در ادامه موضوع تیپ بندی دانشگاه های علوم پزشکی 1400، انتخاب خودتان هم به خاطر علاقه شما باشد و نه فقط صرفا برای این که پزشک شوید. در غیر این صورت حتی اگر قبول هم شوید، خیلی زود پشیمان خواهید شد.

پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

دانشگاه های تیپ ۳ پزشکی

در این قسمت با دانشگاه های تیپ ۳ پزشکی آشنا خواهیم شد. به طور کلی تیپ بندی دانشگاه های علوم پزشکی 1400 در قالب جدول زیر آورده ایم. به کمک آن می توانید رتبه ی هر دانشگاه را متوجه شوید. این دیگر تلاش و انتخاب خودتان است که در کدام مشغول به تحصیل شوید.

تیپ 1تیپ 2تیپ 3
دانشگاه علوم پزشکی تهرانانستیتو پاستور ایراندانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتیدانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشیدانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی
دانشگاه علوم پزشکی اصفهاندانشگاه علوم پزشکی بابلدانشگاه علوم پزشکی ایلام
دانشگاه علوم پزشکی شیرازدانشگاه علوم پزشکی همداندانشگاه علوم پزشکی بوشهر
دانشگاه علوم پزشکی تبریزدانشگاه تربیت مدرسدانشگاه علوم پزشکی کردستان
دانشگاه علوم پزشکی مشهددانشگاه علوم پزشکی قزویندانشگاه علوم پزشکی قم
دانشگاه علوم پزشکی اهواز (جندی شاپور)دانشگاه علوم پزشکی گلستاندانشگاه علوم پزشکی یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی کرماندانشگاه علوم پزشکی اراکدانشگاه علوم پزشکی گناباد
دانشگاه علوم پزشکی مازندراندانشگاه علوم پزشکی گیلاندانشگاه علوم پزشکی جهرم
دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله (عج)دانشگاه علوم پزشکی زنجاندانشگاه علوم پزشکی شاهرود
دانشگاه علوم پزشکی یزد (شهید صدوقی)دانشگاه علوم پزشکی رفسنجاندانشگاه علوم پزشکی ارتش
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاهدانشگاه شاهددانشگاه علوم پزشکی سبزوار
دانشگاه علوم پزشکی ارومیهدانشگاه علوم پزشکی لرستاندانشگاه علوم پزشکی زابل
دانشگاه علوم پزشکی زاهداندانشگاه علوم پزشکی هرمزگاندانشگاه علوم پزشکی فسا
دانشگاه علوم پزشکی کاشاندانشگاه علوم پزشکی سمناندانشگاه علوم پزشکی البرز
 دانشگاه علوم پزشکی بیرجنددانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
 دانشگاه علوم پزشکی اردبیلدانشگاه علوم پزشکی جیرفت و دزفول

موفقیت تضمینی کنکور

موفقیت تضمینی کنکور یک طرح ویژه برای بچه های تجربی. این طرح با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پزشکی و همچنین قبولی در دندان پزشکی و داروسازی به وجود آمده است. با انتخاب گام های برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع تحصیلی دیگر بی نیاز خواهید شد.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

همچنین می توانید با آزمون های مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هرگام بسنجید و رتبه خود را ببینید این آزمون آنلاین کنکور به شما کمک می کند تا خود را در محیطی شبیه به کنکور بیازمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافیست مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید و یا با کارشناسان ما در موسسه فاروس طاها در ارتباط باشید.

برچسب ها