images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

بهترین موسسه مشاوره کنکور مشاوره

بهترین موسسه مشاوره کنکور

 

با توجه به اهمیت برنامه ریزی در موفقیت، بهترین موسسه مشاوره کنکور برای دانش آموزان کدام است؟ برای سال کنکور باید خوب برنامه داشته باشید. چرا که در این سال، نمی توان هم چون سال های گذشته خودتان به تنهایی و بدون کمک دیگران درس بخوانید و نتیجه ی خوب هم بگیرید. داستان کنکور با امتحانات مدرسه خیلی متفاوت است. برای قبولی در کنکور شما باید یک مشاور خبره بشناسید. از او کمک بگیرید و در هنگام برخورد با مشکلات از تجربیات ایشان کمک بگیرید. داشتن یک برنامه جامع و پوشش دهنده تمامی منابع کنکور می تواند کمک بزرگی در موفقیت شما را بکند. با هر معدل و وضعیت تحصیلی ای که هستید سال کنکور نگران هیچ چیزی نباشید، همه چیز را به فاروس طاها بسپارید و منتظر بهترین نتیجه باشید.

 

بهترین موسسه کنکور تجربی

 

فاروس طاها بهترین موسسه کنکور تجربی در کل کشور می باشد. این جمله شعار نیست ما اعتبار خود را به شما ثابت می کنیم. تمامی طرح های قبولی پزشکی ما به صورت تضمینی برا عقد قرار داد می باشد. توصیه می کنیم در سال کنکور با توجه به زمان کمی که دارید حتما در انتخاب آموزشگاه خوب تحقیق کنید. اصلا جای اشتباه ندارید پس بهترین و حرفه ای ترین را انتخاب کنید. تیم ما تشکیل شده از بهترین اساتید کنکوری کشور و برجسته ترین مشاور می باشد. با ما حتما در رشته ی پزشکی قبول خواهید شد. ما شیوه درست درس خواندن را به شما آموزش می دهیم. قرار نیست کار عجیبی انجام دهیم فقط مهارت های مهم کنکوری را صادقانه در اختیار شما قرار می دهیم. نکات طلایی حل تست ها در جزوات ما در هیچ جزوه ی دیگری وجود ندارد.

 

 

بهترین موسسه مشاوره کنکور تهران

 

بچه های کنکوری ساکن تهران شما می توانید بهترین خدمات آموزشی را برای کنکور خود داشته باشید. بهترین موسسه مشاوره کنکور تهران کدام است؟ در زمینه مشاوره دپارتمان های مختلفی وجود دارد. اما خب از کجا متوجه شویم کدامیک برای ما مناسب تر است؟ برای انتخاب مشاوره نکاتی را خواهیم گفت خیلی به شما کمک خواهد کرد و کاربردی خواهد بود. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.👌🌺

 


 

  • 📚متخصص در زمینه کنکور
  • 📚سابقه ای درخشان در کنکور سال های گذشته
  • 📚مطمئن و قابل اعتماد
  • 📚مسلط به منابع دروس رشته شما
  • 📚آگاه به قوانین و تبصره های سازمان سنجش
  • 📚آشنا به امور انتخاب رشته

 

 

 

قیمت مشاوره تحصیلی کنکور

 

با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و افزایش چند برابری قیمت ها، متاسفانه خانواده ها نمی توانند مانند قبل پاسخگوی نیازهای فرزندانشان باشند. از این در هر موردی باید از قبل به خوبی تحقیق کرد و سپس برای آن هزینه پرداخت. در مورد یک مشاور درجه در قسمت بالا نکاتی را گفتیم. حتما در زمان ثبت نام به نکات گفته شده دقت کنید. هزینه های سرسام آور کنکور خانواده ها را همیشه اذیت می کند. حال اگر خدایی نکرده به نتیجه دلخواه دانش آموز نرسد، تمام زحمات دانش آموز و هزینه های پدر و مادر تلف خواهد شد. حال تصور کنید اگر موسسه کنکورتان برای شما طرح تضمینی بگذارد چه می شود؟ به این صورت که اگر نتیجه دلخواه عاید نشد تمام هزینه پس داده خواهد شد. در این صورت خیال شما نیز از بابت این موضوع راحت خواهد شد.

 

 

 

بهترین موسسه کنکور پزشکی

 

برای قبولی در رشته ی پزشکی باید بجنگید. واقعا هم به این صورت است، باید یک سال و حتی توصیه می کنیم از سال های پایین تر تلاش جدی را شروع کنید. این رشته متقضیان بسیار زیادی دارد و بدانید که رقبای سرسخت بسیار زیادی دارید. هم چنین کنکور تجربی آزمون سختی است و تسلط بسیار زیادی بر مفاهیم را می طلبد. برای این مفاهیم باید هر درس را به صورت خط به خط عمیق درک کنید و از کنار هیچ مطلبی سرسری نگذرید. درست است که این آزمون سخت است اما قبولی در آن چیز محالی نیست. اگر برنامه ریزی کنید و خوب درس بخوانید حتما موفق خواهید شد. از سخت بودن نترسید و فقط تلاش کنید.

 

در این قسمت میخواهیم کمکی به جزئیات درس فیزیک بپردازیم. دوستان عزیز رشته ی تجربی از شما خواهش می کنیم که نسبت به درس فیزیک بی تفاوت نباشید. اینقدر به ضرایب بالای شیمی و زیست توجه نکنید. حتما در برنامه هفتگی خود مطالعه درس فیزیک و حل تمرین آن را قرار دهید. این درس به شدت سرنوشت ساز خواهد بود. ببینید اولا که برای قبولی در رشته ی پزشکی باید همه دروس و منابع کنکور را تا یک سطحی پیش ببرید. از طرفی با حل چند سوال از درس فیزیک می توانید کلی رتبه ی خود را تغییر دهید. این درس هم مانند دروس دیگر می باشد و همه سوالاتش پیچیده نیست.

 

بهترین کلاس کنکور برای پزشکی

 

فاروس طاها یک موسسه کنکور برای دوستان عزیز رشته ی تجربی می باشد. در این موسسه تمامی طرح های مشاوره ای و آموزشی برای قبولی تضمینی در کنکور سال آینده برگزار می شود. به عبارت بهتر پزشک شدن شما تمام هدف و آرزوی ماست. پس برای رسیدن به آن همگام با شما تلاش می کنیم. هر مشکلی که در طی این یک سال کنکور برای برنامه درسی تان به وجود آید نگران نباشید و همه چیز را به ما بسپارید ما همراه شما هستیم. نگرانی در کنار ما اصلا معنا ندارد. تمام تلاش ما بر این است که شما بدون هیچ استرس و نگرانی ای خوب درس بخوانید و بر تمامی منابع کنکور مسلط شوید. پس همین الان با شماره 09120981385 تماس بگیرید و در طرح های ما ثبت نام کنید.

 

بهترین موسسه مشاوره کنکور در کل کشور کدام است؟

همانطور که گفته شد فاروس طاها چه در زمینه آموزش و چه در زمینه خدمات مشاوره ای به کنکوری های عزیز در ایران، بهترین می باشد.

آیا در سال کنکور حتما نیاز است که مشاوره داشته باشیم؟

با توجه به وقت کم و مطالب زیادی که برای کنکور وجود دارد برای این که بتوانید یک برنامه خوب داشته باشید تا به همه کار ها برسید و وقت برای جمع بندی مطالب هم باشد حتما به مشاوره کنکور نیاز پیدا خواهید کرد.

برچسب ها: