images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

آیا قبولی در کنکور تجربی دشوار است؟ مشاوره

آیا قبولی در کنکور تجربی دشوار است؟

آیا قبولی در کنکور تجربی دشوار است؟ این سوال را معمولا دانش آموزان زیاد از ما می پرسند. توجه کنید که رقابت فقط در یک شهر نیست. گاهی ممکن است که شما در یکی از بهترین ها دبیرستان درس بخوانید اما باز هم نتوانید رتبه لازم را کسب کنید. علت آن هم همین موضوع است. رقابت بین ده ها، صدها و هزاران شهر در کل کشور می باشد. بنابراین دانش آموزان باید در میدان بزرگی به رقابت بپردازند. این ایجاب می کند تا هر حرکتی که متقاضی انجام می دهد باید با نهایت قدرت باشد. در غیر این صورت بازنده خواهند بود. یک پرسش دیگر داوطلبان این است که چرا کنکور باید در 4 ساعت برگزار شود؟ در نتیجه سرنوشت یک سال یا بهتر است بگوییم 12 سال دانش آموز در این مدت زمان مشخص شود. همراه ما باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

آیا قبولی در رشته تجربی سخت است؟

ا قبولی در رشته تجربی سخت است؟ بچه ها همانطور که گفته شد کل زمان کنکور 4 ساعت است که این مدت را می توان خیلی سرنوشت ساز دانست. اگر می پرسید که چرا اینطور است، باید به شما بگوییم که اتفاقا این کار بسیار درستی است. کسی که می خواهد واقعا پزشکی، دندانپزشکی و یا داروسازی قبول شود و به طور کل هدف او رشته های تاپ است، باید مدیریت زمان درستی داشته باشد. هم چنین قدرت تحلیل بسیار بالایی داشته باشد. اگر قرار بود که موفقیت در این رشته ها راحت باشد قطعا و بدون شک همه دانش آموزان به سمت آن ها گرایش پیدا می کردند. پس قبولی در این موارد مذکور برای کسانی که به اندازه کافی مصمم نیستند یا بی برنامه هستند بسیار دشوار است. شاید بتوان پاسخ سوال آیا قبولی در کنکور تجربی دشوار است؟ را اینطور داد که اگر با برنامه باشید، خیر.

چگونه در کنکور تجربی موفق شویم؟

چگونه در کنکور تجربی موفق شویم؟ دوستان این گروه آزمایشی به علت جمعیت بالای آن همواره در ذهن همه کلمه دشواری را ایجاد می کند. اما اگر بتوانید در مسیر درست قرار بگیرید به راحتی می توانید موفق شوید و رشته های خوبی را قبول شوید. تنها شرط آن نیز همان است که گفته شد: مشاوره و برنامه ریزی. پس اگر اهداف خورا را جدی می دانید این دو را نادیده نگیرید. حتما در بهترین موسسه ها ثبت نام کنید تا پیشرفت کنید. پیشنهاد قطعی ما به شما عزیزان فاروس طاها می باشد. برای ثبت نام می توانید همین حالا با شماره 09120981385 تماس بگیرید و یا این که اطلاعات خود را به همین شماره واتسپ کنید.

برچسب ها: