فاروس logo

حداقل درصد برای قبولی در پزشکی دولتی

حداقل درصد برای قبولی در پزشکی دولتی

حداقل درصد برای قبولی در پزشکی دولتی

حداقل درصد برای قبولی در پزشکی دولتی

در این مقاله با موضوع حداقل درصد برای قبولی در پزشکی دولتی آشنا خواهیم شد، پس دبیرستانی ها و کنکوری های گرامی تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

در رشته پزشکی در دانشگاه های سراسری یکی شاید جزو آرزو های هر یک از تحصیل کنندگان در رشته علوم تجربی باشد. چرا که بسیاری از متقاضیان رشته تجربی به امید قبولی در رشته های علوم پزشکی از جمله قبولی در دندانپزشکی تحصیل می کنند.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

به همین دلیل است که بسیاری از متقاضیان در شهر های بزرگی نظیر تهران، کرج و مشهد به دنبال قبولی تضمینی در رشته های پزشکی می باشد، این را بدانید که این رشته های علوم پزشکی علی الخصوص در دانشگاه شهر های بزرگ نیازمند دانش و پشتکار فراوان است. با ما همراه باشید تا از درصد قبولی پزشکی دانشگاه دولتی مطلع شوید.

آشنایی با حداقل درصد برای قبولی در پزشکی دولتی

منابع آموزشی کنکور تجربی شامل ویدیو و جزوه های آموزشی از مواردی هستند که کیفیت آن ها می تواند قبولی شما را در رشته علوم تجربی تضمین کند. جزوه های درجه یک آموزشی از قوی ترین اساتید برتر کسور به همراه ویدئو های آموزشی کنکور می تواند سطح شما را ارتقا دهد و به شما در زمینه قبولی تضمینی در کنکور سراسری کمک کند.

آزمون های مرحله به مرحله آزمون هایی هستند که ماهانه یکبار یا دوبار برای سنجش سطح دانش آموز از میزان درسی که خوانده گرفته می شود. این ازمون می تواند فاکتور خوبی برای نمایش سطح شما و همچنین کسب حداقل درصد برای قبولی در پزشکی دولتی باشد.

در هر سطحی که هستید، اگر در آزمون های استاندارد شرکت کنید می توانید با تحلیل کارنامه آزمون که بلافاصله پس از انجام آزمون به صورت اینترنتی در اختیارتان قرار می گیرد، خود را بسنجید.

شاید از خود بپرسید تاثیر مشاوره در قبولی کنکور تجربی چه می تواند باشد، واضح است که مشاوره می تواند باعث پیدا کردن نقاط ضعف و نقاط قوت شما شود.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

در هر مرحله ای که به سر می برید، مشاوره می تواند باعث شناخت شما از آزمون و انتخاب رشته دلخواهتان در دانشگاه هدف شود. با استفاده از مشاوره می توانید برای موفقیت خود برنامه ریزی کنید و اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت برای زندگی خود تعریف کنید.

برنامه ریزی مهم ترین فاکتور قبولی در کنکور سراسری است. با استفاده از برنامه ریزی مشخص می شود به چه میزان برای قبولی حداقل درصد در رشته پزشکی دولتی می توانید موفقیت کسب کنید. برنامه ریزی باید به گونه ای باشد که تمام امکانات درسی شمارا شامل موارد یر در بر بگیرد.

چگونه می توان به کسب رتبه برتر برای تحصیل در پزشکی دانشگاه سراسری دست یافت؟

رصد قبولی پزشکی دولتی >> موارد تاثیرگذار در کسب رتبه برتر در بالا به آن اشاره شد. بسیاری از موسسات آموزشی هستند که هر کدام از خدمات فوق را به صورت جداگانه ارائه می کنند، اما این موارد در صورتی بیترین تاثیرگذارری را دارد که باهم هماهنگ باشد. به عنوان مثال منابع آموزشی، بانک تست و سوالات استاندارد در اختیار دانش آموز قرار بگیرد.

همچنین برنامه آزمون ها به گونه ای باشد که بعد از آنکه دانش آموز مباحث درسی را بست بتواند آزمون دهد. به گونه ای که کیفیت مطالعه خود را در این مدت بسنجد.

موسسه فاروس طاها یکی از اولین موسسات ایران است که تمام این امکانات را به صورت یکجا در اختیار دانش آموز قرار داده است علی الخصوص آزمون آنلاین کنکور، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بنابراین تمام این خدمات با یکدیگر هماهنگ است. برنامه ریزی فاروس طاها به گونه ای است که امکان جبران برای مباحث درسی عقب مانده به دانش آموز می دهد و برای هر پایه تا کنکور به صورت منحصر به فرد برنامه ریزی شده است.

کارنامه پذیرفته شدگان پزشکی دانشگاه سراسری

بررسی کارنامه حداقل درصد برای قبولی در پزشکی دولتی پذیرفته شدگان و همچنین کارنامه پذیرفته شدگان سال های قبل می تواند معیار مناسبی برای سنجش باشد. با استفاده از آزمون های آزمایشی می توانید سطح خود را بررسی کنید و بسنجید آیا به کسب رتبه لازم برای قبولی در پزشکی سراسری رسیدید یا خیر. همچنین می توانید در آزمون های دوره ای پیشرفت خود را بسنجید.

رتبه و نمره در زیر گروهیکدوسهچهارپنج
میزان تاثیر سوابق دبپلم25%25%25%25%25%
میزان تاثیر سوابق پیش دانشگاهی5%5%5%5%5%
رتبه در سهمیه نهایی1692825871075705
رتبه کشوری (بدون سهمیه )8106438644157493914
نمره کل نهایی949996791020694439616
تاثیر مثبت سوابق تحصیلیفاقد تاثیر مثبتفاقد تاثیر مثبتفاقد تاثیر مثبتفاقد تاثیر مثبتفاقد تاثیر مثبت

درصد قبولی پزشکی دولتی >> کارنامه فوق کارنامه دانش آموز تجربی است که سال گذشته در رشته پزشکی پذیرفته شده است. پزشکی در زیر گروه یک از زیرگروه های علوم تجربی قرار دارد.

بنابراین رتبه در زیر گروه ی کداوطلب و رتبه در سهمیه وی یعنی 1692 مورد سنجش قرار می گیرد. از آنجایی که دانش آموز مشمول 5 درصد تاثیر مثبت سال پیش دانشگاهی است، متوجه می شویم این کارنامه مربوط به دانش آموز نظام قدیم است.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

درصد های لازم برای پزشکی دانشگاه سراسری

درصد قبولی پزشکی دولتی >> از آنجایی که پزشکی یکی از رشته های پرطرفدار است، درصد های لازم برای پزشکی دانشگاه سراسری باید به گونه ای باشد که با استفاده از آن بتوانید رقبای خود را پشت سر بگذارید، در ادامه با حداقل درصد برای قبولی در پزشکی دولتی آشنا خواهید شد.

بنابراین شما به میانگین درصد های بالای 70 در دروس عمومی و تخصصی نیاز دارید. به عنوان مثال درصد های کارنامه بالا را بررسی می کنیم:

دروس عمومیزبان و ادبیات فارسیزبان عربیفرهگ و معارف اسلامیزبان خارجی
درصد نمره درس707462100
دروس اختصاصیزمین شناسیریاضیزیست شناسیفیزیکشیمی
درصد نمره دروس5434582657

برچسب ها