فاروس logo

کتاب کمک درسی کنکوری برای قبولی تضمینی در رشته پزشکی

کتاب کمک درسی کنکوری برای قبولی تضمینی در رشته پزشکی

کتاب کمک درسی کنکوری برای قبولی تضمینی در رشته پزشکی

کتاب کمک درسی کنکوری برای قبولی تضمینی در رشته پزشکی

بهترین کتاب کمک درسی کنکوری برای قبولی تضمینی در رشته پزشکی کدام است؟ پیش از انتخاب و خرید منابع و کتاب های کمک درسی حتما مطالب این مقاله فاروس طاها رو بخوانید.

قطعا دیده اید که این روزها از هر کسی بپرسید چه کتاب کمک درسی بخوانم. یا از چه دی وی دی آموزشی استفاده کنم، یک لیست معرفی می کند. که شاید کاملا با منابعی که یک مشاور دیگر معرفی کرده است، متفاوت باشد. اما واقعا کدامشان درست می گویند و کدامشان غلط؟

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

بهترین انتشارات کتاب کمک درسی کنکوری برای قبولی تضمینی در رشته پزشکی کدام است؟

در حال حاضر چندین موسسه فیلم و دی وی دی آموزشی برای کنکور تولید می کنند. به علاوه، کتاب کمک درسی کنکوری برای قبولی در پزشکی گوناگونی هم هستند که منابع کمک درسی کنکوری چاپ می کنند، اما واقعیت این است که بعضی منابع کمک درسی، به عنوان مثال در درس زیست شناسی فقط برای آموزش و از نظر درسنامه ترکیبی مناسب اند.

اما بعضی دیگر فقط برای تست زنی مناسب هستند. همچنین، بعضی برا کسانی که سطح شان بالا است مناسب اند. و بعضی برای سطوح مبتدی و متوسط بهتر هستند. به علاوه، بعضی از منابع کمک درسی بسیار وقت گیر هستند. و ممکن است برای کسانی که امسال کنکور دارند، خوب نباشند. و بیش تر برای دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم دبیرستان مفید باشند.

برخی دروس مانند ادبیات نشر الگو برای آرایه، املا، قرابت معنایی و … هر کدام یک کتاب جداگانه دارد. و اگر کسی بخواهد همه این 5 کتاب را بخرد، هزینه اش بسیار زیاد می شود، اما در مقابل، ادبیات موضوعی گاج یک کتاب دو جلدی جامع و کامل است که تقریبا نصف این قیمت اش می شود.

صد در صد مورد دوم به صرفه تر است. چرا که ممکن است کسی واقعا نتواند برای درس عمومی ادبیات اینقدر پول خرج کند و همچنین، بخواهد یک کتاب جامع و ارزان تر بخرد.

تعداد منابع و کتاب کمک درسی کنکوری برای قبولی تضمینی در رشته پزشکی

وجود تعداد زیاد منابع و کتاب کمک درسی موضوع بسیار بد است، زیرا که سبب گیجی و سر در گمی دانش آموز می شود. برای هر درس یک تا دو منبع کافی است.

اگر برای هر درس چند منبع گوناگون داشته باشید، همیشه استرس دارید که نکند وقت نکنم این کتاب را تمام کنم یا نکند از این منبع سوال طرح شود یا نکند از آن یکی منبع سوال طرح شود و من نرسم آن را تمام کنم.

همه این مسائل، در درون شما و ضمیر ناخودآگاه تان، استرس و آشوب به پا می کنند. بعضی از افراد تا می شنوند فلان دانش آموز رتبه خوب، فلان معلم، فلان پشتیبان و … می گوید این کتاب خوب است

حتی اگر اواسط یا آخر سال هم باشد؛ باز هم آن کتاب را خریداری می کنند. به امید اینکه برسند تا آخر سال آن را بخوانند. اما نکته ای که وجود دارد این است که در این صورت، فقط کتاب ها روی هم انبار و انباشته می شوند.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

پکیج تضمینی منابع کمک آموزشی برای قبولی در رشته پزشکی

این پکیج برای تمام داوطلبان کنکور تجربی مناسب است. همچنین، این پکیچ شامل امکاناتی است که برای موفقیت در کنکور تجربی به آن نیاز دارید.

بهترین منابع کنکور که در بازار موجود هستند، از برنامه ریزی مطلوبی برای قبولی داوطلبان در کنکور مناسب نیستند، اما پکیج تضمینی کنکور تجربی فاروس طاها شامل ویدیو، جزوه، آزمون، مشاوره، برنامه ریزی، بانک تست، برای همه دروس رشته تجربی اعم از ریاضی، شیمی، فیزیک، زیست، عربی، دینی، زبان و ادبیات است.

بنابراین، با خرید این پکیج می توانید قبولی تضمینی خود در رشته پزشکی را فراهم کنید. جهت اطلاعات بیش تر در این زمینه با شماره موسسه فاروس طاها تماس حاصل نمایید.

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

بهترین موسسه کنکوری برای قبولی در رشته پزشکی

قبولی در رشته پزشکی با کمتر از یکسال امکان پذیر است. با انتخاب موسسه فاروس طاها برای قبولی در کنکور پزشکی موفقیت خود را تضمین کنید. موسسه فاروس طاها امکانات زیر را در اختیار داوطلبان قرار می دهد:

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها