فاروس logo

سایت مشاهده و خرید بهترین ویدیوهای آموزشی کنکور

سایت مشاهده و خرید بهترین ویدیوهای آموزشی کنکور

سایت مشاهده و خرید بهترین ویدیوهای آموزشی کنکور

سایت مشاهده و خرید بهترین ویدیوهای آموزشی کنکور

  

از بهترین ویدیوهای آموزشی کنکور چه می دانید؟ افزایش میزان رقابت در قبولی در رشته ها و دانشگاه های پر طرفدار همواره وجود دارد. همچنین، با توجه به ظرفیت کم پذیرش در این رشته ها، این رقابت هر ساله بیش تر می شود. از این رو، شاهد رویکرد متفاوت طراحان سوالات کنکور نسبت به سال های گذشته هستیم. این موضوع باعث شده تا به تدریج موسسات آموزشی گوناگونی در سطح کشور شروع به فعالیت کنند. همچنین، منابع و جزوه های کمک آموزشی مختلفی در راستای تامین نیازهای تحصیلی داوطلبان کنکوری به بازار عرضه شدند.

 

ویدیوهای آموزشی کنکور >>> یک دسته از این منابع می باشند. که متقاضیان در انتخاب آن ها با پرسش های بسیاری مواجه هستند. آیا تکنیک های موجود در ویدیوهای آموزشی موثرتر از کتاب های آموزشی است؟ تهیه ویدیوهای آموزشی مفیدتر است یا حضور در کلاس؟ و ... . بنابراین، ما تصمیم گرفتیم در این مقاله فاروس طاها به بررسی جامع این موضوع بپردازیم. تا شما عزیزان داوطلب بتوانید با اطلاعات جامع و کافی به بهترین انتخاب اقدام کنید.

  

مزایای استفاده از ویدیوهای آموزشی کنکوری

  

علاوه بر آشنایی با اصول صحیح برنامه ریزی کنکور، آن چه که در موفقیت داوطلبان آزمون سراسری دارای اهمیت می باشد. این است که متقاضیان از منابع آمورشی کامل و جامع استفاده کنند. ثبت نام در کلاس های مختلف و متعدد علی رغم این که با صرف زمان و انرژی بسیاری همراه می باشد. ممکن است به کسب نتیجه دلخواه منجر نشود. بنابراین، ابداع شیوه ها و ابزارهای نوین آموزشی تا حدی به رفع این مشکلات کمک کرده است. به عنوان مثال، تولید ویدیوهای آموزشی کنکوری که در آن ها مباحث کتاب های درسی به صورت مفهومی و تکنیکی تدریس شده اند. برای بسیاری از داوطلبان جایگزین شرکت در کلاس های حضوری شده اند.

 

دلایل مختلفی باعث شده اند تا استفاده از ویدیوهای آموزشی برای عده ای از متقاضیان به یک ترجیح تبدیل شوند. یکی از مهم ترین دلایل را می توان قابلیت مشاهده مکرر و بدون هیچ گونه محدویت این ویدیوها دانست. همچنین، برای داوطلبانی که فرصت و یا هزینه کافی جهت شرکت در کلاس های موسسات آموزشی را ندارند، استفاده از این ویدیوهای کنکور می تواند پیشنهاد مناسبی باشد. فراموش نکنید که آن چه باید برای مطالعه کنکور در اولویت قرار دهید، تسلط بر روی کتاب های درسی می باشد. یعنی استفاده از منابع کمک آموزشی و شرکت در آزمون های آزمایشی بایدتکمیل کننده روند مطالعاتی شما باشند.

  

  

بهترین موسسه ویدیوهای آموزشی کنکور

  

یکی از پرسش هایی که همواره توسط داوطلبان کنکوری مطرح می شود. این است که برای تقویت مهارت های تسلط بر روی مطالب و یادگیری شیوه های صحیح مطالعه هر درس. شرکت در کلاس های آموزشی را انتخاب کنیم و یا از ویدیوهای آموزشی کنکوری استفاده کنیم؟

 

به دلیل برقراری ارتباط مستقیم میان داوطلب و استاد در فضای کلاس. همچنین، امکان پرسش و پاسخ، شرکت در کلاس های آموزشی نسبت به تهیه ویدیوهای کنکوری موثرتر خواهد بود. اما همان طور که اشاره کردیم، برای داوطلبانی که امکان شرکت در کلاس ها را به صورت حضوری ندارند. و یا متقاضیان مناطق محروم که به موسسات آموزشی دسترسی ندارند. استفاده از ویدیوهای آموزشی کنکور گزینه بهتری خواهد بود. با توجه به این که دروس تخصصی هر یک از گروه های آزمایشی مهم ترین بخش سوالات کنکور را تشکیل می دهند. به علاوه، کسب درصد بالا در این دروس، در دستیابی به رتبه و نتیجه مطلوب بسیار موثر است. بنابراین، یادگیری اصولی مفاهیم و همچنین، افزایش مهارت های تست زنی در این دروس اهمیت ویژه ای دارد.

  

  

  

ویژگی های بهترین ویدیوهای آموزشی کنکور چیست؟

  

  

ویژگی های ویدیوهای آموزشی فاروس طاها

  

  

  

خرید ویدیوهای آموزشی کنکور

  

جهت خرید ویدیوهای آموزشی کنکور با بهترین کیفیت کافی است به صورت رایگان در وب اپلیکیشن فاروس طاها ثبت نام کرده. سپس همه ویدیوها را به صورت اشتراک ماهانه دریافت کنید. علاوه بر آن ها، امکاناتی مانند آزمون های مرحله به مرحله فاروس، جزوات طبقه بندی شده، آموزش زبان انگلیسی، بانک تست و هر آنچه را برای آمادگی در کنکور سراسری به آمن نیاز دارید. به صورت اشتراک ماهانه دریافت کنید. جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه می توانید از طریق شماره زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

   


  

شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎

  

  

قبولی تضمینی در کنکور پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی فاروس طاها

  

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها سابقه و تخصص در زمینه قبولی کنکور علوم تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

 

موفقیت تضمینی در کنکور سراسری >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را مهم و ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پرطرفدار تجربی از جمله: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شکل گرفته است. با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. به علاوه، رتبه خود را ببینید. همچنین، این آزمون های آزمایشی آنلاین مزایای بسیار زیادی نسبت به دیگر آزمون ها دارند. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

  

سوالات متداول

  


استفاده از ویدیوهای آموزشی کنکور برای کدام دسته از داوطلبان کنکور سراسری مناسب می باشد؟


همان طور که در این مقاله اشاره شد. متقاضیانی که فرصت و یا هزینه کافی جهت شرکت در کلاس های موسسات آموزشی را ندارند، می توانند از این ویدیوها استفاده کنند.


آیا می توان صرفا به استفاده از ویدیوهای کنکوری جهت کسب نتیجه مطلوب در کنکور اکتفا کرد؟


خیر. همان طور که همیشه گفتیم. مهم ترین منبع طراحی سوالات کنکور کتاب درسی می باشد. بنابراین مطالعه کتب درسی باید در اولویت قرار گیرند.


ویدیوهای آموزشی نسبت به کلاس های حضوری چه مزیتی دارند؟


این ویدیوها به دلیل دارا بودن مزایای بسیار برای داوطلبان زیادی یک ترجیح محسوب می شوند. که مهم ترین آن، قابلیت مرور مجدد مباحث تدریس شده می باشد.

برچسب ها