فاروس logo

دانلود رایگان دی وی دی کنکور

دانلود رایگان دی وی دی کنکور

دانلود رایگان دی وی دی کنکور

دانلود رایگان دی وی دی کنکور

 

اگر به دنبال دانلود رایگان دی وی دی کنکور هستید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید. دوستان ببینید فیلم های آموزشی کنکور می تواند کمک بزرگی به یادگیری مطالب کند. اما باید استفاده ی درست از آن را هم بلد باشید. باید درس ها را مبحث به مبحث مشاهده کنید و در یک روز اینقدر فیلم زیاد نبینید که خسته شوید. حتما برنامه ریزی کنید تا به موقع به همه کارهایتان برسید. هر فیلمی را که دیدید در همان روز تست های مربوط به آن قسمت را هم بزنید. نگذارید کارها روی هم انباشته شوند. این کار شما را از اهداف تان دور می کند. تمرکزتان فقط روی درس تان باشد و اجازه ندهید هیچ چیزی شما را از موفقیت دور کند. حل تست های کنکور سراسری در اولویت کارهای شما باشد. در ادامه راه های مفیدی را برای مطالعه به شما آموزش خواهیم داد.

 

ایا دی وی دی های کنکور خوب است؟

 

ایا دی وی دی های کنکور خوب است؟ معمولا بچه ها این سوال را زیاد از ما میپرسند. ببینید استفاده از دی وی دی و فیلم آموزشی نسبت به کلاس های آموزشی چند مزیت دارد. خصوصا الآن که در زمان کرونا شما دیگر امکان استفاده از خدمات آموزشی حضوری را ندارید. هم چنین فیلم به شما امکان تدریس دوباره را می دهد. یعنی هر قسمتی از آموزش را که متوجه نشدید می توانید دوباره آن قسمت را ببینید. که این کار به تثبیت مطالب در ذهن شما کمک می کند. مورد دیگر این که نیازی نیست شما تا آموزشگاه برای شرکت در کلاس ها بروید. این یعنی ذخیره زمان که در سال کنکور برای شما بسیار با ارزش است. پس به آن توجه ویژه ای داشته باشید. هم چنین شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز از آن ها استفاده کنید، که این موضوع دیگر مزیت آن است.

 

 

بهترین دی وی دی شیمی کنکور

 

بهترین دی وی دی شیمی کنکور🧪!!! درس شیمی بعد از زیست از درس های مهم کنکور تجربی است. که چه بسا برای برخی زیرگروه ها اهمیت آن نیز بیشتر هم می شود. اگر می خواهید بی نظیر ترین منابع را برای آن دریافت کنید، حتما با فاروس طاها همراه باشید. تمامی فیلم های آموزشی ما مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی و حذفیات کنکور می باشد که توسط بزرگان کنکور ایران تهیه و ضبط شده است. کامل ترین نکات را با این مجموعه خواهید داشت به طوری که هیچ کم و کاستی در آن دیده نمی شود. در حین تماشای فیلم ها حتما نکات مهم را یادداشت بفرمایید و هر قسمتی را که متوجه نشدید دوباره ببینید. از کنار مطالب به سادگی نگذرید و مباحث را مفهومی و عمیق بخوانید تا هر سوالی که از آن داده شود را بتوانید پاسخ دهید.

 

 

بهترین دی وی دی فیزیک کنکور نظام جدید

 

بهترین دی وی دی فیزیک کنکور نظام جدید کدام است؟ درس فیزیک، بسیار مهم و پر نکته است. از این رو باید از همان ابتدا با برنامه و منظم خوانده شود و برای آن تست های کنکور سراسری حل شود تا در آخر بتوان نتیجه ی خوبی از آن دید. یک سری سوالات آن در کنکور نیازمند تسلط به چند مبحث بوده و به صورت ترکیبی می باشد. پس باید به قدر کافی تست های مختلف را دیده باشید تا در جلسه ی آزمون بتوانید به درصد قابل توجهی از آن پاسخ دهید. درست است که برای رشته هایی مانند پزشکی ضریب زیست و شیمی بیشتر است، اما اگر آن بی توجه نباشید و در برنامه ی هفتگی خود قسمت ویژه ای را برای آن قرار دهید. از فیزیک غاقل نشوید و این درس را نجات دهنده بدانید. فیزیک می تواند شما را از رقبایتان جلو بیندازد.

 

فیلم آموزشی کنکور

 

فیلم آموزشی کنکور و دانلود رایگان دی وی دی کنکور از برنامه های مهم موسسه ی ما می باشد. بچه ها ببینید شما می توانید یک مجموعه دی وی دی عالی، بی نظیر و تضمینی برای خود داشته باشید. طرح ها برای قبولی و موفقیت شما کاملا ویژه هستند. این فیلم هایی که برای شما تهیه شده است، در نوع خود بهترین بوده و نیاز شما را به موارد مشابه از بین خواهد برد. پس حتما از آن ها استفاده کنید و نتایج آن را از نزدیک ببینید. تست های احتمالی کنکور را در آن ها به شما آموزش خواهیم داد به علاوه ی تکنیک هایی که در هیچ دی وی دی دیگری آن ها را نخواهید دید. هدف ما رضایتمندی و موفقیت شماست. هرگز استرس نداشته باشید و برنامه ی خود را با ما بسپارید. ایمان داشته باشید که نتیجه ای عالی خواهید گرفت.

 

 

بهترین دی وی دی عربی کنکور

 

برای تهیه ی بهترین دی وی دی عربی کنکور موسسه ی ما را انتخاب کنید. درس عربی را می توان سرنوشت ساز ترین درس عمومی هم برای بچه های تجربی و هم گروه ریاضی دانست. چرا که اغلب بچه های این دو گروه آزمایشی از عربی غافل می مانند و تمام تمرکزشان به درس های اختصاصی خود می باشد. ضمن آن که این درس را هم سخت تلقی می کنند. ما در این دی وی دی های شگردها و ترفند هایی عالی آموزش داده ایم تا به کمک آن ها بتوانید عربی را آسان تر درک کنید و برای شما تبدیل به درسی شیرین شود. حتما این فیلم ها را تهیه کنید و از آن ها استفاده کنید. هر هفته حتی شده 2 ساعت عربی بخوانید مطمئن باشید می تواند خیلی به رتبه ی شما کمک کند. با این روش ساده می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید.

 

 

موفقیت تضمینی در کنکور سراسری

 

به دنبال موفقیت تضمینی در کنکور سراسری هستید؟ برای درس های پایه کم کاری کرده اید و حالا با حجم زیادی از درس ها مواجه شده اید؟ قبولی در رشته های پزشکی را محال می دانید؟ دیگر به این افکار منفی ادامه ندهید. با فاروس طاها در هر سطح علمی ای که باشید می توانید پزشکی قبول شوید. مطمئن باشید که ما شما را به اهداف تان می رسانیم. ما نامی درخشان در زمینه ی کنکور هستیم. پس با خیال راحت مسیر کنکور خود را به سمت ما بیاورید. به راحتی در جلسات مشاوره ای ما ثبت نام کنید و در رشته ی مورد علاقه ی خود قبول شوید. اگر تلاش کنید در پناه حق حتما موفق خواهید شد. از تمامی خدمات به نحو صحیح استفاده بفرمایید و وقت خود را تلف نکنید. با ما همراه باشید.

 

موسسه فاروس طاها

 

در این مقاله سطی شد فرم کلی دانلود رایگان دی وی دی کنکور توضیح داده شود. به جز فیلم های آموزشی موسسه فاروس طاها هیچ مورد دیگری را پیشنهاد می کنیم.

 

سوالات متداول

 

برای درس ادبیات از کدام موسسه دی وی دی بگیرم؟

همانطور که گفته شد فاروس طاها برای همه ی درس ها بهترین کلیپ های آموزشی را تهیه کرده است که شما دانش آموزان عزیز می توانید از آن ها استفاده کنید. این فیلم ها توسط با تجربه ترین اساتید کنکوری تهیه شده است.

آیا فاروس طاها برای درس زبان خارجه نیز دی وی دی آموزشی دارد؟ 

بله و برای تهیه ی آن می توانید با شماره ی 09120981385 تماس بگیرید. خصوصا برای تست های درک مطلب که از سخت ترین سوالات مربوط به این درس است این فیلم ها عالی هستند.

برچسب ها