فاروس logo

موفقیت در کنکور به چه عواملی بستگی دارد؟

موفقیت در کنکور به چه عواملی بستگی دارد؟

موفقیت در کنکور به چه عواملی بستگی دارد؟

موفقیت در کنکور به چه عواملی بستگی دارد؟

موفقیت در کنکور به چه عواملی بستگی دارد؟ در این مقاله می خواهیم مواردی را به شما معرفی کنیم که به کمک آن ها شما می توانید در کنکور سراسری نتایج بهتری بگیرید. مهم ترین کاری که شما در همان ابتدا باید انجام دهید این است که یک برنامه ویژه برای خود داشته باشید.

اگر با برنامه ریزی پیش بروید می توانید فرصت کافی برای خواندن و مرور همه ی مطالب داشته باشید. بهتر است این کار را به یک مشاور بپردازید.

به این علت که در سال کنکور کارهای زیادی دارید و مطالب بسیاری وجود دارد که شما باید آن ها را یادی بگیرید پس باید پلنی دشته باشید که بتوانید به کمک آن به همه ی این امور رسیدگی کنید و ضمن این که خسته هم نشوید.پس در اولویت کارهای خود این موضوع را قرار دهید. اما نکته ی مهم تر از خود برنامه ریزی اجرای آن است.

قبولی در پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

موفقیت و کسب نتیجه در کنکور به چه عوامل هایی بستگی دارد؟

در قسمت قبل در رابطه با موفقیت در کنکور به چه عواملی بستگی دارد، توضیحاتی داده شد. شما می توانید بهترین برنامه را از فاروس طاها بگیرید🤓. از موارد مهم دیگری که در نتیجه گیری بهتر شما موثر است، کیفیت مطالعه ی شماست.

در هنگام درس خواندن سعی کنید تمرکز خوبی داشته باشید و مطالب را با دقت بخوانید. باید درس ها را طوری بخوانید که تمامی مطالب را به صورت عمیق و مفهومی یاد بگیرید به طوری که هر سوالی از آن قسمت داده شد را بتوانید پاسخ دهید.

ضمن این که این تسلط با حل مکرر تست های کنکور سراسری به دست می آید. پس هر روز از هر درسی که مطالعه دارید تست های همان مبحث را انجام دهید. هر تست را هم بیش از یک بار حل کنید تا نکته ی آن را به خوبی یاد بگیرید. پاسخ های اشتباه خود را دریابید و به رفع آن ها بپردازید.

نکات مهم در کنکور تجربی

یکی از نکات مهم در کنکور تجربی این است که شما بتوانید مطالب را داستان وار بخوانید و موضوعات را به هم ربط دهید. به طور مثال در درسی مانند زیست که سوالات ترکیبی از آن مطرح می شود این شیوه می توانید خیلی به شما کمک کند و مباحث را در ذهن شما دسته بندی می کند.

برای همین درس با توجه به پیچیدگی که در تست های آن دیده می شود باید وقت بیشتری برای آن بگذارید تا بتوانید درصد خوبی از آن بگیرید و رتبه ی خود را ارتقا دهید. هر شب چند تست از آن حل نمایید. به کتاب درسی مسلط باشید و هیچ نکته ای را جا نگذارید.

شکل های کتاب درسی بسیار مهم هستند و سعی داشته باشید حتما آن ها را به ذهن خود بسپارید. مطالعه ی زیست نباید به صورتی باشد که باعث شود شما از درس های دیگر عقب بمانید.

علت موفق نشدن در کنکور

در کنار بررسی موفقیت در کنکور به چه عواملی بستگی دارد این موضوع را بررسی خواهیم کرد که علت موفق نشدن در کنکور چیست؟ یکی از عوامل بسیار مهمی که باعث می شود تا بچه ها نتیجه ی خوبی در کنکور نگیرند این است که آن ها برای یک سری روش ها مقاومت از خود نشان می دهند.

دوستان توجه کنید که شما در سال کنکور نمی توانید مانند سال های گذشته درس بخوانید. به این علت که آزمون کنکور مانند امتحانات مدرسه نیست. پس هر چقدر هم که در سال های گذشته نمرات خوبی داشته اید، باز هم باید برای کنکور خود روش ها و ترفندهای جدیدی را اجرا کنید.

پس سوال اینجا است موفقیت در کنکور به چه عواملی بستگی دارد؟ یک عامل بسیار حیاتی انجام خلاصه نویسی و یادداشت برداری است. مطالبی که می خوانید را حتما به صورت خلاصه بنویسید این کار هم باعث می شود مطالب را بهتر یاد بگیرید و هم منابعی را برای زمان جمع بندی داشته باشید.

پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

نکات مهم درس خواندن برای کنکور

تا به اینجا برخی نکات مهم درس خواندن برای کنکور گفته شد. توجه کنید ممکن است آن ها از نظر شما خیلی ساده و ابتدایی باشند اما با اجرای آن ها خیلی پیشرفت خواهید کرد. به طور مثال همان شیوه ی خلاصه نویسی که در قسمت قبل گفته شد می تواند بسیار اثر بخش باشد.

اگر این کار را انجام دهید در زمان حل تست ها هر قسمتی را که بلد نبودید می توانید خیلی سریع یک مرور انجام دهید و دوباره آن را به یاد آورید.

تست هایی که امروز می زنید را دو هفته ی بعد دوباره حل کنید تا بدانید که چقدر از آن ها را یادتان مانده است و چقدر را فراموش کرده اید. برای کنکور شما نیاز دارید تا مطالب را مدام دوره کنید. در این صورت در روز آزمون چیزی را فراموش نخواهید کرد. پس حتما آن را در برنامه های خود قرار دهید.

برنامه موفقیت در کنکور

بهترین برنامه موفقیت در کنکور و این که موفقیت در کنکور به چه عواملی بستگی دارد آن است که برنامه موفقیت در کنکور به صورت شخصی سازی شده باشد تا اجرای آن برای شما راحت تر باشد. اگر متناسب با شرایط شما و هم چنین وضعیت فیزیکی تان باشد نه تنها در حین درس خواندن خسته نمی شوید بلکه این امر برای شما به یک موضوع لذت بخش تبدیل خواهد شد. پس این موضوع باید خیلی برای شما مهم باشد.

یک پاسخ دیگری که می توان به این سوال داد موفقیت در کنکور به چه عواملی بستگی دارد؟

این است که هدف شما در ابتدا از شرکت در کنکور چیست؟ هر چقدر بیشتر بدانید که می خواهید در چه رشته ای درس قبول شوید در کنکور نتیجه ی بهتری هم خواهید گرفت. در این زمینه حتما با مشاور صحبت کنید. خیلی مهم است که طبق علایق و استعداد های خود انتخاب کنید. در هر زمینه تحقیق کافی داشته باشید.

نکات مشاوره ای کنکور

نکات مشاوره ای کنکور می تواند به شما خیلی کمک کند تا نتیجه ی بهتری بگیرید. بچه ها حتما شیوه هایی که به شما آموزش داده می شود را رعایت کنید و آن ها را پشت گوش نیندازید. مطمئن باشید با تلاش و کوشش می توانید نتایج خیلی خوبی بگیرید. برای موفقیت در کنکور باید در کنار تلاش کافی ترفندهایی را بیاموزید. ما آن ها را به شما آموزش خواهیم داد.

موسسه تضمینی کنکور

امیدواریم که با متوجه شده باشید که  موفقیت در کنکور به چه عواملی بستگی دارد. موسسه تضمینی کنکور در واقع موسسه ای است که موفقیت شما را تضمین می کند. به این صورت که اگر نتیجه نگرفتید تمامی وجه پرداختی شما پس داده خواهد شد. فاروس طاها یکی از این موسسه ها می باشد که با شرکت در دوره های آن حتما نتایج خیلی خوبی خواهید گرفت.

ضمن این که ما برجسته ترین اساتید را برای آموزش به شنا عزیزان گرد هم آورده ایم. تمامی ترفند های حل سریع تست ها را به شما آموزش خواهیم داد. با آزمون آنلاین کنکور فاروس طاها در کنکور سراسری می درخشید😎. بهترین جزوات را از فاروس طاها بگیرید. با مطالعه ی آن ها درصد های خود را ارتقا ببخشید، برای دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان ما در موسسه فاروس طاها در ارتباط باشید و یا با شماره 09120981385 در ارتباط باشید.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها