فاروس logo

مشاوره آنلاین کنکور برای برنامه ریزی کنکوری

مشاوره آنلاین کنکور برای برنامه ریزی کنکوری

مشاوره آنلاین کنکور برای برنامه ریزی کنکوری

مشاوره آنلاین کنکور برای برنامه ریزی کنکوری

مشاوره آنلاین کنکور برای برنامه ریزی کنکوری برای تمامی کسانی که مایل به تحصیل در هر مقطعی می باشند اجباری است و نیازمند مشاوره و برنامه ریزی هستند، اما به دلیل مناطق جغرافیایی امکان استفاده تمامی افراد مغدور نمی باشد.

در این گونه مواقع بهترین گزینه برای این افراد مشاوره آنلاین کنکور برای برنامه ریزی کنکوری می باشد. که به روش های مختلفی از جمله: تلفن، اپلیکشن های مختلف و ... . این گونه مشاوره مزایای بسیار بهتری نسبت به مشاوره حضوری دارا می باشد مانند:

مشاوره و برنامه ریزی آنلاین >> همان طور که در جریان هستید غول کنکور روز به روز سخت تر میشه و این برای دانش آموزان و افرادی که خواهان موفقیت در کنکور هستند بسیار نگران کننده هست که همین موضوع در دراز مدت باعث افت فرد در یادگیری می باشد.

در جریان مشاوره آنلاین فرد می تواند در طی هفته چند بار با مشاور خود تماس گرفته و مشکلات خود را در زمینه دروس با وی در میان بگذارد و در نتیجه استر س کمتری را متحمل می شود.

در جریان مشاوره آنلاین کنکور برای برنامه ریزی کنکوری، مشاور با استفاده از تجربه های افراد برتر، برنامه ریزی جهت قبولی در کنکور برای فرد متقاضی انجام داده و به وی در روش صحیح درس خواندن کمک می کند تا فرد بتواند به مطالعه آگاه بشه و بصورت دقیق مطالعه بکند.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

مطالعه و برنامه ریزی برای کنکور به دو بخش تقسیم می شود: قبل و زمان کنکور

مشاوره آنلاین قبل از کنکور برای مطالعه و برنامه ریزی

زمان کنکور پیاده سازی آنچه در طول سال مطالعه کرده اند به طریقه تست زنی . ( عدم اطلاع از شیوه درست تست زنی باعث کمبود وقت و استرس در افراد می گردد. ) در اینجا به چند نکته جهت طریقه صحیح تست زنی که در مشاوره آنلاین کنکور برای برنامه ریزی کنکوری نیز به آن اشاره خواهد شد، توضیح داده ایم، از جمله:

  1. علامت گذاری سوالات وقت گیر: ( سوالات وقت گیر را دسته بندی و علامت گذاری کنید. برای آنها که اصلاً مطالعه نشده ضربدر، یادتان رفته یا مشکوک به دو گزینه هستید ستاره و پس از جواب دادن به سوالاتی که از جواب آنها مطمئن هستید به سراغ ستاره ها رفته و در آخر اگر وقت اضافه آوردید روی سوالات ضربدری فکر کنید.
  2. مدیریت زمان: در زمانی که سازمان سنجش در نظر گرفته به سوالات پاسخ داده تا برای هیچ گروهی با کمبود وقت مواجه نشوید.
  3. روش ساده به دشوار: در شروع پاسخگویی در هر مبحث ابتدا به سوالات ساده جواب داده تا خستگی ذهنتان کاسته شود و ذهن برای فعالیت بر روی مباحث پیچیده آماده شود.
  4. حذف گزینه غلط: گزینه هایی که میدانید اشتباه است را حذف کنید.
  5. هدف گذاری: بهتر است قبل از کنکور مباحثی را که در آنها بهتر هستید هدف گذاری کنید تا با توجه به شرایط خود یه چند سوال جواب دهید.
  6. دقت در مضمون: قانونی است که می گوید همیشه نیمی از پاسخ در متن سوال نهفته است.
  7. تشابه جواب ها
  8. اصل تساوی: در فرمول ها هرگز به دنبال اثبات فرمول یا حل کامل آن نباشید فقط یک تساوی بین جواب و فرمول برقرار کنید اگر برقرار شد جواب همان است.

در مشاوره آنلاین مشاور در زمینه تعیین رشته فرد متقاضی نیز می تواند مفید باشد. مشاور با پرسیدن علایق و استعدادهای فرد متقاضی و رتبه وی و با علم به تکنیک های انتخاب رشته، بهترین گزینه ها را برای کسب موفقیت می تواند معرفی نماید.

پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

ویژگی های مشاوره کنکور برای برنامه ریزی کنکوری به صورت تلفنی، آنلاین و حضوری باید چگونه باشد؟

سه اصل مهم برای موفقیت در کنکور چیست؟

  1. درس خواندن بر طبق اصول سپس برنامه ریزی و در انتها اجرای کامل برنامه ها
  2. مهارت آزمون دادن و تحلیل آزمون و مدیریت زمان و استرس
  3. انگیره جهت درس خواندن، مقابله با تنبلی و اهمال کاری، مدیریت هیجان و اضطراب

مشاوره و برنامه ریزی آنلاین >> تمام این موارد را یک مشاور خوب باید در آن مسلط باشد تا بتواند برای موفقیت فرد را آماده کند. مهم ترین مسئله ای که در سالی که فرد قصد کنکور دارد باید مراقب آن باشد، شناسایی نقاظ ضعف خود می باشد، که در چه درس هایی ضعیف و در کدام یک قوی هستند و همچنین آیا در زمینه تست زنی و کنترل هیجان خود تا چه حد مسلط می باشد.

کارشناسان ما در موسسه فاروس طاها هستند تا شما کنکوری های گرامی را راهنمایی و مشاوره کنند برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و یا با شماره تلفن 09120981385 در تماس باشید.

قبولی در پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها