images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

رفع استرس کنکور مشاوره

رفع استرس کنکور

 

رفع استرس کنکور یکی از مهم ترین عامل های موفقیت شما می تواند باشد. خیلی از بچه ها با آن که خوب تلاش کرده بودند اما به خاطر داشتن استرس نتوانستند نتیجه ی خوبی بگیرند. حفظ آرامش کمک بزرگی به شما می کند. در این صفحه قصد داریم شما را با نکاتی برای افزایش اعتماد به نفس و کاهش استرس آشنا کنیم. استرس می تواند دلایل متعددی داشته باشد. یک از عامل های مهم آن خانواده است. گاهی خانواده با فشار وارد کردن به دانش آموز و داشتن توقعات زیاد از آن و یا مقایسه او با دیگری باعث استرس و اضطراب او می شوند. دانش آموز مدام فکر می کند که اگر نتیجه ی دلخواه نگیرد، جواب خانواده و دیگران چه باید بدهد. که این موضوع میزان راندمان مطالعه را خیلی کم می کند.

 

عوارض استرس کنکور

 

عوارض استرس کنکور چیست؟ این استرس نه تنها می تواند به آزمون شما لطمه کند، برای سلامتی تان نیز آسیب رسان است. دانش اموز باید بداند که فقط برای خود می خواهد کنکور بدهد و نتایج آن برای خود او خواهد بود. پس نیازی نیست بابت این که دیگران چه فکری می کنند نگران باشد. در ضمن عزیزان از الآن به نتیجه فکر نکنید، تا زمانی که فرصت دارید درس های خود را بخوانید و نتیجه را به خدا بسپارید. مورد دیگری که باعث استرس می شود، حس عدم آمادگی داوطلب است. برای رفع استرس کنکور اولا که از همان ابتدا درس های خود را دقیق و درست بخوانید، بعد این که با شرکت در آزمون های شبیه سازی شده میزان آمادگی خود را بسنجید.

 

کنترل استرس کنکور

 

بهترین راه کنترل استرس کنکور کدام است؟ یک راه مهم برای رفع استرس کنکور، تنظیم تغذیه مناسب است. خوردن هشت لیوان آب در روز راه حل ساده و خوبی است که می تواند خیلی به شما کمک کند. برنامه ریزی مهم ترین عامل داشتن آرامش است. افرادی که با برنامه هستند خیالشان راحت است که به همه ی کارهای خود می رسند. که این موضوع از استرس آن ها خیلی کم می کند. با انتخاب یک مشاور خوب کنکوری و دریافت برنامه ریزی مخصوص خود از این استرس کم کنید.

 

 

دعا برای رفع استرس کنکور

 

دعا برای رفع استرس کنکور!!! همیشه قبل از شروع مطالعه به نام خدا بگوییو و یا خداوند درس را آغاز کنید. برخی از دعا ها و اذکار به کاهش استرس شما کمک می کند، حتما از ان ها برای آرامش خود استفاده کنید.

 

در شب کنکور چطور استرس خود را کاهش دهیم؟

سعی کنید روز قبل از کنکور مطالعه ای نداشته باشید و یک تفریح کوچک برای خود در نظر بگیرید. هم چنین در این شب هر چقدر از فضای مجازی دور باشید بهتر است.

بررای کاهش استرس کنکور از قرص استفاده کنیم؟

اگر استرس شما به حدی رسید که نیاز به دارو باشد اجازه دهید که پزشک آن را تجویز کنید. در سال کنکور هر چقدر دارو کمتر استفاده کنید بهتر است و از عوارض آن ها در امان هستید.

برچسب ها: