فاروس logo

طرح تضمینی قبولی پزشکی کنکور

طرح تضمینی قبولی پزشکی کنکور

طرح تضمینی قبولی پزشکی کنکور

طرح تضمینی قبولی پزشکی کنکور

طرح تضمینی قبولی رشته پزشکی کنکور را می توانید با فاروس طاها تجربه کنید. رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی از جمله رشته های محبوب اکثر دانش آموزان تجربی است. در چند سال گذشته رقابت شدیدی بین این رشته ها مشاهده شده است. برای دستیابی به این رشته های پر طرفدار باید برنامه درست و تلاش کافی داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم حتما با یک مشاوره با تجربه مشورت کنید. سعی کنید وقت را هدر ندهید و یک برنامه متعادل و متناسب با ویژگی های خود داشته باشید و به آن پایبند باشید. در راه کنکور هرگز خود را با کسی مقایسه نکنید. بهتر است هر روز خود را با روز گذشته خود مقایسه کنید و با خودتان رقابت کنید. بی وقفه تلاش کنید و امید خود را از دست ندهید.

فاروس طاها طرح تضمینی قبولی پزشکی کنکور خود را به صورت گسترده در کل کشور برای شما عزیزان به اجرا می رساند. به زودی می توانید از ستاره های کنکور سراسری باشید. در راه کنکور هرگز خسته نشوید و تلاش روزانه و مفید داشته باشید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

طرح تضمینی قبولی در رشته پزشکی کنکور

طرح تضمینی قبولی پزشکی وعده ما به شما دانش آموزان پر تلاش است. برای قبولی در پزشکی نیازمند یک برنامه جامع و اطلاعات کافی هستید. تمامی این منابع را ما در اختیار شما قرار می دهیم. پس زمان را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

انگیزه، تمرین، تکرار و استفاده از تجربه ی افراد متخصص می تواند کمک بزرگی در این مسیر به شما بکند. پس هرگز ناامید نشوید و بدون نگرانی به مطالعه خود ادامه دهید. زمان خیلی زودتر از آن چه تصور کنید می گذرد پس از همین الان به فکر یک برنامه ریزی دقیق باشید. طرح تضمینی قبولی پزشکی کنکور برای سال آینده از اهداف مهم فاروس طاها می باشد.

قبولی در رشته پزشکی محال نیست فقط کافی است خود را باور داشته باشید و تلاش کنید. قبول شدن در پزشکی رویایی محال و دست نیافتنی نیست کافی است با برنامه خود پایبند باشید و هدف خود را از هر چیزی مهم تر بدانید.

موفقیت در کنکور 1401

موفقیت در کنکور 1401 رویای شما هم هست؟ می خواهیم در این قسمت یک سری نکات را به شما آموزش دهیم تا خیلی راحت بتوانید به این رویا جامه عمل بپوشانید. تکنیک هایی در طرح تضمینی قبولی پزشکی کنکور موسسه فاروس طاها وجود دارد که با کمک آن ها می توانید سریع تر و کامل تر مطالب را یاد بگیرید، به نکات زیر دقت کنید:

✍️ در برنامه هر روز خود هم مطالعه دروس عمومی را قرار دهید و هم مطالعه دورس اختصاصی را.

✍️در یک روز فقط یک درس را نخوانید.

✍️پس از مطالعه هر درس و قبل از شروع به تست زنی حتما چند تمرین تشریحی هم داشته باشید.

✍️از افراط و تفریط بپرهیزید.

✍️برنامه مطالعاتی خود را شخصی سازی کنید.

شاید درابتدا این نکات به نظر شما خیلی ساده و مبتدی باشد اما اگر فقط چند روز در برنامه خود آن ها را اجرا کنید نتیجه را می بینید. باید تغییر را شروع کنید و به یک شیوه مطالعاتی دل نبندید. از خود آزمون بگیرید و هر دفعه خودتان را بهتر کنید. موفقیت در کنکور 1401 برنامه می خواهد. پس فرصت را از دست ندهید، البته نگران نباشید ما در موسسه فاروس طاها با برگزاری آزمون آنلاین کنکور شما را در محیطی همانند کنکور قرار خواهیم داد که بهتر خود را بسنجید.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

موفقیت در کنکور تجربی

موفقیت در کنکور تجربی با توجه به آن که داوطلبان زیادی دارد ممکن است از نظر برخی از دانش آموزان سخت و یا حتی محال باشد. خصوصا آن دسته از دانش آموزانی که در سال های دبیرستان خود برنامه مطالعاتی خوبی نداشته اند و نتیجه مطلوبی نگرفته اند.

ببینید دوستان اگر شما اراده کنید و از افراد متخصص هم کمک بگیرید موفقیت در کنکور تجربی در هر وضعیت تحصیلی برای شما امکان دارد. پس نا امید نشوید و خود را نگران نکنید. ما با شمائیم تا به نتیجه دلخواه تان برسید.

فقط کافی است تلاش کنید و در طول راه کنکور خسته نشوید. نکات مشاوران خود را عایت کنید و از افراد نا آگاه اطلاعات نگیرید. با طرح تضمینی قبولی پزشکی کنکور فاروس طاها می توانید از ستاره های کنکور باشید. موفقیت در کنکور با پر خوانی به دست نمی آید بلکه با یک برنامه درست و کاربردی صورت می گیرد.

منابع کنکور تجربی 1401

منابع کنکور تجربی 1401 را در این قسمت می خواهیم به شما معرفی کنیم. کنکور تجربی یکی از سنگین ترین رقابت ها را در میان سایر گروه های آزمایشی دارد. چرا که امروزه افراد بسیاری به دلیل جایگاه اجتماعی و درآمد رشته های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، هوشبری، مامایی و … خواستار شرکت در این گروه هستند.

گروه آزمایشی تجربی دارای 5 زیر گروه است که متقاضیان می بایست به دلیل تفاوت ضرایب دروس در هریک از این زیر گروه ها به ضرایب دروس هر زیر گروه توجه نموده و بر اساس آن برنامه ریزی خود را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب یعنی قبولی در رشته مورد علاقه دست یابند. برای این منظور باید دروسی که ضرایب بالاتری دارند را بیش تر مورد توجه قرار داد.

یکی از مهم ترین آیتم های برنامه ریزی کنکور، انتخاب منابع مناسب است. منابع کنکور تجربی 1401 را می توانید با کلیک در این صفحه بخوانید. فاروس طاها طرح تضمینی قبولی پزشکی کشور را برای دانش آموزان با انگیزه در نظر گرفته است، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برنامه ریزی کنکور پزشکی با طرح تظمینی قبولی در آن

برنامه ریزی کنکوری با برنامه ای که شما تا قبل از کنکور داشتید، متفاوت است. شما در کنکور قرار است همه درس های دبیرستان خود را در زمان محدودی به صورت تستس امتحان دهید. در حالی که تا کنون هر روز فقط یک درس آن هم به صورت تشریحی امتحان می دادید.

پس با توجه به این موضوع برای موفقیت در کنکور هم نیاز به یک برنامه جامع تر دارید و هم تلاش بیشتری باید داشته باشید. برنلمه ریزی کنکوری نیاز به یک تجربه کافی دارد. پس حتما از یک مشاور خبره کمک بگیرید. موفقیت برنامه می خواهد.

پس بدون برنامه ریزی عمل نکنید تا به بتوانید به نتیجه دلخواه برسید. طرح تضمینی قبولی پزشکی کنکور با فاروس طاها می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. دقت کنید که قرار نیست همه جزئیات را پیش بینی کنید. یک برنامه منعطف داشته باشید و به آن پایبند باشید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها