فاروس logo

دوازدهمی ها تا چه ماهی به مدرسه می روند؟

دوازدهمی ها تا چه ماهی به مدرسه می روند؟

دوازدهمی ها تا چه ماهی به مدرسه می روند؟

دوازدهمی ها تا چه ماهی به مدرسه می روند؟

دوازدهمی ها تا چه ماهی به مدرسه می روند؟ آیا سال آخر را غیر حضوری برداریم؟ آیا در این پایه تا عید فقط به مدرسه می رویم؟ به طور کل بهترین برای این پایه چیست؟ اهمیت برنامه ریزی در سال دوازدهم بسیار بیشتر است. حجم کارها قطعا زیاد است و اگر منظم نباشید به کارهای خود نمی رسید و همیشه اضطراب دارید. یازده سال درس خوانده اید که الآن ثمره آن را ببینید. پس در این سال مهم کوتاهی نکنید و تمام تلاش خود را داشته باشید. برای این کار هم شما به راهنمایی نیاز دارید تا بدانید که باید دقیقا چه کاری انجام دهید. ضمن این که کار مهمی که باید انجام دهید این است که هدف خود را مشخص کنید. چرا می خواهید در کنکور سراسری شرکت کنید؟ کدام رشته مدنظر شماست؟ هر چقدر بیشتر برای خود شفاف کنید رسیدن به اهداف نیز راحت تر است.

پایه دوازدهم تا چه ماهی به مدرسه می روند؟

معمولا در سال آخر یا همان دوازدهم مدارس برنامه کمتری برای حضور بچه ها قرار می دهند. بعضی از مدارس هم برنامه شان را تا قبل از عید تنظیم می کنند، اما این قانون را نمی توان برای همه مدارس گفت. در پاسخ این سوال که پایه دوازدهم تا چه ماهی به مدرسه می روند؟ باید گفت که بستگی به نوع مدرسه دارد. برخی خرداد ماه و برخی هم اسفند. گاهی دانش آموزان تصمیم می گیرند که مدرسه خود را به صورت غیر حضوری با بزرگسالان ثبت نام می کنند و فقط برای امتحانات شرکت می کنند. این کار را اصلا توصیه نمی کنیم. به دو دلیل: اول این که این کار اصلا مورد تائید آموزش و پرورش نیست و دوم این که شما وقتی هر روز در خانه باشید بعد از مدتی خسته می شوید و میزان مطالعه تان کاهش می یابد.

دوازدهمی ها تا چه زمانی به مدرسه می روند؟

دوستان عزیز پایه دوازدهم توصیه می کنیم که امتحانات نهایی را جدی بگیرید. با گرفتن نمرات خوب در آن ها می توانید تاثیر خوبی در کنکور خود داشته باشید. برای این کار هم شما باید به مدرسه بروید. معمولا تایم مدارس برای پایه شما کمتر است. همانطور که در قسمت قبل نیز به آن اشاره شد، این که هر روز شما در خانه و یا کتابخانه باشید به مرور این روند برای شما تکراری و یکنواخت می شود و دیگر نمی توانید با کیفیت قبل درس بخوانید. توصیه ما این است که حتما در کلاس های مدرسه هم شرکت کنید و به آن به چشم یک تنوع نگاه کنید. ضمن این که با این کار می توانید برای امتحانات نهایی نیز آماده شوید. نگران تایمی که برای مدرسه می گذارید نباشید. اگر زمان های آزاد خود را به درستی استفاده کنید فرصت هدر رفته نخواهید داشت.

ایا پایه دوازدهم بعد از عید تعطیل است؟

ایا پایه دوازدهم بعد از عید تعطیل است؟ همانطور که در قسمت قبل هم گفته شد، خیر بعضی مدارس کلاس ها را تعطیل نمی کنند. نمی توان یک پاسخ جمع به همه دانش آموزان داد. اما دوباره این نکته را متذکر می شویم که روزمرگی برای خود ایجاد نکنید. درست است که کنکور تلاش زیادی می طلبد، اما نباید ذهن خود را خسته کنید. باید فرصتی برای تنوع و استراحت نیز به خود بدهید. اگر همه چیز به اندازه باشید هم می توانید درس ها را به خوبی یاد بگیرید و هم این که خسته نمی شوید و تا آخر می توانید مطالعه مفید داشته باشید. برای این کار شما حتما به مشاور نیاز دارید. فاروس طاها را انتخاب کنید و با دریافت یک برنامه شخصی سازی شده، گام های مهمی در راستای موفقیت بردارید. با یک انتخاب درست می توانید تاثیر چشم گیری در رتبه خود ایجاد کنید.

پایان سال تحصیلی دوازدهم

ر پایان سال تحصیلی دوازدهم همانطور که می دانید امتحانات نهایی برگزار می شود. این امتحانات بخشی از سوابق تحصیلی شما محسوب می شوند که تاثیر مثبت در کنکور شما می گذارند. طبق اطلاعیه های اعلام شده این میزان در کنکور 1402 به 60 درصد خواهد رسید. اگر معدل خوبی هم نداشتید می توانید در طرح های ترمیم معدل شرکت کنید و نمرات خود را ارتقا ببخشید. اما در سال کنکور خود تمام تایم خود را برای تست زدن نگذارید. حتما تمرین تشریحی هم حل کنید. هم برای آمادگی امتحانات مذکور و هم برای این که این کار یکی ار مراحل روال مطالعه شماست. این مراحل را در ادامه به صورت کامل به شما خواهیم گفت. حتما آن را در جایی یادداشت کنید تا فراموش نکنید و طبق آن درس ها را بخوانید. با انجام این نکات مشاوره ای می توانید درس ها را بهتر یاد بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم تا در رابطه با پاسخ دوازدهمی ها تا چه ماهی به مدرسه می روند؟ بحث کنیم. هم چنین چند نکته مهم برای یادگیری بهتر و مفهومی تر را آموزش دهیم. اما به طور برنامه شخص شما چیست؟ تا به الآن براین آزمون مهم چه کرده اید؟ آیا میزان تلاش خود را در حد رقابتی که در آن وجود دارد( خصوصا برای بچه های گروه آزمایشی تجربی)، می بینید؟ این مهم است که تلاش و رقابت شما به صورت درست و هدفمند باشد. تا بتوانید نتیجه خوبی بگیرید. همه ی این ها هم نیاز به تجربه دارد.

موفقیت تضمینی در کنکور پزشکی 1401

در قسمت قبل به شما گفته شد که برای این که در مسیر درست قرار بگیرید نیاز به تجربه دارد. اما این تجربه را از کجا کسب کنیم؟ دانش آموزی که سال اولی است در کنکور سراسری شرکت می کند چطور می تواند این تجربه را داشته باشد؟ قطعا او باید با کسی که علم این کار را دارد مشورت کنید. مشاوره کنکور بهترین گزینه است. حال اگر با این کار به موفقیت تضمینی در کنکور پزشکی 1401 نیز وعده داده شود قطعا خیال شما راحت تر می شود. فاروس طاها این برنامه ویژه را به صورت اختصاصی برای شما عزیزان در نظر گرفته است. هم چنین فراموش نکنید حتی کسانی که اولین باری نیست که در کنکور شرکت می کنند نیز به مشاور نیاز دارند. چون نباید اشتباهات سال گذشته خود را تکرار کنند تا این بار حتما نتیجه بگیرند.

 

برچسب ها