فاروس logo

درصد رتبه های تک رقمی کنکور 1400 چقدر بود؟

درصد رتبه های تک رقمی کنکور 1400 چقدر بود؟

درصد رتبه های تک رقمی کنکور 1400 چقدر بود؟

درصد رتبه های تک رقمی کنکور 1400 چقدر بود؟

درباره درصد رتبه های تک رقمی 1400 چه می دانید؟ درصد رتبه های تک رقمی کنکور 1400 چقدر بود؟ یا به طور کلی، رتبه های 1400 به چه صورت بوده است؟

آشنایی با پاسخ این سوالات می تواند کمک بسیاری به شما داوطلبین عزیز کنکور 1401 کند. بنابراین، در این مقاله فاروس طاها به بررسی جامع این موضوع می پردازیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

حداقل درصد رتبه های تک رقمی کنکور سراسری سال 1400 چقدر بود

پیش از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1400، سازمان سنجش اقدام به معرفی نفرات برتر کنکور 1400 در هر یک از گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان می کند. اسامی 10 نفر اول هر گروه آزمایشی از طریق سایت سنجش اطلاع رسانی شد.

امروزه کنکور سراسری مهم ترین رقابت علمی کشور محسوب می شود. که علاوه بر متقاضیان شرکت در این آزمون، هر ساله تعداد زیادی علاقمند هستند تا با رتبه های تک رقمی این آزمون نفس گیر و همچنین، راه موفقیت آنان آشنا شوند.

اغلب بعد از اعلام نتایج اولیه و مشخص شدن رتبه های برتر کنکور سراسری، خبرگزاری های مختلف اقدام به مصاحبه با این افراد می کنند. تا با این کار پرده از راز موفقیت این افراد برداشته و به نحوی چراغ راهی برای دیگر افراد باشند.

سازمان سنجش >>> به عنوان مجری برگزار کننده کنکور سراسری، وظیفه اعلام نتایج و انتخاب رشته کنکور را نیز عهده دار می باشد. بنابراین سازمان سنجش اولین مرجعی است که اسامی رتبه های تک رقمی کنکور 1400 را به همراه تصاویر ایشان منتشر می کند.

به علاوه، با این افراد تماس می گیرد تا خبر قبولیشان را به صورت تلفنی به آنان دهد. تا انتهای این مقاله فاروس طاها با همراه باشید تا از اسامی رتبه های تک رقمی کنکور 1400 گروه آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی مطلع شوید.

رتبه های تک رقمی کنکور ریاضی 1400

یکی از گروه های آزمایشی اصلی، کنکور سراسری ریاضی می باشد. این آزمون روز پنجشنبه 10 تیر ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در سراسر کشور برگزار شد. مطابق اطلاع رسانی های انجام شده از طرف سازمان سنجش، کارنامه اولیه کنکور سراسری دوشنبه 11 مرداد از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر شده است.

داوطلبان چند روز قبل از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری وارد سایت سنجش شده و از اسامی رتبه های تک رقمی کنکور ریاضی 1400 مطلع شدند. ده نفر برتر کنکور ریاضی 1400 به شرح زیر می باشد.

رتبه های تک رقمی کنکور تجربی 1400

امروزه رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به دلیل جایگاه اجتماعی و درآمد بالا، طرفداران بسیاری را به خود جذب کردند. به طوری که پرمتقاضی ترین گروه آزمایشی در کنکور 1400 گروه تجربی بوده است که روز جمعه 11 تیر ماه برگزار شد.

رتبه های تک رقمی کنکور تجربی اغلب به هدف رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی اقدام به انتخاب رشته می کنند. تا با ادامه تحصیل در این رشته ها بتوانند در جامعه پزشکی به فردی موفق تبدیل شوند.

امروزه با سنگین شدن رقابت در کنکور سراسری، کسب رتبه برتر امری بسیار سخت می باشد. برای رسیدن به رتبه خوب و حتی رتبه تک رقمی لازم است تا افراد تلاش مستمر و شبانه روزی داشته باشند.

اغلب نحوه مطالعه رتبه های برتر کنکور سراسری تجربی در شیوه برنامه ریزی و مطالعه داوطلبان کنکور سال های بعد تاثیر چشم گیری دارد. اسامی رتبه های تک رقمی کنکور تجربی 1400 به شرح زیر می باشد.

قبولی در پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

رتبه های تک رقمی کنکور انسانی 1400

کنکور انسانی روز پنجشنبه 10 تیر ماه برگزار شد. افرادی که در این آزمون شرکت کردند بعد از انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری و مجاز بودن به انتخاب رشته، نیمه اول مرداد ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کردند.

امروزه بسیاری از رشته های دانشگاهی از طریق ثبت نام بدون کنکور سراسری و آزاد اقدام به پذیرش دانشجو در هر دو نیمسال تحصیلی می کنند. کنکور انسانی برای ورود به رشته محل های پرطرفدار مثل دانشگاه فرهنگیان، حقوق دانشگاه تهران و ... برگزار می شود.

بعد از برگزاری کنکور سراسری علاوه بر داوطلبان کنکوری، بسیاری از افراد جامعه در پی اطلاع از اسامی نفرات برتر کنکور و راه موفقیت آن ها می باشند. اسامی رتبه های تک رقمی کنکور انسانی 1400 به شرح زیر می باشد.

  


  

درصد های رتبه 1 کنکور تجربی 1400 چند بود؟

بسیاری از داوطلبان کنکور هر ساله تمایل دارند، بدانند که رتبه های تک رقمی کنکور با چه درصد هایی به این موفقیت دست یافته اند. بنابراین، در این قسمت مقاله فاروس طاها به درصد های نیما ابوالحسنی رتبه 1 کنکور تجربی 1400 می پردازیم.

   


  

رتبه 1 کنکور ریاضی 1400

محمدپیام تائبی رتبه 1 کشوری گروه آزمایشی علوم ریاضی با اشاره به محل تحصیل و کتاب های کمک آموزشی مورد استفاده اش گفت: 6 سال دبیرستان را در مدرسه دولتی علامه حلی(مدارس سمپاد) درس خوانده ام.

کلاس‌ کمک آموزشی خاصی شرکت نکردم. اما کتاب‌های کمک آموزشی گاج، خیلی سبز و یک مقداری کتاب های کمک آموزشی قلم چی را استفاده کردم. البته همه آزمون‌های قلم چی را شرکت کردم. او در مورد اینکه چه رشته و دانشگاهی را برای تحصیل انتخاب کرده است، گفت: قصد دارم در دانشگاه شریف مهندسی کامپیوتر بخوانم.

تائبی در مورد عامل موفقیت و انگیزه‌اش برای خوب درس‌خواندن توضیح داد: در درجه اول علاقه و خواستن است. عامل موثر دیگر معلم خوب و دلسوز است که حس اجباری بودن درس را به دانش‌آموز القا نکند. اما مهم‌ترین عامل پشتکار است. او در مورد مهاجرت گفت: در حال حاضر به آن حتی فکر هم نمی‌کنم.

   


  

در این مقاله فاروس طاها تلاش کردیم به بررسی رتبه های تک رقمی کنکور 1400 بپردازیم. و نکات مهمی در این خصوص برای شما عزیزان کنکوری بیان کردیم. با این وجود، در صورت هر گونه سوال یا مشکلی در این زمینه، می توانید از طریق شماره زیر با مشاوران حرفه ای ما ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎

قبولی تضمینی در کنکور تجربی فاروس طاها

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها سابقه و تخصص در زمینه قبولی کنکور تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

موفقیت تضمینی در کنکور سراسری >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را مهم و ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شکل گرفته است.

با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون آنلاین کنکور و یا همان آزمون های آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. به علاوه، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها