فاروس logo

داروسازی در کدام زیرگروه قرار دارد؟

داروسازی در کدام زیرگروه قرار دارد؟

داروسازی در کدام زیرگروه قرار دارد؟

داروسازی در کدام زیرگروه قرار دارد؟

داروسازی در کدام زیرگروه قرار دارد؟ داروسازی یکی از رشته های پرمتقاضی در گروه آزمایشی تجربی می باشد. خوشبختانه این رشته بازار کار خوبی هم در کشور ما دارد. بنابراین برای قبولی در آن باید باید به قدر کافی درس بخوانید. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با داروسازی با شما به اشتراک بگذاریم.

در مورد این رشته حتما در ابتدا مطمئن شوید که به آن علاقه دارید. البته این نکته باید در رابطه با همه ی رشته ها رعایت شود🙄. ضمن این که علاقه ی شما باید درست باشد، یعنی با استعداد و تلاش همراه شود. این که فقط رشته ای را دوست داشته باشید کافی نیست.

خصوصا بچه های تجربی که داوطلبان زیادی هم دارد. باید شبانه روز زحمت بکشید و درس بخوانید. موفقیت تصادفی نیست. باید برنامه ریزی داشته باشید، هر روز نکات تازه یاد بگیرید تا بتوانید در آزمون سر بلند باشید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

رشته ی داروسازی چند سال است؟

رشته ی داروسازی چند سال است؟ این مدت زمان برای مقاطع مختلف با هم فرق می کند، اما به طور کلی تا مقطع دکترای این رشته نباید بیش از 6 سال طول بکشد. همینطور که می بینید این رشته یک سال کمتر از پزشکی زمان می برد. هم چنین دانشجویان پسر می توانند قبل از خدمت سربازی برای تخصص در این رشته آزمون دهند.

بچه ها این رشته بازار کار فوق العاده خوبی دارد. خصوصا که پس از تحریم شدن کشورمان نیاز شد تا در زمینه ی تولید دارو هم به خود کفایی برسیم. خوشبختانه در زمان فعلی درصد زیادی از داروها را می توانیم خودمان تولید می کنیم.

پس الآن بهترین زمان برای ورود به رشته ی داروسازی می باشد. ضمن این که امنیت شغلی خوبی هم دارد. با تحصیل در این رشته شان و منزلت اجتماعی خوبی هم خواهید داشت. تلاش کنید تا در این رشته قبول شوید.

رتبه لازم برای رشته داروسازی

رتبه لازم برای رشته داروسازی چقدر است؟ قطعا با توجه به محبوب بودن این رشته رتبه های خوبی نیاز است. در پاسخ به سوال: داروسازی در کدام زیرگروه قرار دارد؟

باید بگوییم که این رشته در زیرگروه دو قرار دارد. در تصویر به صورت حدودی رتبه ی لازم برای قبولی در آن آورده شده است. ضمن این که می توانید از نرم افزار تخمین رتبه ی فاروس طاها نیز می توانید استفاده کنید. ولی در کل دوستان بدانید که این رشته تراز و درصد های خوبی نیاز دارد.

باید با برنامه منابع را به موقغ به اتمام برسانید، تا بتوانید فرصتی برای تمرین و مرور هم داشته باشید. برای هر درس با توجه به ضریبی که دارد زمان بگذارید و تعادل را رعایت کنید. در ادامه ضریب هر درس را به شما خواهیم گفت. سعی کنید که هر شب تست بزنید و خود را به انجام این کار عادت دهید.

نام درسضریب
زمین شناسی1
ریاضی3
زیست شناسی4
فیزیک2
شیمی4

رشته ی داروسازی بدون کنکور

آیا رشته ی داروسازی بدون کنکور وجود دارد؟ دوستان امکان ادامه تحصیل داروسازی در داخل کشور ما وجود ندارد. بنابراین تنها راهی که برای شما عزیزان باقی می مانند، تحصیل در خارج از کشور است.

فراموش نکنید که اگر پس از اتمام تحصیلات قصد دارید به ایران بازگردید از همان ابتدا دانشگاهی را انتخاب کنید که مورد تائید وزارت بهداشت کشورمان باشد. چون در غیر این صورت برای کار کردن در حیطه داخل کشور به مشکل خواهید خورد. پس از همان ابتدا خوب تحقیق کنید و انتخاب درستی داشته باشید.

می توانید در این زمینه از مشاوران فاروس طاها نیز کمک بگیرید. اما به هر حال این مورد نیز یک شیوه خیلی خوب برای ادامه تحصیل در این رشته به صورت بدون کنکور می باشد. نکته مهم این که هر چقدر قبول در شدن در آن داخل کشور سخت است، در خارج خیلی هم سخت نیست.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

داروسازی در کدام زیرگروه است؟

داروسازی در کدام زیرگروه است؟ همانطور که در قسمت بالا گفته شد در زیرگروه 2 قرار دارد. ضمن این که ضرایب همه ی درس های اختصاصی نیز برای آن گفته شد. با توجه به این موارد درس های شیمی و زیست بسیار اهمیت دارند.

حتما این دو درس را هر روز بخوانید. حتی اگر شده 45 دقیقه تا یک ساعت وقت بگذارید. این که یک روز 8 ساعت شیمی بخوانید اصلا درست نیست. باید این مدت را برای روزهای مختلف هفته تقسیم کنید.

این کار نباید شما را از اهمیت درس ریاضی دور کند. همانطور که دیدید ریاضی برای این زیرگروه ضریب 3 دارد و کم اهمیت نیست. پس حتما این درس را خیلی خوب یاد بگیرید و مطالب آن را به خوبی درک کنید. اگر اصول مهم را رعایت کنید و مطالعه استاندارد داشته باشید حتما نتایج درخشانی خواهید گرفت. پس حرفه ای درس بخوانید.

داروسازی در کدام زیرگروه می باشد؟

داروسازی در کدام زیرگروه می باشد؟ خب دوستان نکات مهمی برای مطالعه ای که باعث قبولی در داروسازی شود به شما داده شد. برنامه ی شما چیست؟

بچه ها برای این رشته علاقه به درس شیمی می توان که گفت که خیلی موثر است. پس اگر شما هم این درس را دوست دارید مطمئن باشید که در داروسازی خیلی موفق خواهید بود. سعی کنید این درس را خیلی مفهومی بخوانید و تمامی مطالب آن را درک کنید. این که صرفا مباحث را حفظ کنید کافی نیست و اصلا درصدهای خوبی نخواهید آورد.

ضمن این که شیمی قابلیت این را دارد که جتی سوالات حفظی آن هم به صورت مفهومی و دام دار طراحی شود. پس تمام کتاب را خط به خط بخوانید و هیچ موردی را حذف نکنید. تسلط بر کتاب درسی از مهم ترین نکاتی است که باید رعایت شود. خلاصه نویسی هم حتما انجام دهید.

موفقیت تضمینی کنکور

در این بخش می خواهیم طرح موفقیت تضمینی کنکور را به شما معرفی کنیم. فاروس طاها به عنوان نامی آشنا در زمینه ی کنکور قصد دارد تا شما را این بار شگفت زده کند. همین الآن با شماره ی 09120981385 تماس بگیرید و با مشاوران ما برنامه ی ویژه ای برای آینده ی خود داشته باشید.

حتی دانش آموزان پایه دهم و یازدهم نیز می توانند در این طرح ثبت نام کنند و از الآن خود را برای کنکور سراسری آماده کنند. ما شما را در مسیر موفقیت قرار می دهیم و به شما کمک می کنیم تا وقت خود درست استفاده کنید.

یاد می گیرید که چطور با سرعت بیشتری تست ها را حل کنید و در درس هایتان پیشرفت داشته باشید. یک برنامه ی شخصی سازی شده برای خود خواهید داشته که به کمک آن به همه ی کارهای خود خواهید رسید.

قبولی در پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها