images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

انتخاب رشته مجازی رشته پزشکی در گروه آزمایشی تجربی انتخاب رشته

انتخاب رشته مجازی رشته پزشکی در گروه آزمایشی تجربی

در این مقاله در رابطه انتخاب رشته مجازی رشته پزشکی در گروه آزمایشی تجربی برای شما کنکوری ها و دبیرستانی ها صحبت خواهیم کرد.

انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 >>> در پنج گروه آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی،هنر و زبان های خارجه برگزار می شود. انتخاب رشته کنکور سراسری 1400، به دلیل شرایط خاصی که در سال 1400 برای کنکور سراسری پیش آمد. شرایط بسیار متفاوتی پیدا کرده است.

در حقیقت، انتخاب رشته به صورت مجازی صورت گرفته است. انتخاب رشته پل ورود شما به دانشگاه است. همچنین، مرحله بسیار مهمی بعد از شرکت در کنکور محسوب می شود. بنابراین، ما در این مقاله فاروس طاها به بررسی جامع انتخاب رشته مجازی رشته پزشکی در گروه آزمایشی تجربی می پردازیم، پس تا پایان همراه ما باشید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

انتخاب رشته مجازی رشته پزشکی در گروه آزمایشی تجربی

یکی از مهم ترین مراحل در دوران کنکور مرحله انتخاب رشته است. در صورت داشتن یک انتخاب رشته حرفه ای می توانید بهترین رشته را نسبت به رتبه خود کسب کنید. هر چه انتخاب رشته شما حرفه ای تر باشد، نتیجه بهتری به دنبال خواهد داشت.

بسیاری از داوطلبان، بعد از دریافت نتایج کنکور سراسری و مشاهده رتبه خود دچار نا امیدی می شوند. به این گروه از داوطلبان توصیه می کنیم تا دقت بیش تری در انتخاب رشته خود داشته باشند. همچنین، نا امید نشوند؛ چرا که هنوز فرصت دارند که با یک انتخاب رشته مجازی رشته پزشکی در گروه آزمایشی تجربی حرفه ای نتایج خوبی کسب کنند.

انتخاب رشته مجازی کنکور 1401

جزئیات انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور 1401 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد. به گزارش ایسنا، کارنامه اولیه کنکور 1401 بر روی سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

انتخاب رشته مجازی رشته پزشکی در گروه آزمایشی تجربی برای همه متقاضیان (برای انتخاب کدرشته محل‌های با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون) در یک فرم و حداکثر تا ۱۵۰ رشته محل انجام می‌شود. فرآیند انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون جداگانه نخواهد بود. توضیحات کامل این دو روش پذیرش در دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته ارائه شده است.

متقاضیانی که در آزمون سراسری ثبت نام کرده اند. اما غایب جلسه آزمون (روزهای ۹ تا ۱۲ تیر) بودند؛ نیازی به ثبت نام مجدد برای رشته های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی ندارند. یعنی می‌توانند در رشته‌هایی که پذیرش آنها با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است. تا ۱۵۰ کدرشته محل از دفترچه راهنمای انتخاب رشته انتخاب کنند.

در صورتی که فردی هم نسبت به انتخاب رشته در مرحله انتخاب رشته‌های با آزمون و رشته های براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) اقدام کرده است. و هم در مرحله ثبت نام برای رشته‌های صرفاً براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته برای این رشته ها کند. ثبت نام و انتخاب رشته او در رشته های براساس سوابق تحصیلی باطل خواهد شد.

   


  

نکته

نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته توسط متقاضیان مجاز به انتخاب رشته. و همچنین، نحوه مراجعه به سایت سازمان سنجش و نحوه تکمیل کردن فرم انتخاب رشته در دفترچه وجود دارد. متقاضیان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال (اعم از رشته‌های با آزمون و همچنین، رشته‌های براساس سوابق تحصیلی، بدون توجه به نوع مدرک دیپلم و از تمامی گروه‌های آزمایشی) از تاریخ اعلام نتیجه اولیه، فرصت دارند دفترچه را مطالعه کنند.

متقاضیان می توانند ۱۵۰ کدرشته محل‌ را از دفترچه استخراج و به ترتیب تقدم علاقه مرتب کنند. سپس در فرم انتخاب رشته درج کنند. پس از تایید نهایی کد رشته‌های انتخابی توسط متقاضی، شماره ۱۵ رقمی توسط سیستم به عنوان رسید انتخاب رشته در اختیار متقاضی قرارداده خواهد شد. این رسید پس از انجام کامل مراحل و ارسال اطلاعات در یک صفحه مجزا ارائه می‌شود.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش

همان طور که همه داوطلبان کنکور سراسری می دانند. آزمون کنکور توسط سازمان سنجش برگزار می شود. اطلاعات آزمونی تمامی داوطلبان شرکت کننده در کنکور و نتایج آنها در سازمان سنجش موجود است. از همین رو، نرم افزاری تحت عنوان نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش طراحی کرده است.

تا داوطلبان بتوانند با استفاده از داده های سال های گذشته، لیست رشته هایی که شانس قبولی بیش تری دارند را دریافت کنند. به علاوه، بتوانند انتخاب رشته موفق تری داشته باشند.

سپس با در نظر گرفتن همه فاکتور های مهم انتخاب رشته، اقدام به انتخاب رشته کنند. نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش بانک اطلاعاتی کنکور سازمان سنجش در دوره های قبل است. این نرم افزار با داشتن نتایج و نمرات داوطلبان کنکور سال های گذشته، به تجزیه و تحلیل اطلاعات ورودی شما می پردازد.

فاکتور های انتخاب رشته موفق

  • ابتدا لیست رشته هایی را که شانس قبولی دارید با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش بیابید؛
  • از بین لیست رشته ها، 150 رشته را لیست کنید؛
  • با یک کارشناس انتخاب رشته مجرب در ارتباط باشید و از بین این لیست اطلاعات لازم در رابطه با رشته ها و دانشگاه ها کسب کنید، سپس رشته های پیشنهادی مشاور را نیز مورد بررسی قرار دهید؛
  • به همراه مشاور، با به کار گیری تمام تکنیک های مهم، انتخاب رشته لیست 150 تایی جدید را در فرم پیش نویس انتخاب رشته بچینید؛
  • پس از تصمیم نهایی کد رشته ها را از دفترچه انتخاب رشته استخراج کنید. سپس با دقت وارد فرم اینترنتی انتخاب رشته کنید؛
  • در پایان کد رهگیری دریافت کنید و تا اعلام نتایج نهایی کنکور همراه خود نگه دارید.

نحوه کار با نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش

شما عزیزان جهت استفاده از این نرم افزار باید در تاریخ مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید. سپس از یکی از دو روش زیر اقدام کنید:

  • روش اول: بدین صورت است که شما وارد سایت سازمان سنجش شده. سپس سمت راست روی سراسری کلیک می کنید. بعد از آن صفحه پیش روی شما باز می شود. سپس باید روی گزینه سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی کلیک کنید.
  • روش دوم: بدین صورت است که شما به بدو ورود به صفحه سازمان سنجش با گزینه سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی روبه رو شده. سپس روی آن کلیک می کنید.

پس از استفاده از هر کدام از این روش های ذکر شده، شما با سه روش زیر مواجه می شوید:

  • روش اول: شماره پرونده، سریال ثبت نام و شماره شناسنامه لازم است.
  • روش دوم: شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه لازم است.
  • روش سوم: شماره داوطلبی، شماره پرونده و شماره شناسنامه لازم است.

   


 

شما عزیزان با توجه به اطلاعاتی که در دست دارید، می توانید یکی از این سه روش را انتخاب کنید.

نکته بسیار مهم

داوطلبان باید توجه داشته باشند که تعداد دفعاتی که می توان از یک کارت اعتباری برای انتخاب رشته مجازی سنجش استفاده کرد، محدود است. از همین رو، به داوطلبان توصیه می‌کنیم تا با حوصله و بررسی همه موارد در انتخاب رشته مجازی رشته پزشکی در گروه آزمایشی تجربی اقدام کنند.

همچنین، در صورتی که نمی دانستید چگونه باید از این نرم افزار استفاده کنید. می توانید با موسسه فاروس طاها گرفته و انتخاب رشته خود را به مشاورین تخصصی مجموعه ما بسپارید.

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

قبولی تضمینی در کنکور پزشکی فاروس طاها

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه و تخصص در زمینه قبولی کنکور تجربی برنامه ریزی خود را طبق اصولی با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

این طرح تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پرطرفدار تجربی از جمله: پزشکی، قبولی در دندان پزشکی و داروسازی شکل گرفته است. با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

به علاوه، شما کنکوری ها و دبیرستانی ها می توانید در آزمون آنلاین کنکور موسسه فاروس طاها شرکت کنید تا مرحله به مرحله سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. به علاوه، رتبه خود را ببینید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

برچسب ها: