فاروس logo

بهترین مشاوره کنکور تجربی | فاروس طاها

بهترین مشاوره کنکور تجربی | فاروس طاها

بهترین مشاوره کنکور تجربی | فاروس طاها

بهترین مشاوره کنکور تجربی

در این مقاله می خواهیم بهترین مشاوره کنکور تجربی را به شما معرفی کنیم. برای موفقیت در کنکور شما باید یک سری نکات را بدانید و آن ها را رعایت کنید. اما این موارد را از کجا یاد بگیریم؟ آیا خودتان تجربه کافی برای این امر دارید؟

طبیعتا دانش آموزی که دفعه اول در کنکور شرکت کند تجربه کافی ندارد و دانش آموزی هم که پشت کنکوری باشد اگر راه درست را می دانست در سال اول به هدف خود می رسید.

پس میبینید که همه داوطلبان کنکور نیاز دارند تا کسی باشد آن ها را راهنمایی کند و مسیر صحیح را پیش روی او بگذارد. با داشتن مشاور هم یک برنامه ریزی خوب دارید تا طبق آن درس بخوانید و هم به کمک او می توانید کلاس ها و جزوات مناسب تهیه کنید. در رابطه با این مورد فکر کنید و ریسک نکنید همه کارها را خودتان انجام دهید.

پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

بهترین مشاور کنکور تجربی

در سال کنکور برای این که نتیجه بهتری بگیرید، باید بدانید که در کجا ثبت نام کنید و چطور درس ها را بخوانید. شما باید فرصت داشته باشید تا هم درس های سال دوازدهم را به خوبی بخوانید و مسلط شوید و هم این که دروس پایه را بخوانید.

ضمن این که رفتن به مدرسه و کلاس های کنکور هم حتما در برنامه شما وجود دارد. آزمون های آزمایشی و تحلیل های آن هم بلقوه وجود دارند. مطالعه شخصی خودتان و حل تست ها نیز که جای خود را دارند.

آیا شما خودتان می توانید برای همه این موارد مدیریت کنید و به تمامی آن ها برسید؟

قطعا نمی توانید و پس از مدت کوتاهی خسته می شود پس مسیر خود را با بهترین مشاور کنکور تجربی ادامه دهید. حتی گاهی دیده شده که فرد به طور کل همه چیز را کنار می گذارد.

مشاوره کنکور تجربی رایگان

بهترین مشاوره کنکور تجربی را می توانید در موسسه فاروس طاها ببینید. اما در کنار این مورد خودتان هم باید فرد پرتلاشی باشد. هیچ موفقیتی بدون زحمت کشیدن به دست نمی آید.

هر روز درس بخوانید و واقعا زمان را مانند طلا در نظر بگیرید. هر چقدر همت بیشتری به خرج دهید، طبیعتا نتیجه بهتری هم خواهید گرفت. درست است که این مسیر با سختی هایی همراه است، اما اگر خلاق باشید می توانید به شکل حرفه ای درس بخوانید و مطالعه کنکوری را برای خود جذاب کنید.

سعی کنید از درس خواندن لذت ببرید و هر چقدر در این مورد موفق تر باشید مباحث در ذهن تان بیشتر می ماند. در زمان هایی که انرژی کمتری دارید، درس هایی را بخوانید که بیشتر دوست دارید تا دیرتر خسته شوید. این یعنی شخصی سازی برنامه ها، که مشاوره کنکور تجربی رایگان می تواند برایتان انجام دهد.

بهترین مشاوران کنکور تهران

بهترین مشاوران کنکور تهران کدام اند؟ بچه ها توجه کنید که همیشه بهترین و خبره ترین مشاورها حتما نباید در شهر خودتان باشد. شما می توانید یک مشاور خیلی خوب در شهر دیگری پیدا کنید و به صورت آنلاین با او در ارتباط باشید. کیفیت کار برایتان خیلی مهم باشد. این که صرفا فقط در جایی ثبت نام کرده باشید اصلا درست نیست.

خصوصا بچه های عزیز تجربی که با توجه به این جمعیت زیاد داوطلبان این گروه آزمایشی رقابت سخت تری هم دارند. بهترین مشاوره کنکور تجربی را انتخاب کنید و به کمک او نتایج باور نکردنی در کنکور کسب کنید.

به کمک یک مشاور یاد می گیرید که چطور زمان را دست بگیرید و بهترین استفاده را از آن داشته باشید. باید تکنیک های مطالعه حرفه ای را بیاموزید و بر اساس آن درس ها را پیش ببرید. نباید اجازه دهید تا خستگی به شما چیره شود.

بهترین مشاوره کنکور تجربی اهواز

تا به اینجا در رابطه با اهمیت وجود مشاور در سال کنکور شما به صورت مفصل صحبت کردیم. حال بیایید تا با هم بررسی کنیم که بهترین مشاوره کنکور تجربی چه ویژگی هایی دارد. از کجا بفهمیم که آیا مشاور مورد نظر حرفه ای می باشد یا خیر؟

اولین کاری که باید شما انجام دهید این است که دانش آموزان موفق و قبولی های سال گذشته او را ببینید تا مطمئن شوید که در زمینه کنکور با تجربه و متخصص می باشد.

دلیل این کار هم این است که متاسفانه در سال های اخیر افراد سودجویی پیدا شده اند که از این آزمون مهم می خواهند سواستفاده کنند. همانطور که در قسمت قبل هم گفته شد ممکن است بهترین ها در شهر خودتان نباشند.

ما برای بهترین مشاوره کنکور تجربی اهواز به شما عزیزان فاروس طاها را معرفی می کنیم که به صورت آنلاین می توانید از خدمات بهره ببرید، از جمله آزمون آنلاین کنکور و اپلیکیشن فاروس طاها.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

مشاوره کنکور تجربی

مشاوره کنکور تجربی باید انگیزشی باشد. باید بتواند به شما کمک کند تا اعتماد به نفس داشته باشید و یاد بگیرید که تنها رقیب شما خودتان هستید. روز به روز با خودتان رقابت کنید. اگر دیروز تست زدید و 6 غلط داشته باشید امروز سعی کنید تا تعداد پاسخ های اشتباهتان به 5 عدد برسد، یا مثلا اگر در طول هفته گذشته مجموعا 30 ساعت درس خواندید این هفته سعی کنید تا 40 ساعت در مجموع درس بخوانید.

ضمن این که درس خواندن حرفه ای را هم باید به کمک او بیاموزید. به خود انگیزه بدهید. آرزوهای خود را هر شب روی کاغذ بنویسید. به برآورده شدن آن ها ایمان داشته باشد. اجازه ندهید هر شکستی شما را از پا دربیاورد. شما به دنیا آمده اید تا به آرزوهای خود برسید پس برایشان تلاش کنید.

قبولی تضمینی کنکور پزشکی

حال که متوجه شدید چقدر داشتن یک مشاور برای موفقیت در کنکور لازم و ضروری است می خواهیم یک طرح شگفت انگیز را هم به شما معرفی کنیم. قبولی در پزشکی رویای درصد زیادی از بچه هاب تجربی می باشد. فاروس طاها در نظر دارید تا آن را به شما هدیه کند. حتما تعجب کرده اید و می پرسید ک چطور ممکن است😲؟

با طرح قبولی تضمینی کنکور پزشکی می توانید به صورت قطعی در رشته مذکور قبول شوید. برنامه های بی نظیری در آن گنجانده شده است و با شما قراداد بسته می شود. جهت ثبت ما با شماره 09120981385 تماس بگیرید و یا این که اطلاعات خود را در واتسپ به همین شماره ارسال کنید. مشاورین ما پاسخگوی دانش آموزان عزیز پرتلاش تجربی هستند👩‍⚕️.

پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها