فاروس logo

رتبه برتر هایی که از نیمه دوم سال شروع کردند

رتبه برتر هایی که از نیمه دوم سال شروع کردند

رتبه برتر هایی که از نیمه دوم سال شروع کردند

رتبه برتر هایی که از نیمه دوم سال شروع کردند

  

رتبه برتر هایی که از نیمه دوم سال شروع کردند!!! زمان بسیاری را از دست داده اید و نمی دانید چه کنید؟ این مسئله موجب اضطراب و نگرانی شما شده است؟ اگر به هر دلیلی قسمتی از زمان خود را برای مطالعه کنکور از دست داده اید نگران نباشید و از الآن پر قدرت شروع کنید. این خبر خوب را به شما بدهیم که در سال های گذشته رتبه برترهایی بوده اند، که دیر شروع به درس خواندن کردند. اما توانستند رتبه های عالی و حتی تک رقمی به دست آورند🙄!! پس برای زمان از دست رفته نگران نباشید و در هر مرحله ای که قرار دارید با فاروس طاها می توانید موفق شوید. همین حالا برنامه کنکوری و منابع آموزشی خود را از ما دریافت کنید. و از همین امروز برنامه ریزی کنید. و شروع به مطالعه دروس کنید. بابت گذشته حسرت نخورید و با این استرس بقیه زمان خود را هم از دست ندهید. می خواهید ببینید چگونه؟! پس با ما همراه باشید.

  

رتبه برتر های کنکور از کی شروع کردند؟

  

سوال همیشگی داوطلبین کنکور: نفرات برتر کنکور از کی شروع کردند؟ ببینید همیشه به بچه ها گفته ایم الآن هم می گوییم، آن ها کار عجیب و غریبی نکردند تا پزشکی قبول شوند. فقط درست و اصولی درس خواندند. حالا از چه زمانی؟ ببینید این یک موضوعی است که به خود داوطلب بستگی دارد. هر چند توصیه ما این است که تابستان را از دست ندهید. اما دانش آموزانی بودند که از پاییز و یا حتی زمستان شروع کرده اند و نتیجه ای خیلی خوب گرفتند. دانش آموزانی هم بودند که کاملا برعکس عمل کردند. از تمام تابستان خود استفاده کردند اما نتیجه دلخواه و مطلوبی نگرفتند.

 

همچنین، اکثرا تصور می کنند تمام رتبه های برتر از تیر ماه شروع کرده اند. و کسی که از مهر ماه شروع می کند شانس رتبه شدن در کنکور را ندارد. به همین علت کسانی که از درس های خود جا مانده اند و یا نتایج نا مطلوبی در آزمون های آزمایشی کنکور کسب کرده اند. موفقیت در این مسیر را بر خود سخت و غیر ممکن می بینند.

  

چقدر از رقبای خود برای رتبه برتر شدن عقب هستید؟

  

این حقیقت که قطعا رقبایی وجود دارند که در تابستان کنکور بهتر و قوی تر کار کرده باشند. را نمی توان کتمان کرد. اما باطن وضعیت درس خود را با ظاهر وضعیت دیگران مقایسه نکنید. ایده آل ترین حالت استفاده از تابستان کنکور جمع بندی دروس پایه کنکور و بخشی از دروس دوازدهم به همراه دوره و مرور است. اما واقعا همه افراد این کار را با کیفیت و اصولی انجام داده اند؟ پاسخ به این سوال روشن است. اگر شخصی فارغ التحصیل نباشد اولین بار است کنکور می دهد. در نتیجه، با مشکلاتی در شروع کنکور خود رو به رو شده است. همچنین، به آزمون و خطا پرداخته است. پس نمی توان برای بسیاری از این افراد حالت ایده آل در نظر گرفت.

 

  

بهترین زمان برای شروع

  

بهترین زمان برای شروع >>> از نظر ما همان تابستان است. اما اگر نتوانستید به خوبی از آن استفاده کنید جای جبران دارد. با کمک یک مشاور می توانید همه چیز را درست کنید. پس بدون نگرانی به راه خود ادامه دهید. برنامه ریزی مناسب برای همه درس های خود داشته باشید. هم به درس های عمومی خود و هم به درس های اختصاصی تان توجه کنید. زمان های منظم تست زنی داشته باشید و فرصت را غنیمت شمارید. دروس پایه را نادیده نگیرید. و بدانید که جدا از سوالات ترکیبی، بخش قابل توجهی از سوالات کنکور مربوط به درس ها هستند.

  

  

کسانی که در مدت کم در کنکور رتبه برتر شدند

  

کسانی که در مدت کم در کنکور رتبه برتر شدند. آیا این جمله واقعیت دارد؟ ببینید در زمان کم می توان نتیجه خوبی گرفت. اما قبولی در رشته های پزشکی، چیزی بیش از این موارد نیاز دارد. کنکور تجربی بسیار پر متقاضی است. سوالات آن نیازمند تفکر می باشد و عدم تسلط شما برابر است با عدم نتیجه. پس دنبال میانبر نباشید. برنامه درسی خود را دریافت کنید و طبق آن پیش بروید. تا از زمان خود نهایت استفاده را برده باشید.

 

اگر شما هم می خواهید جز رتبه های تک رقمی که از مهر شروع کردند باشید با فاروس طاها همراه باشید. فاروس طاها با برگزاری طرح های تضمینی از هیچ کمکی برای موفقیت شما دریغ نمی کند. بهترین و کامل ترین برنامه کنکوری را در اختیار شما قرار می دهد. بهترین فیلم های آموزشی دروس کنکوری را در اختیارتان قرار می دهیم تا خود را به تسلط برسانید. همچنین، با برگزاری آزمون های آنلاین می توانید خود را مورد سنجش قرار دهید.

  

  

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

  

  

طرح قبولی تضمینی کنکور پزشکی فاروس طاها

  

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

 

موفقیت تضمینی در کنکور تجربی >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح قبولی تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شکل گرفته است. با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. همچنین، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

  

سوالات متداول

  


✅ اگر از اسفند شروع کنم می توانم روی قبولی پزشکی حساب باز کنم؟  


با فاروس طاها از هر زمانی که شروع کنید، می توانید روی قبولی تضمینی خود در رشته پزشکی حساب کنید.🤩 پس همین الان با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.


✅ برای شروع از مهر چگونه برنامه ریزی کنم؟ 


حتما در برنامه ریزی خود دروس پایه که شامل درس ها سال یازدهم و دوازدهم می شود را قرار دهید. چون که زمان زیادی از مطالعه آن ها گذشته و ممکن است آن ها را فراموش کرده باشید. همچنین، برای حل سوالات ترکیبی هم به آن ها نیازمندید. پس برنامه تان باید کامل و در برگیرنده همه این موارد باشد.

  

برچسب ها