فاروس logo

برنامه ریزی پشت کنکوری | فاروس طاها

برنامه ریزی پشت کنکوری | فاروس طاها

برنامه ریزی پشت کنکوری | فاروس طاها

برنامه ریزی پشت کنکوری

گاهی بچه ها در رابطه با برنامه ریزی پشت کنکوری، سوال می پرسند؟ کسانی که پشت کنکور می مانند در سال دوم چطور درس بخوانند تا حتما موفق شوند؟

در این مقاله پاسخ این سوال را مورد بررسی قرار می دهیم. گاهی دانش آموزان وقتی در سال اول رتبه ی مناسب کسب نمی کنند و در رشته ای که به آن علاقه دارند قبول نمی شوند، ناامید می شوند و قصد بر کنار گذاشتن این آزمون را دارند. شما 12 سال زحمت کشیده اید تا الآن نتیجه ی آن را ببینید.

حق شماست که پاداش زحمات خود را بگیرید. به هر دلیلی شما سال اول نتوانستید به نتیجه ی دلخواه بگیرید، می توانید مجددا در این آزمون شرکت کنید. یک بار زحمات بدون نتیجه داشته اید، پس این بار باید خیلی بهتر عمل کنید. حالا که تصمیم گرفته اید کنکور دهید، اشتباهات سال گذشته ی خود را تکرار نکنید.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

پشت کنکوری های موفق 1401

بیایید در این قسمت با شیوه های پشت کنکوری های موفق 1401 آشنا شویم. کسانی که در این سال برای بار دوم در کنکور شرکت کردند و نتیجه ی خوبی گرفتند نکات خوبی را در مصاحبه هایشان ذکر کرده اند. از مهم ترین صحبت های آن ها می توان به اشاره به برنامه ریزی کرد.

بچه ها ببینید نه فقط در زمینه ی کنکور سراسری، بلکه در تمام مراحل زندگی خود با داشتن برنامه و پلن می توانید موفق شوید. پس لطفا نسبت به آن بی تفاوت نباشید. مورد دیگر این که همه ی این افراد ساعت مطالعاتی متعادلی داشته اند.

یعنی این که شما اگر روزی به طور مثال 7 الی 8 ساعت درس بخوانید، ولی هر روز آن را انجام دهید خیلی بهتر است تا این که یک روز 17 ساعت بخوانید سپس خسته شوید و تا چند روز اصلا مطالعه نداشته باشید.

پشت کنکوری ها چگونه درس بخوانند؟

پشت کنکوری ها چگونه درس بخوانند؟ متاسفانه گاهی دوستان عزیز پشت کنکوری تصور می کنند که چون سال دومشان است می توانند درس خواندن خود را دیرتر شروع کنند🙄.

برنامه ریزی پشت کنکوری، مانند دیگر داوطلبان باید از اول تابستان قبل از کنکور شروع شود. نباید فکر کنید که شما پارسال همه ی این درس ها را خوانده اید پس بلد هستید. شما قرار است که امسال نتیجه ی خیلی بهتری بگیرید. پس باید اتفاقا امسال بیشتر هم درس بخوانید. اشتباهات سال قبل خود را به کمک مشاور دریابید و سعی در رفع آن ها داشته باشید.

اصلا به نتیجه ی سال قبل خود فکر نکنید و هر چه که بوده تمام شده است. مهم این است که شما امید خود را از دست نداده اید و برای رسیدن به هدف خود یک سال دیگر می خواهید درس بخوانید. پس این کار را درست انجام دهید.

تجربیات پشت کنکوری های 1401

در این قسمت می خواهیم کمی با تجربیات پشت کنکوری ها، آشنا شویم. چه چیزی باعث می شود تا افراد نتوانند در کنکور موفق شوند؟ چرا با وجود تلاش دانش آموزان نمی توانند نتیجه ای که دوست دارند را بگیرند؟ علت چیست؟ می توان گفت مهم ترین دلیل عدم موفقیت بچه ها در کنکور، نداشتن برنامه ریزی است.

اگر می خواهید بهترین برنامه را داشته باشید، با فاروس طاها همراه باشید. مورد دیگر که از اشتباهات پشت کنکوری ها می باشد، این است که آن ها کنکور را جدی نمی گیرند. اتفاقا این مورد بیشتر برای بچه های درسخوان اتفاق می افتد.

آن ها نمرات مدرسه شان خیلی خوب است در نتیجه تصور می کنند که در کنکور هم می توانند موفق شوند. این که شما نمرات خوبی دارید یعنی سطح درسی خوبی دارید. اما برای کنکور باید شیوه مطالعه خود را تغییر دهید و بیشتر درس بخوانید.

برنامه مطالعاتی برای پشت کنکوری ها

برنامه مطالعاتی برای پشت کنکوری ها!!! بیایید با هم برنامه ریزی کنیم تا امسال به هدف خود برسید😎. آیا شما با نقاط قوت و ضعف خود آشنایی دارید؟ آیا می دانید که برای کدام درس ها لازم است بیشتر وقت بگذارید؟ این موارد به دو عامل وابسته هستند. اول این که هدف شما قبولی در کدام رشته است؟ این رشته در کدام زیرگروه قرار دارد و ضریب هر درس در آن چقدر است؟

مورد دوم این که شما باید در آزمون های آزمایشی شرکت کنید تا بدانید که در کدام درس ها پیشرفت کرده اید و در کدام درس ها ضعیف شده اید. آگاهی به این موارد برای داشتن یک برنامه ریزی خوب کمک بزرگی به شما می کند. پس در برنامه ریزی پشت کنکوری باید دقت کنید که درس ها طوری قرار بگیرد که وقت برای مطالعه ی همه آن ها باشد.

قبولی در پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برنامه درسی پشت کنکوری

برنامه درسی پشت کنکوری، باید به صورتی باشد که با توجه به این که دانش آموز سال دومی است که زندگی خود را درگیر کنکور کرده است دچار خستگی و دلزدگی نشود. اما چطور می توان درس خواندن را برای این افراد لذت بخش کرد؟ بخشی از آن برمی گردد به خلاقیت خود داوطلب👩‍🏫.

به طور مثال روشی که خیلی به این مورد کمک می کند، انجام خلاصه نویسی است. خلاصه کردن مطالب یکی از روش های جذاب و پربازده است که انجام آن به همه ی دانش آموزان کنکوری توصیه می شود. مورد دیگر این است که اعتماد به نفس داشته باشند و با شکست های کوچک نهراسند. در این راه حتما پستی بلندی وجود دارد و لزوما ما همیشه در آزمون ها قرار نیست نتیجه ی خوب بگیرید. برای تمامی این موارد حتما با یک مشاور صحبت کنید و از او کمک بخواهید.

اصول برنامه ریزی

قبولی تضمینی پزشکی در کنکور سراسری

قبولی تضمینی پزشکی در کنکور سراسری طرحی است که در سال های اخیر خیلی مورد توجه داوطلبان تجربی، قرار گرفته است. اما کدام طرح از همه مطمئن تر است؟

بی شک موسسه فاروس طاها معتبر ترین موسسه ی کنکوری است که سابقه ی درخشانی در این مورد دارد. در هر پایه ای که هستید، می توانید با شماره 09120981385 تماس گرفته و با ما مشاوران ما در ارتباط باشید. با هر سطح علمی ای که باشید ما شما را موفق خواهیم کرد.

یک تیم علمی بسیار قوی گرد هم جمع شده اند تا به شما کمک کنند و شما را در مسیر درست قرار دهند. پس تصمیم خود را بگیرید و با ما همراه باشید. یک برنامه ی عالی و بی نظیر به شما می دهیم که با عمل به آن می توانید خیلی راحت درس بخوانید و برای آینده تان زحمت بکشید.

پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها