فاروس logo

قبولی در پزشکی در یک سال | فاروس طاها

قبولی در پزشکی در یک سال | فاروس طاها

قبولی در پزشکی در یک سال | فاروس طاها

قبولی در پزشکی در یک سال

آیا قبولی در پزشکی در یک سال امکانپذیر است؟ این سوال را خیلی از دانش آموزان خصوصا کسانی که مطالب پایه را خوب جمع بندی نکرده اند از مشاورین ما می پرسند.

دوستان توجه کنید که در یک سال و یا حتی مدت زمان کمتر هم شما می توانید به اهداف خود برسید. به شرط آنکه از این جا به بعد در مسیر درست قرار بگیرید. در این مقاله راهکارهایی را به شما آموزش می دهیم تا به کمک آن ها بهتر بتوانید درس ها را بخوانید و یادگیری شما کامل تر صورت گیرد.

در سال های گذشته دانش آموزانی بودند که از خیلی ها دیرتر شروع کردند اما نتیجه ای خیلی بهتر از بقیه گرفتند. درست است که هر چه زودتر شروع کنید بهتر است، اما هیچ وقت برای شروع دیر نیست. پس ناامید نباشید و برنامه ریزی کنید و با تلاش پیش بروید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

قبولی پزشکی در یک سال

قبولی پزشکی در یک سال نیازمند یک برنامه ریزی اصولی و استاندارد می باشد تا فرصت جمع بندی همه مطالب وجود داشته باشد. باید بدانید که چه زمانی مطالب پایه را بخوانید و چه زمانی پیش دانشگاهی، این کار را حتما با کمک مشاورین فاروس طاها انجام دهید. خود را ملزم به اجرای برنامه بدانید.

هر چقدر اهداف تان را بیشتر جدی بگیرید با تلاش بیشتری هم به استقبال آن ها می روید. بنابراین بدانید که آینده مهم است و شما باید آن را بسازید، طوری نباشد که سال های بعد افسوس الآن خود را بخورید.

تنبلی نکنید و با صبر و حوصله کارها را پیش ببرید. برای موفقیت و پیشرفت هم عجلو نباشید. این موارد اموری کاملا تدریجی هستند. شما در یک سال و یا حتما کمتر هم می توانید در رشته پزشکی قبول شوید. اما همه چیز دست خودتان است. پس درست برخورد کنید.

قبولی در پزشکی در مدت یک سال

همانطور که گفته شد قبولی در پزشکی در مدت یک سال امکان پذیر است. به جز موارد ذکر شده یک مورد دیگری خیلی در موفقیت شما موثر است این می باشد که شما از چه منابعی استفاده کنید. استفاده از جزوات، فیلم های آموزشی و کتاب های استاندارد کمک بزرگی به یادگیری بهتر شما می کند.

در این رابطه حتما خوب تحقیق کنید و بهترین ها را انتخاب و تهیه کنید. خود را سردرگم نکنید و غرق در منابع نشوید. یک کتاب مفید بگیرید و تا انتها برای همه مباحث از آن ها استفاده کنید تا نیازی نباشد که چند کتاب برای یک درس بگیرید.

این موضوع شما را مضطرب می کند. به این دلیل که مدام این کتاب های خوانده نشده را می بینید و تصور می کنید که حجم زیادی از مطالب باقی مانده است. در این صورت راندمان مطالعه تان نیز کاهش می یابد.

درس های مهم برای قبولی در رشته پزشکی

درس های مهم برای قبولی در رشته پزشکی کدام اند؟ قطعا درس زیست و شیمی که ضریب بیشتری دارند بسیار مهم ترند. این دو درس باید هر روز مطالعه شوند و چند تست هم برایشان در نظر گفته شود. خصوصا در زیست که سوالات چالش برانگیز زیادی دارد.

نیاز است تا زمان بیشتری برای آن گذاشته شود. گاهی دانش آموزان شیوه درست مطالعه آن را نمی دانند. مهم ترین کار این است که شما مطالعه خود را از کتاب درسی شروع کنید.

به طور کل مهم ترین منبع شما برای کنکور سراسری کتاب های درسی می باشد. اما کافی نیستند و شما حتما به مکمل نیاز پیدا خواهید کرد، اما بهتر است که اول کتاب درسی خوانده شود تا مفاهیم اولیه در ذهن شما جا بگیرند، سپس از موارد دیگری کمک بگیرید. تست های خود را هم حتما تمرین کنید تا تعداد پاسخ های اشتباهتان کاهش یابد.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برای قبولی در رشته پزشکی چگونه درس بخوانیم؟

برای قبولی در رشته پزشکی و در سایر رشته های آن از جمله قبولی در دندان پزشکی چگونه درس بخوانیم؟ اول که باید درس ها را زیاد بخوانید. افزایش ساعت مطالعاتی یک موضوع کاملا مهم است.

باید میزان درس خواندن شما در حد قبولی پزشکی باشد. با روزی دو ساعت درس خواندن قطعا نمی توانید نتیجه ای بگیرید. پس تلاش خود را بیشتر کنید و مطالب را دوره و مرور بفرمایید. شرکت در آزمون های آزمایشی می تواند خیلی موثر واقع شود، به عنوان مثال موسسه فاروس طاها با ارائه آزمون آنلاین کنکور شما را بیشتر در این مسیر راهنمایی خواهد کرد.

به این دلیل که متوجه می شوید میزان پیشرفت تان در هر درس به چه صورت است. حتما فیلم های آموزشی خوب تهیه کنید و با استفاده از آن ها درک درستی از هر درس پیدا کنید. میزان پیشرفت خود را در هر هفته دریابید و سعی کنید تا هفته بعد بهتر عمل کنید. قدم به قدم پیش بروید و منتظر این نباشید که ره 100 ساله را یک شبه طی کنید.

قبولی در پزشکی با پایه ضعیف

قبولی در پزشکی با پایه ضعیف همانطور که گفته شد امکانپذیر می باشد. به شرط آن که از الآن به بعد را خوب درس بخوانید. در سال های گذشته بودند دانش آموزانی که با معدل خیلی پایین توانستند در رشته ی پزشکی قبول شوید.

پس خود را درگیر وضعیت تحصیلی بد خود در گذشته نکنید. اصلا نگاهتان به گذشته نباشد. اگر هم احساس می کنید که مطالب پایه را اصلا به خوبی یاد نگرفته اید با فیلم های آموزشی که ما در اختیار شما قرار می دهیم می توانید به صورت کامل همه چیز را یاد بگیرید.

حل تست های کنکور سراسری را فراموش نکنید. اما این کار هم به صورت سطح بندی و از تست های آسان شروع کنید. به طور کل هیجانی نشوید و از آسان به سخت کارها را پیش ببرید. اگر از سخت شروع کنید و نتوانید آن را انجام دهید خیلی زود خسته خواهید شد.

قبولی تضمینی در کنکور سراسری

با توجه به مطالب گفته شده این صفحه اگر شما هم تصمیم گرفته اید تا از امروز یک برنامه ویژه برای خود داشته باشید می خواهیم یک طرح شگفت انگیز را به شما معرفی کنیم.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

قبولی تضمینی در کنکور سراسری یک دوره بسیار عالی و خوب می باشد که خصوصا برای کسانی که دیرتر شروع کرده اند، بسیار مفید خواهد بود. با شرکت در آن از نتیجه ای که می گیرید مطمئن خواهید شد. در هر پایه ای که هستید با شماره 09120981385 تماس بگیرید و یا این که اطلاعات خود را به همین شماره واتساپ کنید. با این کار می توانید در این طرح ثبت نام کنید.

برچسب ها