images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

سایت برنامه ریزی درسی برنامه ریزی

سایت برنامه ریزی درسی

 

سایت برنامه ریزی درسی از ابزارهایی است که دانش آموزان و خصوصا بچه های پایه دهم از آن بسیار استفاده می کنند. به ویژه الان که ویروس کرونا تمام آموزش ها را مجازی کرده، استفاده از سایت خیلی مفید می تواند باشد. فاروس طاها از جمله سایت هایی است که می تواند بهترین برنامه ریزی را برای شما انجام دهد. درس خواندن بدون برنامه ریزی نمی تواند نتیجه مورد انتظار را عایدتان کند. حتما برنامه ریزی داشته باشید. اما توجه کنید که این برنامه ریزی نباید هیجانی باشد و واقع بینانه نباشد. اگر تا دیروز روزی دو ساعت درس می خواندین از فردا به یک دفعه می توانید 6 ساعت مطالعه انجام دهید. زمان ساعت مطالعاتی خود را باید کم کم و با برنامه زیاد کنید.

 

جدول برنامه ریزی درسی

 

بچه هایی که می خوهند اصولی درس بخوانند به دنبال بهترین جدول برنامه ریزی درسی هستند. در این جا می خواهیم نمونه ای کوچک از یک جدول را به شما نشان دهیم تا یا بگیرید چطور برای خود برنامه داشته باشید. برای هر هفته برنامه ریزی جدا داشته باشید. مدت زمان مشخصی را در نطر بگیرید و کم کم ساعت مطالعاتی خود را افزایش دهید. در هر روز دو الی سه درس را پیش بینی کنید و مطالعه نمایید. خواندن یک درس در طول یک روز شما را خسته و دلسرد می کند.

 

 

ربات برنامه ریزی درسی رایگان

 

این روزه ها استفاده از ربات برنامه ریزی درسی رایگان در میان دانش آموزان خیلی باب شده است. دانش آموزانی که اصولی درس می خوانند و نتیجه می گیریند، اهمیت برنامه ریزی را به خوبی می دانند. اما در این روز ها که کرونا آمده چطور یک مشاور خوب داشته باشیم و با او جلسه داشته باشیم و برنامه متناسب با خود را دریافت کنیم؟ فاروس طاها این مشکل را برای شما حل کرده است. با شماره 09120981385 تماس بگیرید. برنامه های ما کاملا منحصر به فرد و متناسب با روحیات و شرایط شما می باشد. سعی کرده ایم تا در تمامی این برنامه ها تمامی منابع کنکور را پوشش دهیم و هم چنین زمانی را برای جمع بندی و مرور شما قرار دهیم.

 

 

برنامه ریزی آنلاین درسی رایگان

 

همراه ما باشید با برنامه ریزی آنلاین درسی رایگان!!! با برنامه درس بخوانید و موفق شوید. بهترین منابع را دسترس شما قرار می دهیم. کامل ترین جزوات و تضمینی ترین برنامه های درسی را از ما بخواهید. تمامی تکنیک های تست زنی و مهارت های کنکوری را ما به شما در قالب دی وی دی های آموزشی یاد می دهیم. فاروس طاها منجی شما برای موفقیت در کنکور است. نتایج درخشان دانش آموزان ما در سال های گذشته اعتبار ما برای اعتماد کردن شما عزیزان به ماست.

 

سایت برنامه ریزی درسی رایگان

 

همانطور که می دانیم، دروس اختصاصی برای هر سه گروه آزمایشی تجربی، ریاضی و انسانی سرنوشت ساز بوده و زمانی که دانش آموزان بتوانند درصد بالایی را در دروس اختصاصی دریافت کنند می توانند به رتبه دلخواه خود دست یابند و برای رسیدن به موفقیت نیاز به بهترین منابع اختصاصی آموزش کنکور دارند.کتاب های تست زنی، به عنوان منبع تست های متعدد و سوالات کنکور ده سال اخیر بسیار کاربردی است اما درسنامه کتاب های تست زنی، تنه آموزش متن کتاب درسی همراه با نکات موجود در آن را شامل می شود و روش تست زنی به دانش آموزان آموزش داده نمی شود.

 

قبولی تضمینی در کنکور پزشکی فاروس طاها

 

موسسه فاروس طاها با سال ها سابقه در زمینه قبولی کنکور سراسری برنامه ریزی خود را مبنی بر گام با پشتوانه سال ها سابقه به اتمام رسانده است. این برنامه شامل برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه قوی ترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع و همینطور برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و متقاضیان کنکور در کمتر از یکسال است.

 

این طرح با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پزشکی دندانپزشکی و داروسازی به وجود آمده است. با انتخاب گام های برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع تحصیلی دیگر بی نیاز خواهید شد. همچنین می توانید با آزمون های مرحله به مرحله فاروس سطح خود را در پایان هرگام بسنجید و رتبه خود را ببینید.  برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافیست مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

 

سوالات متداول

 

برای شرکت در برنامه های فاروس طاها باید چطور اقدام کنم؟

با شماره 09120981385 تماس بگیرید و برای خدمات آموزشی ما ثبت نام کنید.

چه زمانی برای برنامه ریزی کنکوری بهتر است؟

به شما توصیه می کنیم از همان آغاز سال دوازدهم و یا حتی زودتر برای این کار شروع کنید و زمان را از دست ندهید.

برچسب ها: