فاروس logo

کلاس کنکور تجربی در تهران

کلاس کنکور تجربی در تهران

کلاس کنکور تجربی در تهران

کلاس کنکور تجربی در تهران

درباره کلاس کنکور تجربی در تهران چه می دانید؟ بهترین کلاس های کنکور تجربی در تهران و کرج کدام اند؟ ارزان ترین کلاس کنکور تجربی مربوط به کدام موسسه است؟ کدام کلاس ها بهترین اساتید را دارند؟

همه و همه پرسش هایی است که ذهن بسیاری از داوطلبین کنکور را به خود مشغول کرده است. بنابراین ما قصد داریم در این مقاله فاروس طاها به بررسی جامع این موضوع بپردازیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

قبولی در پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

هزینه کلاس کنکور تجربی در تهران

در سال کنکور سوال اغلب دانش آموزان می پرسند هزینه کلاس کنکور تجربی چقدر است؟ دقت کنید دوستان این هزینه با توجه به مشاور و اساتیدی که انتخاب می کنید فرق می کند. اما نکته مهم این است که برای کنکور چگونه و کجا هزینه کنید. معمولا خانواده ها در این سال چه از نظر مالی و چه از نظر روحی ممکن است خیلی درگیر فرزندان شوند.

حال اگر به هر دلیلی نتیجه دلخواه به دست نیاید و تمام این هزینه هایی که از نظر زمانی و مالی شده است اتلاف شود. حال برای این که این اتفاق نیفتد بهتر است در زمان انتخاب کلاس بیش تر دقت کنید.

در این صورت، اگر آموزشگاهی طرح تضمینی قبولی در کنکور را برگزار کند وضعیت چگونه خواهد بود؟

در این صورت، با خیال راحت تری می توانید در این موسسه ثبت نام کنید. پس حتما با خیال راحت در موسسه فاروس طاها با این طرح تضمینی ثبت نام کنید. جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیش تر می توانید از طریق شماره زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎

قبولی در پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

موسسه بهترین کلاس کنکور

با توجه به هزینه کلاس های کنکور و شرایط کرونا سعی کنید همیشه تحقیق کنید. و موسسه ای را انتخاب کنید که بتواند شما را به اهداف تان نزدیک و نزدیک تر کند. فاروس طاها با تجربه ای درخشان در زمینه کنکور می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

مشاوره های بی نظیر و پیگیری های مجدد در اولویت برنامه های ما قرار دارد. ما به شما آموزش می دهیم که از اشتباهات خود درس بگیرید. همچنین، شما می توانید موفقیت ها و نقاط مثبت خود را همیشگی کنید. با ما همراه باشید و قبولی رشته دلخواه خود را تجربه کنید.

کلاس آنلاین در تهران

فاروس طاها >>> برگزار کننده کلاس آنلاین کنکور تجربی می باشد. موسسه ما پکیج های کامل آموزشی برای دانش آموزان گرانقدر تجربی با قیمتی مناسب در نظر گرفته است. شما عزیزان اگر در تهران و یا در هر جای ایران که هستید می توانید با ما تماس گرفته و این پکیج ها را خریداری نمایید.

این پکیج ها برای همه دروس رشته تجربی با بیش ترین دقت ممکن تهیه شده است. همچنین، شما می توانید در طرح های تضمینی ما جهت قبلی در رشته های تاپ تجربی برای کنکور سراسری 1401 ثبت نام کنید. این طرح ها قول موفقیت صد در صدی را به شما می دهند. با ثبت نام در موسسه فاروس طاها از موفقیت حتمی خود در این امتحان مهم آسوده خاطر باشید.

کلاس کنکور خوب در تهران

به دنبال کلاس کنکور خوب در تهران هستید؟ با توجه به بیماری کرونا اکثر داوطبان کلاس های آنلاین و پکیج های آموزشی را به کلاس های حضوری ترجیح می دهند. جدای از این که طبق بخشنامه ها امکان برگزاری کلاس ها به صورت حضوری فعلا نمی باشد.

در حال حاضر پکیج ها و فیلم های آموزشی زیادی توسط موسسه های مختلف برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است، اما کدامیک می تواند پاسخگوی نیاز های دانش آموزی باشد که ممکن است بیشتر از دو سال تحصیلی خود را به صورت مجازی پشت سر گذاشته باشد و خیلی مطالب را مسلط نباشد؟ ما به شما توصیه می کنیم حتما از پکیج های فاروس طاها استفاده کنید. دلایل برتری این پکیج ها نسبت به دیگر خدمات آموزشی به صورت زیر می باشد:

طرح قبولی تضمینی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی فاروس طاها

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور سراسری تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است.

این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

موفقیت تضمینی در کنکور تجربی >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح قبولی تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: پزشکی، دندانپزشکی و قبولی داروسازی شکل گرفته است.

با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. همچنین، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قبولی در پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها