فاروس logo

سوالات کنکور سراسری 1401 | فاروس طاها

سوالات کنکور سراسری 1401 | فاروس طاها

سوالات کنکور سراسری 1401 | فاروس طاها

سوالات کنکور سراسری 1401 | مشاهده و دانلود پرسشنامه کنکور

مشاهده سوالات کنکور سراسری سال 1401 به شما این امکان را می دهد تا با بررسی دقیق سوالات کنکور نظام جدید بتوانید به جایگاه دلخواه برسید.

سوالات کنکور سراسری 1401 برای گروه های آزمایشی نظری و هنر و زبان های خارجی هر ساله پس از برگزاری کنکور در اختیار داوطلبان و علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید سوالات عمومی و اختصاصی کنکور سراسری 1401 را دریافت کرده و سطح سوالات را بررسی کنیم.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

آیا سطح سوالات کنکور 1401 بالا بوده؟

سطح دشواری سوالات کنکور هر ساله از دیدگاه دانش آموزان و همینطور مقایسه سوالات آن با سال های قبل به دست می آید. بررسی کلی سوالات کنکور 1401 نیان از آن داشت در سال 1401 سوالات آسان تر از سال قبل یعنی کنکور 99 بوده است. البته به جز درس ریاضی. تقریبا بالای 90 درصد داوطلبین کنکور سراسری درس یاضی را دشوار اعلام کردند.

نسبت به آن در فضای مجازی بسیار واکنش نشان دادند. سازمان سنجش در پاسخ به این اعتراضات بیان کرد: سوالات کنکور در درس ریاضی تنها اندکی پیچیدگی بیشتری نسبت به سال های قبل داشته است. بنابراین با به خرج دادن دقت بیشتر میتوان به سوالات آن پاسخ داد.

آیا دشوار بودن سوالات ریاضی 1401 به ضرر متقاضیان کنکور تمام شد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت سطح سوالات کنکور سراسری برای همه متقاضیان یکسان بوده است. بنابراین می توان گفت سخت بودن سطح سوالات ریاضی درصد متقاضیان را در این درس به یک میزان کاهش میدهد.

همچنین طبق اعالم سازمان سنجش سطح سوالات در سه سطح آسان، متوسط و سخت طراحی می شود. در سال 1401 منظور از سخت بودن سوالات کنکور به این معنا بوده که تنها سطح سوالات سخت کنکور از حد معول اندکی پیچیده تر بوده است.

دانلود دفترچه اختصاصی کنکور سراسری

دفترچه اختصاصی کنکور سراسری کنکور زبان، هنر، تجربی، انسانی و ریاضی را می توانید از طریق لینک زیر دریافت کنید.

قبولی در پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

چگونه می توانیم پاسخنامه کنکور سراسری 1401 را مشاهده کنیم؟

از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانید دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور سراسری را دریافت کنید و یا می توانید از طریق لینک زیر و با وارد نمودن گروه آزمایشی کلید سوالات کنکور 1401 را مشاهده کنید.

چرا باید کنکور سال های قبل را تست بزنیم؟

تست زنی کنکور سال های گذشته باعث می شود آمادگی شما در قبولی در کنکور سراسری سال های بعد افزایش یابد. یکی دیگر از عواملی که بسیار در قبولی و موفقیت شما تاثیر گذار است، برنامه ریزی برای موفقیت در آزمون های آزمایشی است.

حل سوالات کنکور سال های گذشته به همراه شرکت در آزمون های آزمایشی یا همان آزمون آنلاین کنکور سطح شما را بالا می برد و باعث موفقیت شما در کنکور سراسری می شود.

قبولی در رشته تجربی

اگر می خواهید آمادگی کامل برای شرکت در کنکور تجربی و موفقیت صددرصد داشته باشید، موسسه فاروس طاها با سال ها سابقه در این زمینه به شما برای قبولی و موفقیت در کنکور سراسری آماده می کند.

هر آنچه برای موفقیت در کنکور سراسری به آن نیاز دارید، نظیر برنامه ریزی، مشاوره، منابع و آزمون های آزمایشی همه را در موسسه فارس طاها دریافت کنید و تنها درس بخوانید.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در این زمینه با شماره 09120981385 تماس حاصل فرمایید

برچسب ها