فاروس logo

چگونه در کنکور پزشکی قبول شویم؟ برای قبولی پزشکی به چه چیز نیاز داریم؟

چگونه در کنکور پزشکی قبول شویم؟ برای قبولی  پزشکی به چه چیز نیاز داریم؟

چگونه در کنکور پزشکی قبول شویم؟ برای قبولی پزشکی به چه چیز نیاز داریم؟

چگونه در کنکور پزشکی قبول شویم؟

راز قبولی کنکور پزشکی چیست؟ چگونه در کنکور پزشکی قبول شویم؟ شما فکر می کنید که رتبه های برتر کنکور چه روشی داشتند که توانستند به این موفقیت دست پیدا کنند؟

بر کسی پوشیده نیست که شرط اولیه برای قبولی در پزشکی، تلاش و پشتکار خود داوطلب است، اما در بین آن یک سری موارد کمک رسان هم هستند که به شما یاری می کنند تا این تلاش در راستای هدفمندی باشد.

همچنین، بتواند نتیجه ای درخشان برای شما رقم بزند. پس باید با این موضوع کنار بیایید که خود را به تلاش مستمر و سخت کوشی عادت دهید. هیچ رازی مهم تر از این برای موفقیت شما وجود ندارد. پس برای اهداف خود برنامه ریزی کنید و برای رسیدن به آن ها زحمت بکشید. درس ها درست و مفهومی بخوانید و از کنار مسائل و نکات اصلی به راحتی عبور نکنید. برای آشنایی با دیگر نکات موفقیت تا انتهای این مقاله فاروس طاها ما باشید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برنامه ریزی برای قبولی در کنکور پزشکی

در پاسخ به سوال این که چگونه در کنکور پزشکی قبول شویم باید گفت برای قبولی در کنکور پزشکی و کسب رتبه برتر برای انتخاب رشته پزشکی باید ابتدا ساعات مطالعاتی خود را بالا ببرید. روازنه 8 تا 10 ساعت مطالعه مفید به شما کمک می کند تا بتوانید به برنامه ریزی روزانه خود برسید. برنامه ریزی برای قبولی کنکور پزشکی باید طوری باشد که شما را در کمتر از یک سال به قبولی در کنکور تجربی برساند. عواملی که در قبولی شما تاثیرگذاراند، عبارت اند از:

علاوه بر موراد گفته شده، برنامه ریزی اصول دیگری را نیز در بر می گیرد. که برای قبولی در کنکور پزشکی حائز اهمیت است. توجه به تمام این موارد، تبدیل می شود به یک برنامه ریزی اصولی و دقیق که برای قبولی در کنکور سراسری به شما کمک می کند. بنابراین باید از مشاور با سابقه و خبره در این امر کمک بگیرید تا بتوانید موفقیت خود در کنکور سراسری را تضمین کنید.

موفقیت در کنکور تجربی

موفقیت در کنکور تجربی >>> با توجه به آن که داوطلبان زیادی دارد ممکن است از نظر برخی از دانش آموزان مشکل و یا حتی محال باشد. بخصوص برای آن دسته از دانش آموزانی که در سال های دبیرستان خود برنامه مطالعاتی خوبی نداشته اند. و همچنین، نتیجه مطلوبی نگرفته اند.

ببینید دوستانی که دغدغه این را دارید که چگونه در کنکور پزشکی قبول شویم اگر شما اراده کنید و از افراد متخصص هم کمک بگیرید موفقیت در کنکور تجربی در هر وضعیت تحصیلی برای شما امکان دارد. پس نا امید نشوید و خود را نگران نکنید. ما با شمائیم تا به نتیجه دلخواه تان برسید.

فقط کافی است تلاش کنید و در طول راه کنکور خسته نشوید. نکات مشاوران خود را عایت کنید و از افراد نا آگاه اطلاعات نگیرید. با طرح تضمینی قبولی پزشکی کنکور فاروس طاها می توانید از ستاره های کنکور باشید. موفقیت در کنکور با پر خوانی به دست نمی آید بلکه با یک برنامه ریزی اصولی و کاربردی صورت می گیرد.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

رتبه لازم برای قبولی رشته پزشکی

یکی از بیش ترین سوالات دانش آموزان کنکوری این است که برای قبولی در رشته پزشکی چه رتبه ای لازم است و چگونه در کنکور پزشکی قبول شویم؟ رشته پزشکی یکی از رشته های محبوب کنکور تجربی است که داوطلبان زیادی برای رسیدن به آن رقابت می کنند. همین رقابت سنگین باعث می شود که کسب رتبه لازم برای قبولی در این رشته سخت شود.

بازه مطمئن قبولی در رشته پزشکی عبارت است از رتبه زیر 500؛ که در این صورت، دست شما برای انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه کاملا باز است. اما اگر می خواهیبد حتما در یکی از دانشگاه های برتر کشور قبول شوید لازم است که رتبه زیر 100 کسب کنید و این پاسخ سوالاتی است که می پرسند چگونه در کنکور پزشکی قبول شویم.

بدترین رتبه ای که با آن می توان پزشکی دانشگاه آزاد و یا پردیس دانشگاه های علوم پزشکی قبول شد، بازه 1500-2000 است. با رتبه 2000 می توان در یکی از پردیس های دانشگاهی در شهر های دورافتاده قبول شد، اما اگر واقعا به پزشکی علاقه مند هستید سعی کنید تا به یک رتبه مطمئن برای قبولی در آن برسید.

برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه؛ و همچنین، گرفتن مشاوره برای قبولی تضمینی در رشته پزشکی و همچنین قبولی در دندان پزشکی با مشاوران فاروس طاها صحبت کنید. ما تا پایان مسیر همراه شما خواهیم بود، شما همراهان و کنکوری های گرامی می توانید با ما در ارتباط باشید.

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

طرح قبولی تضمینی فاروس طاها

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

موفقیت تضمینی در کنکور تجربی >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شکل گرفته است.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی و همینطور آزمون آنلاین کنکور مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. همچنین، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

برچسب ها