images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

مشاوره کنکور تلفنی تجربی رایگان | مشاوره کنکور آنلاین رایگان | فاروس طاها مشاوره

مشاوره کنکور تلفنی تجربی رایگان | مشاوره کنکور آنلاین رایگان | فاروس طاها

 

 

مشاوره کنکور تجربی یکی از مواردی است که باعث می‌شود دانش‌آموز به صورت برنامه‌ریزی شده خود را برای کنکور سراسری آماده کند. در اینجا این سوال مطرح می‌شودکه چند درصد از دلایل موفقیت رتبه های برتر کنکور را مشاوره و برنامه ریزی تشکی می‌دهد؟ اصلا چرا باید از مشاوره کنکور تلفنی رایگان استفاده کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا دلایل آن را شرح دهیم.

 

بهترین منابع کنکور تجربی را بشناسید

 

بی‌شک یکی از مهم ترین دلایل شناخت باکیفیت ترین منابع درسی است. منابع درسی براتی هر دانش ـآموز به صورت منحصر به فرد تعیین می‌شود. اگر قصد دارید در رشته های پر درآمد علوم پزشکی تحصیل کنید، باید منابع مناسبی نظیر جزوات و ویدئو های آموشی معتبر در اختیار داشته باشید. منابع برای هر دانش آموز به صورت منحصر به فرد خواهد بود. پس بهتر است برای سب اطلاعات بیشتر از مخنابع کنکور تجربی با مشاوران موسسه فاروس طاها در تماس باشید

 

برنامه ریزی قبولی کنکور تجربی در آغاز سال تحصیلی

 

برنامه ریزی از مهم ترین ارکانی است که برای قبولی در کنکور سراسری به آن نیاز دارید. برنامه ریزی حتی از منابع نیز با اهمیت تر است و باعث می شود:

 

  • بر اساس بودجه بندی کنکور 1401 درس بخوانید
  • حذفیات کنکور سراسری 1401 را بشناسید
  • با زیر گروه ها و رشته های هر زیر گروه به خوبی آشنا شوید
  • ساعات مطالعاتی خود را تنظیم کنید

 

به علاوه نکات بالا بسیاری از نکات دیگری نیز وجود دارند که باید به صورت حرفه‌ای زیر نظر بهترین مشاوران برنامه ریزی شوند. بنابراین بهتر است قبل از شروع برای درس خواندن در کنکور سراسری حتما با یک مشاور تماس بگیرید

 

انتخاب رشته قبل از کنکور سراسری

 

بله درست شنیدید. انتخاب رشته را باید از همان روز های ابتدایی که برای کنکور سراسری درس می‌خوانید مشخص کنید. حداقل باید مشخص شود که رشته های کدام یک از زیرگروه های علوم تجربی علاقه مند هستید تا برنامه ریزی منحصر به فردی برای آن انجام شود. در این صورت می توانید مسیر خود را دقیق تر پیدا کنید و در نیمه های کار دچار سرگردانی نشوید. انتخاب رشته صحیح باید بر اساس موارد زیر صورت بپذیر:

 

  • علاقه
  • بازار کار
  • میزان پیشرفت شغلی
  • سمت های شغلی
  • شخصیت درونی فرد
  • محیط کاری
  • میزان درآمد
  • سختی کار

 

یک مشاور کاربلد و حرفه‌ای این کار را بر اساس آزمون های معتبری نظیر MBTI انجام می دهد. اما اگر می خواهید پر درآمد ترین مشاغل رشته تجربی را انتخاب کنید، پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی از پردآمد ترین رشته های دانشگاهی گروه آزمایشی علوم تجربی است. که به راحتی در کمتر از یکسال می توان به آن دست یافت.

  

موارد ذکر شده در بالا همه جزو مواردی بود که می توانید با مشاوره رایگان کنکور به آن دست یابید اما چگونه قبولی شما در رشته پزشکی قطعی می شود؟

 

راهنمای مشاور کنکور تجربی

 

بعضی از کارها دشوار است. مخصوصا اگر قرار باشد اولین بار اتفاق بیوفتد. به عنوان مثال فتح قله اورست برای یک کوهنورد تازه کار پستی و بلندی های زیادی به همراه خواهد داشت و هرگز در اولین تلاش موفق به فتح قله نمی شود مگر آنکه راهنما داشته باشد. راهنما در اینجا کسی است کسی که بار ها قله اورست را فتح کرده و کوه نوردان بسیاری را به قله رسانده است. قبولی در کنکور پزشکی برای کسی که اولین بار در آن شرکت می کند مانند راه رفتن در یک مسیر تاریک می ماند. چه بسیار می‎‌بینیم دانش آموزان سخت کوشی را که به انتهای مسیر نرسیده و هدف را لمس نکرده اند. مهم نیست چقدر این مسیر را طی کرده اید یا برای اولین بار قصد انجام آن را دارید. در هر شرایطی که باشید به یک راهنمای باتجربه نیاز دارید. در این صورت است که می توانید بدون نگرانی تنها درس بخوانید. در بالا به اهمیت مشاوره تلفنی اشاره کردیم در ادامه به بررسی بیشتر آن می پردازیم…

 

مشاوره کنکور تلفنی یا حضوری؟

 

بگذارید منظور خود را دقیق تر بیان کنیم. مشاوره کنکوری تلفنی به چه صورت انجام می ‌شود؟ در این روش مشاور به صورت مجازی با دانش آموز ارتباط برقرار می کند. از وی تست می گیرد و به او برنامه ریزی منحصر به فرد خود را معرفی می کند. در این روش از ویدیوهای مشاوره ای متناسب، فایل صوتی و برقراری ارتباط آنلاین و آفلاین استفاده می شود. فروس طاها به این طرح که امروزه ایتقبال زیادی از آن شده است، وب اپلیکیشن کنکوری شامل منابع کامل و همه نکات کنکوری در قابل جروه و ویدیو خپهای مشاوره و برنامه ریزی و بسیاری از امکانات دیگر را نیز افزوده. بنابراین با پیشرفت روزافزون تکنولوژی قطعا مشاوره تلفنی و آنلاین کنکور از کیفت مناسبی برخوردار خواهد بود.

 

مشاوره و برنامه ریزی کنکور 1401

 

برای آمادگی در کنکور 1401 زمان زیادی وقت ندارید، باید خود را به سرعت برای آن آماده کنید اما نگران نباشید. برنامه ریزی تحصیلی فاروس طاها به گونه ای است که می توانید یادگیری سه پایه دبیرستان + مرور سه پایه دبیرستان + آموزش اصول تست زنی + شرکت در ده ها آزمون جامع را در کمتر از 250 روز فرا بگیرید. تنها کافیست خودتان انتخاب کنید و ساعات مطالعاتی خود را به حد مطلوب ( 8 تا 10 ساعت) برسانید.

 

مشاوره و برنامه ریزی کنکور 1402

 

شیوه برگزاری کنکور 1402 به چه صورت خواهد بود؟ مصوباتی در رابطه با تغییر شیوه کنکور سراسری به وجود آمده اما هنوز به طور رسمی از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور ابلاغ نشده است. در هر صورت می توان مطمئن بود که کنکور حذف نخواهد شد. بنابراین بهتر است اگر قصد شکت در کنکور سراسری 1402 را دارید از همبن حالا آغاز کنید تا علاوه بر ارتقای معدل دیپلم از کسب رتله برتر اطمینان کامل کسب کنید.

 

آیا قبولی در رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی 1401 از الان امکان پذیر است؟

 

تجربه ما ثابت کرده از همین الان نیز می توانید در رشته های علوم پزشکی کنکور 1401 به موفقیت برسید. تنها کافیست انتخاب کنید که درس بخوانید. گام های برنامه ریزی موسسه فاروس طاها ‏که مشاورین ما پس از سال ها تجربه آن را کامل کرده اند. تمامی برنامه ها دانش آموز را به آمادگی کامل برای کنکور سراسری رسانده و گام ها و ساعات مطالعاتی در هر ‏مرحله با جزئیات برنامه ریزی شده و شامل موارد زیر می شود:
برنامه شماره 1 : گام های دهم تا کنکور‏
برنامه شماره 2 : گام های یازدهم تا کنکور
برنامه شماره 3 : گام های دوازدهم کنکور
برنامه شماره 4 : آمادگی برای کنکور سراسری در کم تر از یکسال
هر یک از این طرح ها به همراه امکانات زیر خواهد بود:‏
دریافت برترین ویدیوهای آموزشی کشور در یک هارد در کمتر از 250 ساعت
دریافت جزوه های کنکوری و طبقه بندی شده ‏
آزمون های آنلاین در پایان هر گام + بیش از ده ها آزمون های جامع در پایان گام ها به همراه کارنامه تحلیل و آنالیز تست ‏
دسترسی به وب اپلیکیشن کنکوری فارس که شامل منابع و بسیاری امکانات دیگر
آموزش مکالمه زبان انگلیسی در 90 ‏
مشاوره و پشتیبانی
برنامه ریزی مبتنی بر گام به صورت منحصر به فرد برای هر پایه ‏
و بسیاری امکانات دیگگر که در وب اپلیکیشم فاروس طاها در دسترس خواهد بود.

 

برنامه ریزی کنکور پزشکی ( برنامه ریزی کسب رتبه برتر تجربی )

 

در این خصوص باید بگوییم همانطور که در بالا به آن شاره شد هیچ کدام از رشته های علوم پزشکی بدون کنکور ارائه نمی شود و این موضوع تا به الان حقیقت ندارد. جمع کثیری از متقاضیان برای تحصیل در این رشته با یکدیگر در ماراتن کنکور سراسری به رقابت می پردازند. بنابراین شما باید با تکنیک های برنامه ریزی پیشرفته و استفاده از به روز ترین امکانات خود را نسبت به سایر داوطلبین جلو بیندازید.هوش مطالعاتی خود را بالا برده و پیوشته مخصوصا یک سال آخر را درس بخوانید تا به موفقیت در کنکور سراسری برسید.

 

مشاوره کنکور رایگان در واتساپ

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کنکور تجربی و اطلاعات از طرح های ویژه فاروس طاها شامل فرآهم آوردن تمامی امکانات آموزشی کشور در بالا ترین سطح ممکن کافیست مشخصات خود را به شماره 09120981385 ارسال بفرمایید. در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

 

آیا مکالمه تلفنی جهت مشاوره کنکور سراسری کیفیت مشاوره حضوری را دارد؟

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی امکان ارسال اطلاعات متنوعی از طریق بستر های ایجاد شده در فضای مجازی موجود ایت. بنابراین با تکیه بر این نکته می توان گفت استفاده از مشاوره آنلاین و تلفنی مزیت هایی نیز دارد و موجب صرفه جویی در زمان می شود.

هزینه مشاوره کنکور تجربی به صورت تلفنی چقدر است؟

مشاوره کنکور تجربی در وهله اول برای خانوداه دانش آموزان جهت اطلاع از وضعیت فرزند خود و برطرف کردن نگرانی های موجود کاملا رایگان است و تحت این جلسه همه توضیحات لازم گفته می شود.

بهترین مشاوره کنکور تجربی چه تاثیری بر متقاضی دارد؟

موجب آگاهی متقاضی از راه پیش رو و روندی که باید پس از آن طی کند می شود.

 

 

 

برچسب ها: