فاروس logo

مشاوره تحصیلی برای کنکور تجربی | فاروس طاها

مشاوره تحصیلی برای کنکور تجربی | فاروس طاها

مشاوره تحصیلی برای کنکور تجربی | فاروس طاها

مشاوره تحصیلی برای کنکور تجربی

مشاور تحصیلی کنکور تجربی به ارائه خدمات مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری می پردازد. مشاوره تحصیلی علاوه بر کمک در زمینه برنامه ریزی کنکور سراسری به ترمیم و ارتقای معدل داشن آموزان نیز کمک می کند.

چرا که همانطور که می دانید 30 درصد معدل دانش آموزان به معدل سال آخر دبیرستان آن ها بستگی دارد. مشاوره تحصیل به معنای پیشگیری دانش آموزان از اشتباه است.

بهترین مشاور کنکور پزشکی

از آنجایی که رشته تجربی یکی از رشته های پر رقابت در عرصه کنکور سراسری است، تنها با استفاده از مشاوره و برنامه ریزی دقیق می توان در رشته هایی مثل علوم پزشکی قبول شوید.

هیچ کدام از رشته های علوم پزشکی از قبیل رشته پزشکی بدون کنکور ارائه نمی شود

همانطور که دربالا اشاره شد، هیچ کدام از رشته های علوم پزشکی به دلیل متقاضیان بالا بدون کنکور ارائه نمی شوند. از طرفی سیاست های آموزشی به سمتی سوق پیدا می کند که نقش کنکور سراسری در قبولی دانش آموزان کم رنگ شود.

البته در رشته های پر تقاضا نمی توان جایگزینی برای کنکور سراسری پیدا کرد. از موارد بالا می توان نتیجه گیری کرد برای موفقیت آموزش از پایه برای قبولی در پزشکی از ملزومات است.

پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

اهمیت مشاور تحصیلی برای کنکور تجربی

بسیاری از دانش آموزان در این باره سوال می کنند که آیا مشاوره کنکور تجربی واقعا لازم است؟ در پاسخ به این سوال بهتر است وظایف یک مشاور تجربی را به شما یاد آور شویم:

علاوه بر این مورادی دیگری نیز وجود دارد که باید برای هر دانش آموز به صورت منحصر به فرد برنامه ریزی شود. به عنوان مثال آموزش فنون تست زنی و موفقیت در کنکور سراسری باید برای هر دانش آموز به صورت منحصر به فرد برنامه ریزی شود.

ویژگی های مشاور تحصیلی کنکور تجربی چیست؟

مشاوره تحصیلی و کنکور تجربی باید ویژگی های فردی داشته باشد که بتوانید با استفده از آن به دانش و اطلاعات لازم برای قبولی و پیشرفت تحصیلی دست یابید به این منظور شما را با ویژگی های فردی یک مشاور تحصیلی خوب آشنا می کنیم.

هزینه مشاوره کنکور

هزینه مشاوره کنکور تجربی به عوامل زیادی بستگی دارد. برخی از مشاوران تنها به مشاوره دانش آموز و توصیه به وی می پردازند. اما مشاوره موسسه فاروس طاها با سال ها تجربه موفق در زمینه مشاوره کنکور تجربی، علاوه بر مشاوره به برنامه ریزی تخصصی دانش آموز در سال های تحصیل تا کنکور می پردازد.

منابع مناسب آموزشی، جزوات درسی، دسترسی به وب اپلیکیشن فاروس با امکانات بسیار آموزشی از جمله خدمات موسسه فاروس طاها است.

قبولی پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

مشاوره برای آمادگی کنکور سراسری

از چه زمانی برای کنکور سراسری برنامه ریزی کنیم؟ مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری باعث می شود بدانید از چه زمانی باید برای کنکور به صورت جدی شروع به درس خواندن کنید.

در هر مرحله از برنامه ریزی باید به چه سطحی برسید و در صورتی که به این سطح نرسید باید چه راهکار های جبرانی را در پیش بگیرید تا به موفقیت برسید.

از چه تکنیک هایی برای مطالعه عمیق دروس استفاده کنیم؟

همچنین برای مطالعه باید بدانید کدام صفخات از کتاب احتیاج به تند خوانی و کدام قسمت ها را باید با تمرکز بخوانید و برای آن زمان بگذارید. این امر معمولا با توجه به بودجه بندی انجام می شود.

به خاطر بسپارید برخی از مطالب در بودجه بندی کنکور لحاظ نمی شودند اما یادگیری آن ها برای آموزش مباحث دیگر بسیار لازم و ضروری است. بنابراین میزان اهمیت و مطالعه دروس را مشاور برای دانش آموز مشخص می کند.

در مشاوره تحصیلی رایگان کنکور تجربی به چه مواردی اشاره می شود؟

مشاورین تحصیلی و کنکوری معمولا یک جلسه مشاوره تلفنی و یا آنلاین رایگان با دانش آموز دارد. در طی این جلسه مشاور با دانش آموز آشنا می شود و برای مشاوره تخصصی به سطح علمی و شخصیت دانش آموز باتوجه به سوابق تحصیلی و آزمون MBTI دست میابد.

همچنین دانش آموز می تواند نقشه راه کلی خود را در طی مسیر برای رسیدن به موفقیت تحصیلی در این جلسه از مشاور دریافت کند و کاملا با مشاور آشنا شود. مشاوره تحصیلی آنلاین رایگان فرصتی برای دانش آموزان است که مسیر پر تلاطم کنکور تجربی را با کمک یک راهنما که کاملا آشنا با این مسیر است طی کند.

جملات مشاوره ای کنکور

جملات مشاوره ای کنکور علاوه بر جملات انگیزشی شامل راهنمایی های تخصصی می شود که به دانش آموزان ارائه می شود. این جملات می تواند از طریق تماس، ارتباط آنلاین در فضای مجازی و یا حضوری به دانش آموز ارائه شود که این مورد به شرایط دانش آموز و شرایط کاریمشاور بستگی دارد. البته در حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا این مورد در اکثر موسسه های معتبر به مشاوره غیر حضوری بدل شده است.

مزایای مشاوره آنلاین و تلفنی چیست؟

در دهه های گذشته به دلیل کمبود امکانات مشاورین از مشاوره حضوری برای آمادگی دانش آموزان استفاده می شد. اما در حال حاضر که امکاناتت آموزشی در حال پیشرفت کردن است و می توان برای دانش آموزان فایل های ویدیو و صوتی ارسال کرد، می توان تماس ویدیویی آنلاین برقرار کرد و انواع فایل های چند رسانه ای را به دست متقاضی رساند.

با این تفاسیر استفاده از مشاوره غیر حضوری فواید زیادی برای دانش آموزان دارد. از جمله فواید آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها