فاروس logo

مشاوره آنلاین کنکور تجربی

مشاوره آنلاین کنکور تجربی

مشاوره آنلاین کنکور تجربی

مشاوره آنلاین کنکور تجربی

درباره مشاوره آنلاین کنکور تجربی چه می دانید؟ تعداد زیادی از افراد تصور می کنند برای اینکه در کنکور و یا هر آزمون دیگری نتیجه دلخواه خود را بگیرند، باید مطالعه زیادی داشته باشند.

در صورتی که، جهت موفقیت و کسب نتیجه دلخواه لازم است که فعالیت های شما برنامه ریزی شده باشد. تا بتوانید به سوی موفقیت پیش بروید. از همین جهت، مشاوره آنلاین کنکور می تواند کمک بسیاری به شما بکند. به علاوه، مشاوره تحصیلی کنکور در ابتدا یک مروری بر سطح آمادگی شما می کند.

سپس، با بررسی مهارت هایتان، برنامه ریزی های شما را انجام می دهد. در کنار برنامه ریزی زمانی و مدیریت تحصیلی کنکور، تست هایی مثل سوالات کنکور برای شما ارسال می کند. همچنین، شما را با نحوه سوالات و آزمون کنکور آشنا می سازد. در ادامه این مقاله فاروس طاها با ما همراه باشید تا نکات مهم دیگری درباره مشاوره آنلاین کنکور متوجه شوید.

پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

مشاوره آنلاین کنکور تجربی

مشاوره آنلاین کنکور تجربی >>> همان طور که در جریان هستید ماراتن بزرگ کنکور روز به روز سخت تر می شود. و این برای دانش آموزان و افرادی که خواهان موفقیت در کنکور هستند بسیار نگران کننده است. که همین موضوع در دراز مدت باعث افت فرد در یادگیری می باشد.

در جریان مشاوره آنلاین فرد می تواند در طی هفته چند بار با مشاور خود تماس گرفته و مشکلات خود را در زمینه دروس با وی در میان بگذارد و در نتیجه، استرس کم تری را متحمل می شود.

در جریان مشاوره، مشاور با استفاده از تجربه های افراد برتر، برنامه ریزی جهت قبولی در کنکور برای فرد متقاضی انجام داده و به او در روش صحیح درس خواندن کمک می کند. تا فرد بتواند به مطالعه آگاه بشود و همچنین، به صورت دقیق مطالعه کند.

ویژگی های مشاوره تحصیلی آنلاین

مشاوره کنکور تلفنی به چه صورت است؟

مشاوره کنکوری تلفنی به چه صورت است؟ ☎️ در این روش مشاور به صورت مجازی با دانش آموز ارتباط برقرار می کند. از او تست می گیرد و به او برنامه ریزی منحصر به فرد خود را معرفی می کند. در این روش از ویدیوهای مشاوره ای متناسب، فایل صوتی و برقراری ارتباط آنلاین و آفلاین استفاده می شود.

فاروس طاها به این طرح که امروزه استقبال زیادی از آن شده است. وب اپلیکیشن کنکوری شامل منابع کامل و همه نکات کنکوری در قالب جروه و ویدیوهای مشاوره و برنامه ریزی و بسیاری از امکانات دیگر را نیز افزوده است. بنابراین با پیشرفت روزافزون تکنولوژی قطعا مشاوره تلفنی و آنلاین کنکور از کیفت مناسبی برخوردار خواهد بود.

قبولی پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

مشاوره آنلاین رایگان کنکور تجربی

مشاوره آنلاین رایگان کنکور تجربی >>> به هر 3 شکل تلفنی، آنلاین و حضوری صورت می گیرد. که متقاضیان با توجه به انتخاب خود می توانند هر کدام از این موارد را انتخاب کنند. همواره تلاش موسسه فاروس طاها در این بوده که بتواند کیفیت مشاوره های آنلاین و تلفنی خود را بالا ببرد.

برای این که محدودیت های متقاضیانی را که نمی توانند به شکل حضوری به موسسه مراجعه کنند را برطرف کند. حال می توانیم به متقاضیان این اطمینان را بدهیم، که مشاوره تحصیلی ای که برای کنکور دریافت می کنند.

در تمام حالات تلفنی، آنلاین و حضوری در بالاترین سطح کیفیت خواهد بود. برای گرفتن مشاوره کنکور از طریق شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید.

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

مشاوره رایگان کنکور مرکز مشاوره فاروس طاها >>> کارشناسان و مشاوران مجرب و متخصص: آماده ارائه خدمات گوناگون در زمینه مشاوره تحصیلی به دانش آموزان و داوطلبان کنکور و همچنین، دانشجویان در تمامی زمینه هاست.

طرح قبولی تضمینی کنکور تجربی فاروس طاها

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است.

این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

موفقیت تضمینی در کنکور تجربی >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح قبولی تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: پزشکی، دندان پزشکی و قبولی داروسازی شکل گرفته است.

با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی و آزمون های آنلاین مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید.

همچنین، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها