فاروس logo

مشاوره رایگان برای کنکور تجربی | فاروس طاها

مشاوره رایگان برای کنکور تجربی | فاروس طاها

مشاوره رایگان برای کنکور تجربی | فاروس طاها

مشاوره رایگان برای کنکور تجربی | فاروس طاها

  

آیا تا بحال درباره مشاوره رایگان کنکور تجربی موسسه فاروس طاها تحقیق کرده اید؟ همان طور که می دانید مشاوره تحصیلی نقش بسیار مهمی در موفقیت داوطلبان کنکور سراسری دارد. و طبق آخرین آمار بدست آمده در طی سالهای اخیر، گرایش بیشتر داوطلبین برای شرکت در کنکور رشته علوم تجربی افزایش یافته است. که این موضوع خود صحنه رقابت برای تصاحب کردن صندلی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه تهران شده است. و همچنین، بسیاری از داوطلبین به دنبال برنامه ریزی برای کنکور تجربی هستند. طبق آخرین بررسی ها این طور نشان داده شده است که بیش از نود درصد رتبه های زیر صد کنکور از مشاور کنکور بهره مند شده اند. اما به دلایلی اغلب آنها داشتن مشاور کنکور را برای این دستیابی به این موفقیت کتمان می کنند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به موضوع مشاوره رایگان کنکور تجربی بپردازیم . امید است که همراه ما باشید.

  

راهنمای مشاوره کنکور تجربی

  

همیشه اولین قدم بیشترین اراده را می خواهد. مخصوصا اگر برای اولین بار قرار باشد آن عمل انجام شود. مطمئنا کسی که برای اولین بار به کوهنوردی دست میزند از پستی ها و بلندی های زیاد آن ترسیده و در اولین تلاض موفق به فتح قله نمی شود. اما این مورد دارای استثنا می باشد که همان داشتن راهنما می باشد. راهنما در اینجا کسی است که قله اورست را بارها فتح کرده و کوه نوردان زیادی را به قله رسانده. همین سختی ها برای کسی که برای اولین بار در کنکور پزشکی شرکت کرده و قبولی در آن می باشد.چه بسیاری از دانش آموزان سخت کوشی بوده اند که به انتهای مسیر موفقیت نرسیده و هدف را لمس نکرده اند. مهمترین بخش راهنمایی صحیح می باشد تا راه تاریک پیش رو  را روشن کند. آیا شما هم در حال طی این مسیر هستید یا برای اولین بار قصد انجام آن را دارید. در هر شرایطی که هستید مطمئنا به یک مشاور باتجربه نیاز دارید تا بتوانید بدون نگرانی از آینده درس بخونید.

  

مشاوره رایگان کنکور تجربی

  

برای برنامه ریزی دقیق و دستیابی به آنچه مد نظر شماست در کنکور سراسری یکی از مهمترین مواردی که موجب موفقیت شما در کنکور می شود مشاوره رایگان کنکور تجربی می باشد.

  

  

  

مشاوره کنکور تجربی 1401

  

  

بعد از آنچه که در بالا به آنها اشاره شد شما به یک مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی احتیاج دارید، و این تیتر آخر برای موفقیت شما برای تحصیل در دانشگاه و رشته مورد علاقه شما می باشد. آیا از پیامدهای یک برنامه ریزی صحیح اطلاع دارید؟ اولین نکته این است که در این راه شما به زودی نقاط ضعف و قوت خود را پیدا میکنید. دومین نکته این است که شما شیوه مطالعه هر درس برای کنکور را میاموزید. زیرا حتی در دروس عمومی حفظ کردن به دلایل گستردگی مطالب عملا به کارتان نمی آید. بهترین روش برای این مشکل استفاده از شیوه های تبدیل حافظه کوتاه مدت به بلند مدت می باشد. اما برای بدست آوردن موفقیت آخرین قدم را باید بردارید که همان تمرین در سطح کنکور می باشد. باید آمادگی برای هرگونه چالش و رویارویی با سوالات پیش بینی نشده را داشته باشید، زیرا این نکته حائز اهمیت است که بالا بودن سطح کنکور برای همه داوطلبین این چالش را به وجود می آورد. اما برای دستیابی به هدف باید با حفظ تمرکز و خونسردی با قدرت ادامه دهید.

  

  

برای کسب رتبه برتر در کنکور به چه چیز هایی نیاز داریم؟

  

 

( راهنما کسی می باشد که شما را در مسیر پرتلاطم قبولی در کنکور تجربی یاری رسانده و به آنچه امید دارید می رساند. که این خود مستلزم این است که خیال دانش آموز را از بابت منابع استاندارد، کم حجم و پر محتوا راحت کند. پس اگر در رشته تجربی تحصیل می کنید و یا فارغ التحصیل این رشته هستید با پشتکار و اطمینان به موسسه فاروس طاها خیال خود را از تمامی منابع و آزمون های آزمایشی و مشاوره و برنامه ریزی و تمامی آنچه برای کسب رتبه برتر به آن نیاز دارید راحت می کند. )

  

  

مشاوره کنکور تجربی فاروس طاها

  

مفتخر هستیم که در طی یک دهه اخیر اولین موسسه می باشیم  که کار اصلی مشاوره و برنامه ریزی تخصصی برای دانش آموزان را به نحو شایسته انجام داده ایم. و در طی این سالها با توجه به تجارب و مهارت هایی که کسب شده است، به این نتیجه رسیده ایم که می توانیم با استراتژی کاربردی ویژه خود متقاضیان را به هدف و رشته مورد نظر در دانشگاه های خاص هدایت کنیم.

  

خدمات گوناگونی در زمینه مشاوره تحصیلی به دانش آموزان و داوطلبان کنکور و همچین، دانشجویان در تمامی زمینه های تحصیلی توسط کارشناسان و مشاوران مجرب و متخصص در شرکت مرکز مشاوره فاروس طاها آماده ارائه می شود. ما این امکان را در تمامی شهر ها و تمامی استان ها برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. کافی است از طریق تلفن با مرکز مشاوره فاروس طاها تماس گرفته و از خدمات مشاوره ای ما بهره مند شوید، که خود دلیلی برای این است که در این ایام از مراجعه حضوری به مرکز  در این ایام شما را مبرای می کند. به عبارت دیگر، شما می توانید ز تمامی نقاط کشور از مشورت و همفکری کارشناسان معتبر و مجرب کشوری مرکز مشاوره فاروس طاها بهره مند شوید.

  

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

  

سوالات متداول

  


✅ آیا مشاوره رایگان برای تمامی مقاطع ارائه می شود؟


بله. در تمامی مقاطع و پایه های تحصیلی مدارس و دانشگاه ها امکان ارائه مشاوره رایگان تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان وجود دارد.


✅ بهترین مشاوره کنکور تجربی در تهران کدام است؟ 


فاروس طاها با داشتن برگزیده ترین مشاوران در زمینه کنکور، می تواند بهترین و به روز ترین روش ها را جهت موفقیت شما عزیزان در اختیارتان قرار دهد.


✅ هزینه مشاوره کنکور تجربی به صورت تلفنی چقدر است؟


مشاوره کنکور تجربی در وهله اول برای خانوداه دانش آموزان جهت اطلاع از وضعیت فرزند خود و برطرف کردن نگرانی های موجود کاملا رایگان است. و تحت این جلسه همه توضیحات لازم گفته می شود.

  

برچسب ها