فاروس logo

فیلم های آموزشی کنکوری تجربی

فیلم های آموزشی کنکوری تجربی

فیلم های آموزشی کنکوری تجربی

فیلم های آموزشی کنکوری تجربی

بهترین فیلم های آموزشی کنکوری تجربی کدام است؟ فیلم های آموزشی کنکوری یکی از منابعی است که می تواند شما را برای قبولی در کنکور سراسری آماده کند. استفاده از این فیلم ها علاوه بر مرور مطالب درسی و تست زنی باعث آموزش نکات مهم کنکوری می شود.

سوال اینجاست کدام فیلم آموزشی کنکوری را انتخاب کنیم؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به ذکر نکاتی در خصوص انتخاب بهترین فیلم های آموزشی کنکور بپردازیم.

ویژگی بهترین فیلم های آموزشی کنکوری تجربی چیست؟

قبولی در پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

فیلم آموزشی کنکور تجربی رایگان

به دنبال فیلم آموزشی کنکور تجربی رایگان هستید؟ با بهترین فیلم های کنکوری همراه ما باشید. فیلم آموزشی فاروس طاها از بهترین آموزش های کنکوری می باشد که برای همه دروس رشته تجربی تهیه شده است.

تمامی نکات طلایی کنکوری و تکنیک های افزاش سرعت تست زنی در آن ها بیان شده است. بدون هیچ نگرانی فیلم های ما را تهیه کنید و طبق برنامه پیش بروید. مطمئن باشید که در آن ها هیچ کم و کاستی وجود ندارد. تست های متنوع کنکوری و سوالات احتمالی در آن ها به شما آموزش داده می شود.

در سال های گذشته سوالاتی بودند که عینا در کنکور مشاهده شده بود. و ما دقیقا همان را در فیلم های آموزشی به شما یاد داده بودیم. دیگر جای هیچ شکی باقی نمی ماند. پس اگر قصد تهیه فیلم آموزشی دارید حتما همراه فاروس طاها باشید.

هزینه فیلم های آموزشی کنکوری تجربی چقدر است؟

کلاس های آموزشی کنکور از هزینه های بالایی برخوردار است. به همین دلیل اغلب فیلم های آموزشی کنکور به نسبت ارزش آن از هزینه های بالایی برخودار است.

به همین دلیل است که اغلب دانش آموزان نمی توانند فیلم های آموزشی کنکور را با کیفیت بالا تهیه کنند. تدبیری که بیش تر موسسات برای حل این مشکل اندیشیده اند، این است که هزینه پکیج های آموزشی کنکور را قسط بندی کرده اند، اما باز هم هزینه های گزافی برای فروش هر پکیج آموزشی صرف می شود.

پس راه حل چیست؟!

موسسه کنکوری فاروس طاها >>> بهترین فیلم های آموزشی کنکور کشور را به شکل اشتراک ماهانه به فروش می رساند. بنابراین دانش آموزان می توانند با پرداخت اشتراک ماهانه تنها 200 هزار تومان به تمام فیلم های آموزشی کنکور دست یابند.

اگر به مدت یک سال از این امکان در وب اپلیکیشن فاروس طاها استفاده کنید در مدت 12 ماه تحصیلی تنها 12* 200 هزار تومان یعنی 2 میلیون و 400 هزار تومان در پایان سال خرج کرده اید. همچنین، با این هزینه توانستید یکی از باکیفیت ترین فیلم های آموزشی کنکوری تجربی را که سابقا به ارزش 40 میلیون تومان به فروش می رسید، تهیه کنید.

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

مزایای استفاده از فیلم‌ های آموزشی کنکوری تجربی فاروس طاها

طرح قبولی تضمینی کنکور پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی فاروس طاها

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است.

این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

موفقیت تضمینی در کنکور تجربی >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح قبولی تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: پزشکی، دندانپزشکی و قبولی داروسازی شکل گرفته است.

با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون آنلاین کنکور (آزمون های آزمایشی) مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. همچنین، رتبه خود را ببینید.

بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید و یا با کارشناسان ما در موسسه فاروس طاها در ارتباط باشید.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها