فاروس logo

رتبه لازم برای قبولی رشته پزشکی در منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه

رتبه لازم برای قبولی رشته پزشکی در منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه

رتبه لازم برای قبولی رشته پزشکی در منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه

رتبه لازم برای قبولی رشته پزشکی در منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه

در این مقاله با شما کنکوری ها همراه هستیم تا رتبه لازم برای قبولی رشته پزشکی در منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه را برای شما عزیزان توضیح دهیم. رشته پزشکی جزو رشته های پرطرفدار گروه آزمایشی علوم تجربی می باشد. که با توجه به درآمد و جایگاه اجتماعی فارغ التحصیلان این رشته، امروزه تعداد زیادی قصد قبولی در این رشته را دارند.

در مرحله جمع بندی و مرحله انتخاب رشته کنکور، اطلاع از حداقل رتبه قبولی رشته پزشکی برای داوطلبان مفید می باشد. همچنین، داوطلب با آگاهی کامل می تواند دو مرحله برگزاری آزمون و انتخاب رشته کنکور را پشت سر بگذارد.

رتبه لازم برای قبولی رشته پزشکی در منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه چیست؟

به دلیل اهمیت اطلاع از آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری، کارشناسان فاروس طاها در این مقاله آخرین رتبه قبولی در پزشکی دانشگاه سراسری سال گذشته را در هر 3 منطقه جمع آوری کرده اند، همچنین، در اختیار شما عزیزان قرار داده اند. آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته است. چرا که نزدیک ترین آزمون به کنکور 1401 از نظر محتوا و نحوه برگزاری آزمون بوده است. پس تا پایان با ما همراه باشید.

   


  

آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری در منطقه یک

بررسی جزئیات کارنامه آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری سال گذشته برای آن دسته از متقاضیانی که قصد شرکت در کنکور تجربی. و همچنین، قبولی در رشته پزشکی را دارند. در مرحله برنامه ریزی و انتخاب رشته بسیار موثر است. همان طور که بیان شد.

شما با بررسی جزئیات آخرین رتبه قبولی پزشکی می توانید با اطلاع از حداقل درصد هر درس، برنامه ریزی دقیق و بهتری جهت کسب قبولی خود داشته باشید. از طرف دیگر، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور، داوطلبان با بررسی کارنامه قبولی رشته پزشکی سال های گذشته. همچنین، مقایسه کارنامه اولیه خود با جزئیات کارنامه آخرین فرد قبولی در رشته پزشکی می توانند انتخاب رشته دقیق و اصولی تری داشته باشند.

از آنجایی که در کنکور سراسری داوطلبان تنها با افرادی سنجیده می شوند که دارای یک سهمیه مشترک هستند. بنابراین بهتر است هر داوطلب آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری منطقه خود را مطالعه کند. و سپس مبنای سنجش خود قرار دهد. در این قسمت لیستی از آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری در منطقه یک جمع آوری شده است. تا افراد دارای این سهمیه با بررسی این قسمت حد نصاب مورد نظر خود را به دست آورند.

   


  

آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری در منطقه دو

بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری از سوی سازمان سنجش و انتشار کارنامه اولیه. داوطلب می ‎تواند در صورت مجاز شدن در مرحله انتخاب رشته دوره روزانه و کسب رتبه خوب، نسبت به انتخاب رشته ‌محل‌های مربوط به دوره روزانه پزشکی اقدام کند.

اطلاع از رتبه‌های قبولی رشته پزشکی در دانشگاه‌ های سراسری کشور، می‌تواند کمک زیادی به داوطلبان علاقمند به ادامه تحصیل در این رشته کند. تا فرصت های احتمالی خود را بر اساس عدم آگاهی از دست ندهند. در جدول زیر، آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری برای افراد درای سهمیه منطقه دو قرار داده شده است.

     


  

آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری در منطقه سه

نتیجه نهایی انتخاب رشته کنکور پزشکی بر اساس تراز و رتبه در سهمیه افراد تعیین می شود. بنابراین، بررسی کارنامه های داوطلبان آزمون سال های گذشته در چینش رشته محل های داوطلبان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

چرا که با بررسی آخرین رتبه قبولی پزشکی در دانشگاه سراسری و همچنین، اطلاع از جزئیات کارنامه او می توان از محدوده رتبه قبولی در هر دانشگاه و در نهایت، رشته پزشکی مطلع شد. آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری روزانه در منطقه سه به شرح زیر می باشد.

   


  

مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی

در ادامه موضوع رتبه لازم برای قبولی رشته پزشکی در منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه می توانید برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران موسسه فاروس طاها در ارتباط باشید.

به علت اهمیت اولویت بندی انتخاب ها و تاثیر آن در اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور. توصیه می کنیم از راهنمایی های مشاوران مجرب در این زمینه استفاده کنید. تا به نتیجه دلخواه در اعلام نتایج کنکور دست یابید. کارشناسان و مشاوران تحصیلی فاروس طاها آماده اند با در نظر گرفته علایق داوطلب.

تجارب خود را به کار گرفته و بهترین انتخاب رشته را به شما عزیزان ارائه دهند. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه می توانید از طریق شماره زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎

قبولی تضمینی در کنکور پزشکی فاروس طاها

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها سابقه و تخصص در زمینه قبولی کنکور علوم تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

موفقیت تضمینی در کنکور سراسری >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را مهم و ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پرطرفدار تجربی از جمله: پزشکی، قبولی در دندان پزشکی و داروسازی شکل گرفته است.

با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. به علاوه، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

برچسب ها