فاروس logo

آخرین رتبه قبولی در کنکور تجربی 1401 در رشته های علوم پزشکی

آخرین رتبه قبولی در کنکور تجربی 1401 در رشته های علوم پزشکی

آخرین رتبه قبولی در کنکور تجربی 1401 در رشته های علوم پزشکی

آخرین رتبه قبولی در کنکور تجربی 1401 در رشته های علوم پزشکی

آخرین رتبه قبولی در کنکور تجربی 1401 در رشته های علوم پزشکی چقدر بوده است؟ قبولی در رشته ی پزشکی علی الخصوص قبولی در دندان پزشکی آرزوی شما هم هست👨‍⚕️؟ آیا می خواهید با قبولی در این در رشته به اهداف خود برسید؟

در این مقاله رتبه های لازم برای این رشته را به شما خواهیم گفت. ولی نکته ای که باید بدانید جدای از موقعیت اجتماعی خوبی که این رشته دارد شما باید به آن علاقه هم داشته باشید. متاسفانه بعضی از داوطلبان به انتخاب خانواده های خود به رشته ی تجربی آمده اند در نتیجه انگیزه ی کافی نیز برای مطالعه ی درس ها ندارند.

پس بهتر است که معیار و علایق خود را مشخص کنید. ضمن این که در این راه استعداد هم بسیار مهم است. گاهی شما به چیزی علاقه دارید اما اشتباه است. به طور مثال رشته های پزشکی بسیار پایه ی علمی خوبی می خواهد.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

آخرین رتبه قبولی پزشکی پردیس

آخرین رتبه قبولی پزشکی پردیس💎. نکته ای که باید در مورد پردیس ها بدانید این است که هزینه های آن بسیار زیاد است. خصوصا در رشته های پزشکی📌. پس از قبل خوب فکر کنید و سپس اقدام به انتخاب آن ها کنید.

در تصویر زیر آخرین رتبه قبولی در کنکور تجربی 1401 در رشته های علوم پزشکی آمده است. با توجه به آن می توانید متوجه شوید که باید خوب درس بخوانید. قبولی در پزشکی کار یکی دو ماه نیست. باید از همان ابتدا خوب درس بخوانید و برنامه ریزی داشته باشید.

در این صورت حتما موفق خواهید شد. سوالات کنکور سراسری سال های گذشته را حل کنید و میزان خود را بسنجید. سعی کنید به مرور ضعف های خود را کاهش دهید و پاسخ های اشتباه تان را کم کنید. حتما با یک مشاور متخصص کنکوری در ارتباط باشید و از راهنمایی های او کمک بگیرید.

ما در موسسه فاروس طاها هستیم تا بتوانیم شما دبیرستانی ها و کنکوری های عزیز را با برگزاری آزمون آنلاین کنکور به رتبه های برتر در رشته علوم پزشکی برسانیم.

آخرین تراز قبولی پزشکی آزاد

در این مقاله می خواهیم با آخرین تراز قبولی در پزشکی آزاد آشنا شویم. این تراز برای دانشگاه های شهرهای مختلف با هم فرق می کند. اما به طور حدودی ترازی باید بالای 9000 را در کنکور سراسری کسب کرده باشید تا بتوانید قبول شوید. پزشکی از رشته های پرمتقاضی گروه آزمایشی تجربی می باشد.

بنابراین حتی برای دانشگاهای آزاد و پردیس خودگردان نیز شما باید رتبه و تراز خیلی خوبی کسب نمایید. بنابراین درس ها را درست و مفهومی بخوانید. نکات مهم را دریابید.

سوالاتی که برای هر مبحث در نظر گرفته اید را بیش از یک بار حل کنید تا نکته ی آن ملکه ی ذهن تان شود. اولویت مطالعه تان کتاب درسی باشد و به آنها مسلط شوید. در جدول زیر تراز هایی که باید برای هر دانشگاهی بیاورید را برای شما آورده ایم. با مشاهده ی آن برنامه ی جدیدی برای خود بریزید.

دانشگاهتراز
واحد زاهدان - ظرفیت خودگردان9181
واحد ساری -  ظرفیت خودگردان9627
 واحد زاهدان9283
واحد اردبیل -  ظرفیت خودگردان9622
 واحد کرمان - ظرفیت خودگردان9548
واحد مشهد - ظرفیت خودگردان9608
واحد شاهرود - ظرفیت خودگردان9559
 واحد یزد -  ظرفیت خودگردان9577
واحد نجف آباد -  ظرفیت خودگردان9567
واحد تنکابن - ظرفیت خودگردان9577
مرکز آموزش بین المللی قشم9571
واحد قم - ظرفیت خودگردان9576
واحد پزشکی تهران - ظرفیت خودگردان9652

اخرین رتبه قبولی پزشکی دولتی

آخرین رتبه قبولی در کنکور تجربی 1401 در رشته های علوم پزشکی دانشگاه دولتی را می توانید در نرم افزار تخمین رتبه فاروس طاها ببینید. بچه ها حتما می دانید که رشته ی پزشکی خصوصا برای دانشگاه های سراسری ساعت مطالعاتی و تلاش خوبی می خواهد.

تلاش کنید که کم کم میزان درس خواندن خود را زیاد کنید و هر روز بهتر از قبل باشید. طوری مطالب را درک کنید و بفهمید که طراح سوال هر طوری که برای آن پرسش مطرح نماید شما از پس آن برآیید. بعد از 12 سال درس خواندن الآن حق شماست که به اهداف خود برسید و در رشته و دانشگاهی خوب درس بخوانید.

پس این فرصت را از خود نگیرید. در این یک سالی کمی سختی بکشید و از تفریحات خود بکاهید. اما این تلاش هم باید به صورت متعادل باشد به طوری که خسته و بی انگیزه نشوید. بهتر است که حتما از یک مشاور کمک بگیرید.

آخرین رتبه قبولی در کنکور تجربی 1401 در رشته های علوم پزشکی را می توانید برای دانشگاه های دولتی برای منطقه های مختلف را می توانید در جدول های زیر ببینید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

آخرین رتبه قبولی در کنکور تجربی 1401 در رشته های پزشکی منطقه 1

رتبهدانشگاه
2068دانشگاه علوم پزشکی زابل
1910دانشگاه علوم پزشکی گناباد 
2056دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد 
1914دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس 
2047دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر 
1934دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 
2011دانشگاه علوم پزشکی بم 
1942دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
1966دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله /عج /-تهران 

آخرین رتبه قبولی در کنکور تجربی 1401 در رشته های پزشکی منطقه 2

رتبهدانشگاه
4045دانشگاه علوم پزشکي ارتش جمهوري اسلامي ايران (گرگان)
3548دانشگاه علوم پزشکي ارتش جمهوري اسلامي ايران (نیشابور)
3890دانشکده علوم پزشکي ايرانشهر 
3575دانشگاه علوم پزشکي جيرفت 
3803دانشگاه علوم پزشکي زابل 
3647دانشگاه علوم پزشکي جيرفت (کرمان)
3751دانشگاه علوم پزشکي زابل (رفسنجان)
3679دانشگاه علوم پزشکي زابل (سیرجان)

آخرین رتبه قبولی در کنکور تجربی 1401 در رشته های پزشکی منطقه 3

رتبهدانشگاه
2610دانشگاه علوم پزشکي بم(جیرفت) 
2296دانشگاه علوم پزشکي جيرفت (جیرفت)
2610دانشگاه علوم پزشکي بم (جیرفت)
2310دانشگاه علوم پزشکي بم(جیرفت) 
2329دانشگاه علوم پزشکي بم(جیرفت) 
2347دانشگاه علوم پزشکي بم(جیرفت) 
2350دانشگاه علوم پزشکي بم (شهر بابک)
2572دانشگاه علوم پزشکي زابل (زابل)
2415دانشگاه علوم پزشکي زابل (شهر بابک)
2379دانشگاه علوم پزشکي ارتش جمهوري اسلامي ايران (یاسوج)

در این مقاله سعی کردیم که آخرین رتبه های قبولی برای دانشگاه های مختلف در همه ی مناطق را به شما بگوییم. می بییند که برای پزشکی باید بتوانید رتبه های خوبی کسب کنید و این موضوع برای دانشگاه های دولتی نیست.

یعنی شما برای پزشکی دانشگاه های آزاد و پردیس خودگردان هم باید خیلی خوب درس بخوانید. پس اگر هدف شما فقط همین رشته می باشد، اصلا آن را دست کم نگیرید و آگاه باشید که باید برای رسیدن به آن بجنگید.

موفقیت تضمینی در کنکور 1401

موفقیت تضمینی در کنکور 1401 🤩. فاروس طاها برای کسانی که آینده شان را مهم می دانند طرح های شگفت انگیزی دارد که موفقیت تضمینی یکی از آنهاست. با شرکت در این طرح ها در هر وضعیت تحصیلی که باشید می توانید در رشته های دلخواه خود قبول شوید.

برای ثبت نام در آن می توانید اطلاعات خود را به شماره ی 09120981385 واتساپ کنید. ضمن این که می توانید جزوات بسیار مفیدی را از ما بگیرید و با مطالعه ی آن ها سطح خود را ارتقا ببخشید. فاروس طاها رمز موفقیت شما خواهد بود.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها