فاروس logo

لیست رشته های پزشکی بدون کنکور آزاد

لیست رشته های پزشکی بدون کنکور آزاد

لیست رشته های پزشکی بدون کنکور آزاد

لیست رشته های پزشکی بدون کنکور آزاد

درباره رشته های پزشکی بدون کنکور و لیست رشته های پزشکی بدون کنکور آزاد چه می دانید؟ از سال 91 تاکنون تعداد زیادی از واحد های دانشگاه آزاد رشته های بدون کنکور را ارائه می دهند. که ثبت نام در این رشته ها به طور مستقیم توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام می گیرد. طبق آخرین آمار تعداد داوطلبانی که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را انجام داده اند.

بیش از 95 درصد از لیست رشته های این دانشگاه بدون آزمون هستند. اما تقاضای اکثر داوطلبان پذیرش و قبولی در پزشکی و پیراپزشکی است. بنابراین، ما قصد داریم در این مقاله فاروس طاها لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد پزشکی تهران و سایر دانشگاه ها را به شما معرفی کنیم. تا اگر رشته مورد علاقه شما در بین رشته های ارائه شده بود، برای ثبت نام اقدام کنید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

لیست رشته های پزشکی با آزمون

قبل از معرفی رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد. لازم است بدانید که دانشجویان ورودی بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد هیچ تفاوتی از لحاظ میزان شهریه و ساعت کلاس درس نخواهند داشت و تنها تفاوت این دو دسته از دانشجویان این است که دانشجویان بدون کنکور امکان استفاده از شرایط نقل و انتقالی به دانشگاه های دیگر را ندارند. همچنین، لازم است بدانید که هیچ یک از شاخه های پزشکی و پیراپزشکی مثل رشته های:

در دانشگاه آزاد بدون کنکور ارائه نمی شوند. و تنها شرط تحصیل در این رشته ها شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه لازم است.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد پزشکی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد >>> واحد علوم پزشکی تهران در مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شود که البته برای ثبت نام ورودی مهر ماه فقط دوره کارشناسی پیوسته در این دانشگاه برگزار می شود. اسامی رشته ها به شرح زیر هستند:

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.


لیست دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت بهداشت ایران برای تحصیل در رشته پزشکی

زمانبندی و شرایط ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در تمام واحد های دانشگاهی از جمله دانشگاه آزاد پزشکی. در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه هر سال انجام می گیرد.

متقاضیان می توانند به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ارائه مدارک لازم برای ثبت نام ورودی مهر ماه اقدام کنند. ثبت نام ترم بهمن ماه معمولا حضوری و با مراجعه به واحد دانشگاهی انجام می گیرد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در دوره های کاردانی و کارشناسی متفاوت است. مدارک لازم برای ثبت نام در هر یک از مقاطع به صورت زیر می باشد:

نکته مهم

از جمله رشته های تجربی که در این مقاطع ارائه می شوند، عبارت اند از:

🔺حتما بخوانید >>> لیست رشته های بدون کنکور 1401🔺

شرایط ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی سال 1401

رشته های پیراپزشکی >>> فقط در بعضی از دانشگاه های روزانه بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می شوند. همچنین، متقاضیان باید حتما در کنکور تجربی شرکت کنند تا مجاز به انتخاب این رشته ها باشند. شرایط ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی سال 1401 به شرح زیر می باشد:

طرح قبولی تضمینی رشته های پزشکی فاروس طاها

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی، به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

موفقیت تضمینی در کنکور تجربی >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را ارزشمند تلقی می کنند.

همچنین، این طرح قبولی تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شکل گرفته است. با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید.

به علاوه، می توانید با آزمون آنلاین کنکور و آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. همچنین، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

پیشنهاد ویژه فاروس طاها >>> کنکور پزشکی ایتالیا

پیشنهاد ویژه فاروس طاها >>> کنکور پزشکی دانشگاه آزاد

برچسب ها