فاروس logo

تحلیل آزمون های آزمایشی | آزمون های آنلاین

تحلیل آزمون های آزمایشی | آزمون های آنلاین

تحلیل آزمون های آزمایشی | آزمون های آنلاین

تحلیل آزمون های آزمایشی

شرکت در آزمون های آزمایشی و تحلیل آزمون های آزمایشی بهترین راه برای این است که داوطلب کنکوری خود را بسنجد، اما شرکت در آن را شاید بتوان نصف کار دانست. قسمت مهم تر تحلیل آزمون های آزمایشی می باشد. که متاسفانه بچه ها اغلب تاثیر آن را نادیده می گیرند و از انجام آن سر باز می زنند. با بررسی سوالات هر آزمون کلی مطالب و نکات جدید در ذهن شما تثبیت می شوید.

وقتی این کار را انجام ندهید، شانس یادگیری چندین نکته ی تازه را از خود می گیرید. حتما در برنامه ی خود انجام این کار را قرار دهید و از نتایج باور نکردنی آن بهره ببرید. بهتر است همان روز آزمون و یا نهایتا تا فردای آن این کار را انجام دهید و خیلی این موضوع را به تعویق نیندازید. چون همانروز بیشتر سوالات در ذهن شما هستند و تحلیل آن نیز راحت تر است.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

تحلیل تست یا تحلیل آزمون های آزمایشی یعنی چه؟

تحلیل تست یعنی چه؟ گاهی داوطلب تحلیل آزمون های آزمایشی خود را بلد نیست. نمی داند آن را چگونه انجام دهد. در نتیجه یا این کار برای او خیلی خسته کننده می شود و یا این که نتیجه ای برای او نخواهد داشت. چطور تحلیل آزمون های آزمایشی را انجام دهیم؟ اولین نکاتی همانی است که در قسمت قبل نیز گفته شد.

برای این کار شما باید همان روز آزمون اقدام کنید. مرحله بعدی این است که شما باید بدانید منظور از تحلیل و بررسی آزمون این نیست که شما تمام سوالات دفترچه را رونویسی کنید😲.

این کار زمان زیادی از شما می گیرد. ضمن این که اصلا فایده ای هم ندارد. برای این که شما باید سوالات را دسته بندی کنید. این تقسبم بندی را در قسمت زیر برای شما آورده ایم. نکته ای که باید بدانید این است که شما نیازی ندارید تا همه سوالات دفترچه را پاسخ دهید.

جدول تحلیل آزمون

جدول تحلیل آزمون چیست و چطور آن را تهیه کنیم؟ بچه ها شما می توانید برای این که تحلیل آزمون های آزمایشی را بهتر و منظم تر انجام دهید، فهرستی مانند فهرست بالا که به شما ارائه شد برای خودتان تنظیم کنید. این کار به شما کمک می کند تا تعداد اشتباهات هر درس را هم بدانید.

باید بدانید علت پاسخ های غلط شما چیست؟ مسائل را ریشه ای حل کنید تا نتیجه ی بهتری بگیرید. نسبت به خطاهای خود بی تفاوت نباشید و برای رفع آن بکوشید. ممکن است اشتباهات شما در هر آزمون به علت درست نخواندن شماست.

گاهی دانش آموز با این که زیاد هم درس می خواند اما نتیجه ی خوبی نمی گیرد. این موضوع هم به این دلیل می باشد که برخی موارد مهم را رعایت نمی کند. این موضوع که افزایش ساعت مطالعاتی عامل مهمی می باشد درست است اما کافی نمی باشد.

آزمون های آزمایشی کنکور

همانطور که گفته شد، آزمون های آزمایشی کنکور برای این که بتوانید بهتر برنامه ریزی کنید کمک بزرگی به شما خواهد کرد. اهمیت با برنامه ریزی برای گرفتن نتایجی درخشان در آزمون شما کاملا مبرهن است، اما باید درست و سنجدیده باشد. بهترین برنامه را می توانید از فاروس طاها بگیرید.

تحلیل آزمون های آزمایشی را می توانید برای امتحاناتی که خودتان در منزل نیز از خود می گیرید اجرا کنید. سعی کنید هر بار نسبت به دفعات قبلی پیشرفت داشته باشید. هر سوالی را که پاسخ اشتباه وارد می کنید بررسی کنید و دلیل آن را بیابید.

وقتی مبحثی را مطالعه می کنید باید مطالب را بیاموزید. نباید قسمتی را درست متوجه نشوید. به این دلیل که مطالب مانند یک زنجیر به هم متصلند. از دست دادن یک قسمت می تواند تا انتها مانع پیشرفت شما شود. تکنیک های یادگیری درست و عمیق را حتما بیاموزید.

تحلیل آزمون های آنلاین

آیا در آزمون آنلاین فاروس طاها شرکت کرده اید؟ آزمون آنلاین کنکور در زمان بیماری کرونا بیشتر از قبل مورد استفاده قرار گرفتند. حتما در آن ها ثبت نام کنید و بدانید که در هر ماه چقدر به برنامه ای که داشته اید، رسیدید. ضمن این که تحلیل آزمون های آزمایشی در اینجا هم معنا پیدا می کند.

اهداف خود را از همان ابتدا مشخص کنید و برای آن ها برنامه ریزی کنید. از کمک یک مشاور با تجربه بهره بگیرید و درس ها روی هم انباشته نکنید. خصوصا اگر رویای شما رشته ای مانند پزشکی باشد.

حتما می دانید که این رشته همتی بلند می خواهد. این شما هستید که باید آینده تان را بسازید. پس برای آن تلاش کنید و زود خسته نشوید. قطعا این سال با همراه با سختی هایی خواهد بود. اگر هدفتان مهم باشد می توانید از پس آن ها بر بیایید.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

بهترین آزمون ازمایشی کنکور 1401

بهترین آزمون آزمایشی کنکور 1401 کدام اند؟ برای انتخاب یک آزمون خوب چند مورد را حتما در نظر بگیرید. اول این که موسسه که آن را برگزار می کند حتما معتبر باشد. مورد دیگر این که سوالات آن استاندارد باشد.

نه خیلی آسان و نه خیلی سخت. سوالات تالیفی آن توسط اساتید برجسته ی کنکوری در کل کشور طراحی شده باشد. در مورد آزمون های آنلاین باید این را هم در نظر بگیرید که کار کردن با آن هم راحت باشد.

یک نرم افزار عالی و سریع که نیاز شما رفع کند. در این صورت کار شما هم خیلی آسان تر خواهد بود. در زمان کنکور سعی کنید که هر موردی را از نوع بهترین آن انتخاب کنید. تا بتوانید به نتیجه ای که برای آن تلاش کرده اید را بگیرید. منابع و کلاس های خوب می توانید برای نتیجه گیری شما موثر و مفید باشد.

موسسه تضمینی کنکور

با ما همراه باشید با معرفی بهترین موسسه تضمینی کنکور. برنامه های تضمینی می تواند به گرفتن نتیجه ی بهتر برای شما کمک کند. با ثبت نام در آن ها می توانید استرس کمتری داشته باشید و با خیال راحت کارهای خود را پیش ببرید.

به این علت که مطمئن هستید روش هایی که به شما گفته شده تا انجام دهید، حتما نتیجه می دهند. فاروس طاها بزرگترین برگزار کننده ی این طرح ها در کل کشور می باشد. این طرح فقط برای کنکوری ها نیست و شما حتی می توانید از پایه های دهم و یازدهم در آن شرکت کنید و خود برای کنکور آماده کنید.

هدف از آن قبولی در رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی می باشد. ما پلی هستیم برای این که شما راحت تر بتوانید به اهداف خود برسید. جهت ثبت نام با شماره 09120981385 تماس بگیرید.

قبولی در پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها