فاروس logo

شرایط معدل دانشگاه فرهنگیان 1402

شرایط معدل دانشگاه فرهنگیان 1402

شرایط معدل دانشگاه فرهنگیان 1402

شرایط معدل دانشگاه فرهنگیان 1402

آیا از شرایط معدل تربیت معلم سال 1402 خبر دارید؟ ورود به دانشگاه تربیت معلم و فرهنگیان شامل شرایط معدل خاصی می شود که این شرط هر ساله در دفتر انتخاب رشته اعلام خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با تراز لازم برای قبولی ر دانشگاه های تربیت معلم به ذکر نکاتی بپردازیم.

 

روش 24 گام تنها روش تضمینی در کشور جهت قبولی پزشکی، قبولی در دندان پزشکی و قبولی داروسازی و همچنین رتبه‌های برتر ریاضی فیزیک در دانشگاه‌های تراز اول کشور

 

 

شرایط معدل و تراز تربیت معلم و شهید رجایی سال 1402

 

شرایط قبولی برای نعدل دانشگاه فرهنگیان به این صورت است که کسب حداقل تراز 6500 در یرگروه مربوطه برای شرکت در دانشگاه فرهنگیان الزامی است. تراز قبولی در دانشگاه فرهنگیان را می توانید از کارنامه اولیه کنکور سراسری مشاهده کنید. تراز قبولی شما در هر زیر گروه اعلام شده است. همچنین در این کارنامه مجاز شدن شما برای انتخاب هر کدام کد رشته های دانشگاه های فرهنگیان مشخص می شود.

 

شرایط پذیرش دانشگاه های تربیت معلم

 

 

حداقل معدل لازم برای شرکت در دانشگاه فرهنگیان

 

شرط معدل قبولی دانشگاه فرهنگیان >> داشتن مدرک پیش دانشگاهی و کسب معدل کل 14 در دوره متوسطه ی دوم (پایه های اول، دوم و سوم) برای شرکت در دانشگاه فرهنگیان الزامی است. لازم به ذکر ایت شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان در سال های اخیر دست خوش تغییراتی بوده است که در سال های اخیر شامل تغییرات بوده است. معدل لازم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان 15 بوده. شرط معدل دانشگاه فرهنگیان ابطال شده و از سال 97 به بعد به 14 تغییر پیدا کرده است.

 

روش 24 گام تنها روش تضمینی در کشور جهت قبولی پزشکی، قبولی در دندان پزشکی و قبولی داروسازی و همچنین رتبه‌های برتر ریاضی فیزیک در دانشگاه‌های تراز اول کشور

 

 

اصلاحیه های شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی

 

شرایط سنی پذرش دانشگاه فرهنگیان در سال های قبل دارا بودن حداکثر 24 سال سن بود. بعدها در طی اصلاحیه هایی شرایط سنی از 24 به 22 سال تغییر پیدا کرد. در سال های اخیر تضمیم بر آن بود شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان به 20 سال نیز کاهش پیدا کند. اما با اعتراضات گسترده این طرح اجرایی نشد. برای کشب اطلاعات بیشتر در هار سال لازم است پیوست های دفترچه انتخاب رشته سال 1400 را که به گزینش دانشجویان دانشگاه فرهگیان و شهید رجایی مربوط است را مطالعه نمایید.

 

 

 

شرط معدل دانشگاه فرهنگیان برای ایثارگران

 

شرط معدل قبولی دانشگاه فرهنگیان >> انتخاب رشته سهمیه ایثارگران به این صورت است که با توجه به دارا بودن سهیمه های 5 درصدی و 25 درصدی ایثارگران، 5 درصد و 25 درصد از ظرفیت هر کد رشته به سهمیه ایثارگران تعلق می گیرد. بنابراین شرط معدل برای سهیه فرهنگیان نیز وجود دارد. اما سهمیه ای که به ایثار گران در هر کد رشته تحصیلی تعلق می گیرد، باعث می شود ربه این دسته از داوطلبان نسبت به جمعیت کمتری سنجیده شود.

 

شرط معدل برای تربیت معلم سال 1402 به چه صور است؟

 

شرط معدل قبولی دانشگاه فرهنگیان >> تا کنون سازمان سنجش از شرط معدل سال 1401 حرفی به میان نیاورده است. این به این معناست که شرط معدل همچنان 14 به بالا باقی خواهد ماند. البته همانطور که در بالا به آن اشاره شد کسب تراز 6500 به بالا برای هر داوطلب دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی الزامی است. بناباین اگر قصد دارید معلم شوید این نکته را به خاطر بسپارید که علاوه بر اهمیت قائل شدن برای کنکور سراسری باید به معدل خود نیز اهیمت دهید تا در هنگام انتخاب رشته حق انتخاب های وسیع تری داشته باشید.

 

ثبت نام در رشته تربیت بدنی دانشگاه تربیت معلم سال 1402

 

ثبت نام در دانشگاه های تربیت بدنی به این صورت است که داوطلب علاوه بر قبولی اولیه باید برای آزمون عملی خود را آماد کرده و ضیت سلامت مناسبی داشته باشد. این آزمون برای متقاضیان اولیه در شهریور ماه 1400 انجام می گیرد. اگر قصد انجام این آزمون را دارید باید بدانید که :

 

 

جزئیات شرایط برای شرکت در این رشته به این صورت است که داوطلبین باید از آمادگی بدنی نسبتا خوبی برخوردار باشند تا بتوانند تمام مراحل آزمون عملی را با موفقیت پشت سر بگذارند. این تستها آمادگی نسبی شما را می سنجد و به هراه تست های سلامت گزارش مناسبی ار وضعیعت سلامتی شما بازگو می کند.

 

روش 24 گام تنها روش تضمینی در کشور جهت قبولی در پزشکی، قبولی در دندان پزشکی و قبولی داروسازی و همچنین رتبه‌های برتر ریاضی فیزیک در دانشگاه‌های تراز اول کشور 

 

برچسب ها