فاروس logo

آخرین رتبه قبولی پزشکی سراسری | فاروس طاها

آخرین رتبه قبولی پزشکی سراسری | فاروس طاها

آخرین رتبه قبولی پزشکی سراسری | فاروس طاها

آخرین رتبه قبولی پزشکی سراسری

آخرین رتبه قبولی پزشکی سراسری چقدر است؟ این رشته محبوب ترین رشته گروه آزمایشی تجربی می باشد. در این مقاله قصد داریم تا رتبه لازم برای قبولی در آن را با هم بررسی کنیم. پیش از آن در نظر داشته باشید که این رشته تلاش و کوشش بسیار می طلبد. برنامه شما برای موفقیت در آن چیست؟

دوستان باید برنامه ریزی داشته باشید و مطالب را به صورت مفهومی یاد بگیرید. تسلط بر تمامی درس ها به شما کمک می کند تا بتوانید در پزشکی قبول شوید.

فراموش نکنید که رقابت زیادی برای این رشته و حتی رشته های حوزه تجربی علی الخصوص قبولی در دندان پزشکی وجود دارد پس اراده خود را قوی کنید و با وجود یک شکست کوچک ناامید نشوید. هدف خود را مهم و جدی بدانید برای آن از برخی تفریحات خود بگذارید. در این صفحه نکات مهمی را برای این که نتیجه بهتری بگیرید به شما خواهیم گفت.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

آخرین رتبه قبولی پزشکی

آخرین رتبه قبولی پزشکی سراسری برای دانشگاه های مختلف با هم متفاوت است. تیپ بندی های دانشگاه های مختلف باعث ایجاد این تفاوت ده است. قطعا پزشکی دانشگاه شهید بهشتی با دانشگاه های شهرستان ها رتبه ی یکسانی ندارد.

در این که این رشته به طور کل رشته های خیلی خوبی می خواهد شکی نیست، اما می توانید با رتبه های پایین تر در شهرستان ها نیز قبول شوید، اما اگر هدف تان دانشگاه های تیپ 1 می باشد، باید تلاش بیشتری داشته باشید تا رتبه های عالی کسب نمایید.

به طور مثال در کنکور 1401 آخرین رتبه قبولی در پزشکی سراسری برای دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی زابل در منطقه یک 2068 بود. کاملا مبرهن است که اگر هدف شما دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشد با این رتبه نمی توانید وارد شوید. مورد دیگر این که برای دانشگاه علوم پزشکي جيرفت در منطقه دو آخرین رتبه 3575 بود.

آخرین رتبه پزشکی سراسری

آگاهی از آخرین رتبه پزشکی سراسری به شما کمک می کند تا بدانید که برای هر درس باید چه رتبه ای را کسب نمایید. قطعا برخی درس ها ضریب بیشتری دارند و باید بیشتر مطالعه شوند، اما این موضوع باعث نمی شود تا شما برای درس های دیگر وقت نگذارید.

به طور مثال درس های فیزیک و ریاضی نسبت به شیمی و زیست ضریب کمتری برای پزشکی دارند. اما همین دو درس(ریاضی-فیزیک) می تواند خیلی در رتبه شما موثر باشد. به این دلبل که اغلب بچه ها آن ها را به قدر کافی نمی خوانند و اگر شما درصد های خوبی از آن ها بگیرید می توانید رتبه ی خود را جابه‌جا کنید.

اگر کارنامه قبولی نفرات برتر را ببینید متوجه می وشید که همگی آن ها نیز درصد خوبی در این دو درس داشته اند. بنابراین با داشتن یک برنامه خیلی خوب می توانید نتایج بهتری بگیرید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

کارنامه قبولی پزشکی 1401

در این قسمت کارنامه قبولی پزشکی 1401 را با هم خواهیم دید. با توجه به آن نکات مهمی را متوجه می وید. شما باید بدانید که قبولی در هر دانشگاهی چه رتبه ای نیاز دارد تا بهتر بتوانید برای این موضوع برنامه ریزی داشته باشید. درس ها را درست و اصولی بخوانید و هدف تان صرفا پر کردن جدول برنامه ریزی نباشد.

با افزایش ساعت مطالعاتی می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید. آینده خود را جدی بگیرید و برای آن زحمت بکشید. تست های کنکور سراسری سال های گذشته را هر روز حل کنید.

هر درسی را که خواندید همانروز تست های مربوط به آن مباحث را هم حل کنید. این کار به تثبیت مطالب درسی در ذهن شما کمک می کند. در ادامه نکات مهمی را برای نتیجه گیری بهتر از مطالعه خود خواهیم گفت. سعی کنید با تمرکز بیشتری درس ها را بخوانید.

آخرین رتبه قبولی پزشکی مناطق محروم

آخرین رتبه قبولی پزشکی سراسری در مناطق محروم چگونه است؟ دوستان برای داوطلبان عزیزی که از مناطق محروم در کنکور سراسری شرکت می کنند، می توانند در طرحی به نام پزشکی تعهدی نیز ثبت نام نمایند. در این صورت باید سال های مشخصی را به خدمت در همان محل زندگی خود بپردازند. در مورد رتبه های لازم برای آن نیز مثال هایی خواهیم زد.

آخرین رتبه قبولی پزشکی تعهدی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با 5 درصد سهمیه 710 بوده است. این رتبه، در سهمیه می باشد.

نکته مهمی که باید گفته شود این است که دانش آموز باید با علاقه خود این رشته را قبول کند. اگر علاقه خودش باشد و برای آن هم زحمت بکشید حتما قبول خواهد شد. از موسسه فاروس طاها کمک بگیرید و با برنامه هایی که به شما داده می شوید پیشرفت کنید. از خود آزمون آنلاین کنکور بگیرید و وضعیت خود را در هر درس بدانید.

آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد

در رابطه با آخرین رتبه قبولی پزشکی سراسری صحبت کردیم. در رابطه با رشته پزشکی با توجه به رقابتی که در آن وجود دارد، بعضی از دانش آموزان قصد رفتن به دانشگاه آزاد را دارند، اما فراموش نکنید که این رشته در دانشگاه های آزاد هم رتبه خوبی می خواهد. در ادامه آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد را با هم خواهیم دید. در واحد پزشکی تهران این رتبه 3734 بوده و برای تبریز هم 4009 می باشد.

اعداد گفته شده در واحد کشوری می باشند. می بینید که رتبه های خوبی لازم می باشد. بنابراین همانطور که در قسمت قبل هم گفته شد باید برای موفقیت در آن برنامه ویژه ای داشته باشید. ضمن این که این اعداد با توجه به تغییر ظرفیت دانشگاه ها در هر سال می تواند عوض شود. منابع مفید تهیه کنید و با استفاده از آن ها مطالب درسی را بهتر یاد بگیرید.

موفقیت تضمینی در کنکور سراسری 1401

دوستان عزیزی که عاشق رشته ی پزشکی می باشید🥰 از توجه شما به این مقاله بسیار ممنونیم. امیدواریم که مطالب برای شما مفید بوده باشد. در این قسمت قصد داریم یک طرح ویژه را به شما معرفی کنیم تا با شرکت در آن بتوانید به رویای خود برسید. موفقیت تضمینی در کنکور سراسری 1401 🥳.

فاروس طاها این بار می خواهد شما را بیش از قبل شگفت زده کند. طرح مذکور به این صورت می باشد که با شما قرارداد محضری بسته می شود و در صورت عدم نتیجه تمام وجه پرداختی به شما عودت داده خواهد شد.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

با شرکت در آن نه تنها برای موفقیت خود مطمئن خواهید شد بلکه از بی نظیرترین خدمات آموزشی در کل کشور بهره مند می شوید. نکته مهم این که می توانید از هر جای کشور می توانید در آن ثبت نام کنید. جهت شرکت در آن با شماره 09120981385 تماس بگیرید.

امیدواریم با مطالعه این مقاله که در رابطه با آخرین رتبه قبولی پزشکی سراسری صحبت کردیم بتوانید اطلاعات مفیدی را کسب کرده باشید.

برچسب ها