فاروس logo

موفقیت در کنکور تجربی

موفقیت در کنکور تجربی

موفقیت در کنکور تجربی

موفقیت در کنکور تجربی

 

موفقیت در کنکور تجربی سخت است؟ متاسفانه اکثر افراد جامعه ی ما تا متوجه می شوند که شخصی رشته ی تجربی را انتخاب کرده است فورا به او متذکر می شوند که این رشته سخت و افراد زیادی قصد ادامه ی تحصیلی در آن را دارند در نتبجه احتمال قبولی در کنکور آن خیلی کم است. در ابتدا این را بگوییم که تقریبا هر کسی می داند که تجربی و قبولی در رشته ی پزشکی همت و اراده ای بلند می طلبد. بنابراین این که همان ابتدا انگیزه ی او را از بین ببرید و فرد را ناامید کنید، اصلا کار درستی نیست. بهتر است به او روحیه دهیم و تبریک گوئیم که انتخابی به این مهمی انجام داده است. توصیه ما به خود دانش آموز نیز این است که در زمان انتخاب رشته به قدر کافی تحقیق کند و درست ترین انتخاب را داشته باشد.

 

راز موفقیت رتبه های برتر کنکور تجربی

 

راز موفقیت رتبه های برتر کنکور تجربی فقط و فقط تلاش و برنامه ریزی است. باید یک برنامه ی شخصی ساز شده، مختص خودتان داشته باشید و هر روز بهتر از روز قبل درس عمل کنید. تا زمانی که خودتان نخواهید و هدف تا را معلوم نکنید نمی تواید در مسیر که باید در آن باشید وارد شوید. پس در ابتدا خوب فکر کنید. هدف شما از شرکت در کنکور سراسری تجربی چیست؟ تا به الآن چه تلاش های برای رسیدن به این هدف داشته اید؟ چقدر حاضرید بر خود سخت بگیرید تا به آن برسید؟ باید بدانید که چند مرده حلاجید!!! وقتی به طور کامل هدف خود را مشخص کردید، باید اجرای برنامه خود را آغاز کنید. موفقیت در کنکور تجربی از آنچه که فکر می کنید، راحت تر است. به شرط آنکه خوب تلاش کنید و در بین راه زود خسته نشوید.

 

موفقیت در کنکور به چه عواملی بستگی دارد؟

 

موفقیت در کنکور به چه عواملی بستگی دارد؟ موارد متعددی می تواند در نتیجه ی کنکور شما تاثیر گذار باشد. اما مهم ترین آن خودتان هستید. تا زمانی که به قدر کافی تلاش نکنید، نتیجه نمی گیرید. مورد بعدی نیز خانواده است. خانواده ها در وهله اول نباید به شما برای رشته ی خاصی فشار بیاورند و دیگر این که محیطی آرام در خانه برای دانش آموز کنکوری فراهم کنند. عمال بعدی موسسه کنکوری است. برای موفقیت در کنکور تجربی باید در جایی مناسب ثبت نام کنید. فاروس طاها گزینه ای عالی برای کسانی است که آینده شان را مهم می دانند.

 

😎 برای موفقیت در کنکور تجربی با شماره ی 09120981385 تماس بگیرید.😎

 

آیا فاروس طاها طرح تضمینی موفقیت در کنکور نیز دارد؟

بله عزیزان موسسه ی ما بزرگترین موسسه ی طرح های تضمینی قبولی پزشکی در کل کشور است. شرکت در این دوره ها را حتما توصیه می کنیم.

آیا استفاده از آزمون های شبیه ساز را توصیه می کنید؟

حتما با نظر مشاور خود طی بازه های زمانی مختلف در این آزمون ها شرکت کنید. چرا که آمادگی شنا را افزایش داده و از استرس شما بکاهد.

برچسب ها