فاروس logo

آیا قبولی در رشته پرستاری سخت است؟

آیا قبولی در رشته پرستاری سخت است؟

آیا قبولی در رشته پرستاری سخت است؟

آیا قبولی در رشته پرستاری سخت است؟

آیا قبولی در رشته پرستاری سخت است؟ این سوال را بچه های تجربی زیاد از مشاورین ما می پرسند. دوستان توجه کنید که حتی در رابطه با رشته ای مانند پزشکی هم نباید واژه سخت را به کار برد. فقط به این دلیل که متقاضیان زیادی دارد رقابت در آن بیشتر است. به خود انرژی منفی وارد نکنید و بدانید که با تلاش می توانید در هر رشته ای که دوست دارید قبول شوید. کاملا مسلم است وقتی درس نخوانید همه چیز برای شما سخت و غیر ممکن می شود. اما اگر با برنامه باشید و به صورت منظم مطالب را پیش ببرید می توانید به تمامی اهداف خود برسید. حتما از فاروس طاها هم برای این کار کمک بگیرید. از همان ابتدا درس خواندن کنکوری را انجام دهید. تست بزنید و از خود آزمون بگیرید. ذهن خود را هدفمند پیش ببرید.

قبولی در رشته پرستاری سخت است؟

قبولی در رشته پرستاری سخت است؟ پرستاری یکی از رشته های پرطرفدار پیراپزشکی می باشد که امنیت شغلی بسیار خوبی هم دارد. این رشته درآمد نسبتا خوبی هم دارد. اما فراموش نکنید که شیفت کاری و شب بیداری های آن را هم در نظر بگیرید. تحمل این موارد فقط با علاقه شما میسر می شود. بنابراین اگر علاقه ای به این رشته نداشته باشید حتی اگر قبول هم شوید پس از مدتی سختی های آن شما را از پا در می آورد. نه فقط در رابطه با پرستاری، بلکه برای همه رشته ها معیار علاقه بسیار مهم است. توصیه می کنیم که برای انتخاب یک مورد متناسب با توانمندی ها و علایق تان از یک مشاور کنکور بهره بگیرید. پس از آن نیز یک برنامه ویژه خودتان داشته باشید و مطابق با آن درس ها را پیش ببرید. با توجه به ضریب درس ها برای آن ها وقت بگذارید.

رشته پرستاری سخت است؟

رشته پرستاری سخت است؟ قطعا هر شغل و رشته های سختی های خود را دارد. اما همانطور که گفته شد با علاقه این دشواری ها برای شما به مرور هموار خواهد شد. آیا شما هم این پرستاری را دوست دارید؟ تا به اینجا برای قبولی در آن چه کرده اید؟ چقدر از مسیر را احساس می کنید که درست پیش فته اید و برنامه تان برای آینده چیست؟ دوستان توجه کنید که هیچ وقت برای شروع دیر نیست. اگر در سال های پایه هم نمرات خوبی نداشته اید و درس ها را خوب نخوانده اید، در سال دوازدهم بقا یک برنامه خوب می توانید فرصت خوبی برای مرور همه آن ها داشته باشید و در هر رشته ای که دوست دارید قبول شوید. پس استرس نداشته باشید و فقط اراده قوی داشته باشید تا از این به بعد بتوانید بی وقفه درس بخوانید.

برای رشته پرستاری چه درس هایی مهم است؟

برای رشته پرستاری چه درس هایی مهم است؟ قطع به یقین تسلط بر درس هایی همچون زیست و شیمی می تواند کمک بزرگی به شما کند. توصیه می کنیم حتما روی زبان انگلیسی خود هم کار کنید و سعی کنید تا به همه این درس هایی که گفته شد تا حد تسلط پیش بروید. این رشته در مقطع کارشناسی 130 واحد درسی دارد و فراموش نکنید که یکی از 5 رشته محبوب تجربی می باشد. در نتیجه رقابت جدی در آن وجود دارد. نکته مهم تری که باید بدانید این است که اغلب بچه ها هدف شان رشته پزشکی می باشد اما در کنکور نمی توانند رتبه مجاز برای آن را کسب کنند در نتیجه به سمت رشته هایی مانند پرستاری رو آورند. یعنی علاوه بر کسانی که از همان ابتدا هدفشان پرستاری بوده است این افراد هم به مجموعه رقبای شما اضافه می شوند.

برای کنکور پرستاری چه کتاب هایی بخوانیم؟ 

برای کنکور پرستاری چه کتابهایی بخوانیم؟ در قسمت قبل درس های مهم برای قبولی پرستاری را به شما عزیزان معرفی کردیم. حال قصد داریم کتاب های کمک آموزشی مفید برای آن ها را به شما نشان دهیم. برای شیمی کتاب های مبتکران خیلی مفید می باشند، برای زیست هم کتاب های خیلی سبز را پیشنهاد می کنیم. حتما از جزوات و فیلم های آموزشی استفاده کنید تا مطالب را بهتر یاد بگیرید. فیلم های آموشی فاروس طاها برای آموزش زبان انگلیسی بی نظیر هستند. چند منبعی نباشد و تمرکز خود را روی کتاب هایی که به شما عزیزان معرفی شد بگذارید. از درسنامه های مفید آن ها استفاده کنید و مطالب مهم را یادداشت برداری کنید. در زمان های جمع بندی نیز قسمت های تست خیز را دوره کنید.

شرایط سنی قبولی در رشته پرستاری

گاهی افراد چند سال دیرتر قصد شرکت در کنکور را دارند و از این رو شرایط سنی قبولی در رشته پرستاری برایشان مهم است. دوستان این عدد برای مقاطع مختلف تحصیل آن با هم متفاوت است. در زمینه کنکور که برای این رشته هیچ محدودیتی ایجاد نشده است اما برای استخدام بیمارستان و برخی موارد دیگر محدودیت سنی وجود دارد. علاوه بر کنکور تجربی عده ای از طریق آزمون لیسانس به پرستاری وارد آن می شوند. دوره کارشناسی پرستاری 5 سال طول می کشد که فرد پس از آن نیز باید به مدت دو سال در طرح شرکت کند. سپس فرد می تواند در مقطع ارشد ادامه تحصیل داشته باشد که مدت زمان تحصیل آن نیز 2 سال است. در پایان همه این موارد می توانید وارد بیمارستان ها و مراکز بهداشتی شوید. شرط سنی برای افرادی که کارشناسی ارشد دارند در هنگام ورود به کار 40 سال می باشد.

قبولی تضمینی کنکور تجربی

برای این که قبولی در هیچ رشته ای برای شما سخت نباشد لازم است تا در طرح های تضمینی کنکور ثبت نام کنید. فاروس طاها به عنوان یکی از بهترین موسسه های کنکور اقدام به برگزاری این طرح به صورت کاملا ویژه کرده است. قبولی تضمینی کنکور تجربی یکی از اهداف ماست که برای آن برنامه ریزی های بسیاری کرده ایم. توصیه می کنیم که از این فرصت استفاده کنید و خود را به موفقیت میهمان کنید. برای این کار هم کافیست که با شماره 09120981385 تماس بگیرید و یا این که اطلاعات خود را به همین شماره واتسپ کنید. پایه تحصیلی شما اصلا مهم نیست و می توانید از دهم و یازدهم نیز دانش آموز ما باشید. همین الآن برای ثبت نام اقدام کنید و از رقبای خود پیش بگیرید. فراموش نکنید که کنکور نیاز به مهارت دارد و ما آن را به شما آموزش خواهیم داد.

 

برچسب ها