فاروس logo

یک سال مطالعه برای قبولی در پزشکی

یک سال مطالعه برای قبولی در پزشکی

یک سال مطالعه برای قبولی در پزشکی

یک سال مطالعه برای قبولی در پزشکی

آیا می دانید شما کنکوری گرامی نیز با یک سال مطالعه برای قبولی در پزشکی و در بهترین دانشگاه ها های کشور ورود پیدا خواهید کرد؟ بعضی از داوطلبان کنکور سراسری زمانی که تصمیم می گیرند که در کنکور سراسری شرکت کنند و مطالعه دروس کنکوری خود را شروع کنند. فکر می کنند که زمان زیادی از دست داده اند و نمی توانند به آن نتیجه مورد نظر شان برسند.

این تفکر کاملا اشتباه است. داوطلبان کنکور در هر گروه آموزشی که هستند و در هر زمانی که شروع کردند برای مطالعه دروس کنکوری ، تنها با پشت کار و تلاش فراوان ، همچنین با تعهد داشتن و ارزشمند بودن هدف نهایی شان می توانند در کنکور سراسری به موفقیت برسند.

در گروه آموزشی علوم تجربی اکثریت دانش آموزان به قبولی در پزشکی فکر می کنند. و فکر می کنند که رسیدن به هدف و آرزو آن ها نشدنی است. در صورتی که اگر دانش آموزان و داوطلبان کنکور تجربی به خود باور داشته باشند و قدرتمند و پر تلاش ادامه بدهند قطعا در رشته پزشکی قبول خواهند شد.

کسانی که در کنکور سراسری علوم تجربی نتوانسته اند جز رتبه های برتر شوند به خود باور داشته اند . هیچ جایی از راه مطالعاتی خود خسته نشده اند و با انرژی بیشتری دروس خود را مطالعه کردند و طبق برنامه درسی خود پیش رفته اند.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

قبولی برای رشته پزشکی با یک سال مطالعه کردن

در ادامه موضوع یک سال مطالعه برای قبولی در پزشکی، ممکن است داوطلبان کنکور یا دانش آموزانی هستند که سر موقع مطالعه دروس خود را شروع نکرده اند و به یک باره تصمیم گرفته اند که برای کنکور سراسری خود را آماده کنند. اول از همه این را بهتر است که بگویم کسانی که قصد خواندن کنکور به صورت قطعی می گیرند. این موضوع می تواند عامل پیروزی آن ها در کنکور سراسری باشد. به شرطی که بر سر تصمیم خود بمانند.

کسانی از رتبه های برتر سال های گذشته بوده اند که در مدت زمان خیلی کم ، نتوانسته اند رتبه برتر سال کنکور خود بشوند. پس شدنی است.

اما برای این که بتوانیم در کنکور سراسری به موفقیت برسیم باید یک سری قوانین و موارد مهمی را رعایت کنیم که در ادامه به آن ها می پردازیم.

برنامه هدف مند

در هر زمانی که می خواهید شروع کنید به خواندن دروس کنکوری ، باید دارای یک برنامه هدف مند باشید. منظور از برنامه هدف مند برنامه ای است که برای تمام زمان های باقی مانده ای که دارید ؛ ساعت های مطالعاتی دقیقی در آن برنامه در نظر گرفته شده باشد .

به طور مثال باید در مدت دو ماه ، دروس سال های دهم و یازدهم را به پایان برسانید و این دو ماه به گونه ای برنامه ریزی شده باشد که با رعایت کردن برنامه بتوانید در زمان مشخص شده دروس تعیین شده را پایان برسانید. برنامه های این چنینی هدف مند است . این گونه اگر یک برنامه هدف مند داشته باشید .حتی می توانیم زمان هایی را در این برنامه داشته باشید. که در آن زمان ها بتوانید دروس را چند باره دوره و مرور کنید.

تعهد به برنامه

برای یک سال مطالعه برای قبولی در پزشکی، تنها داشتن برنامه هدف مند و اصولی کافی نیست. داوطلب کنکور و یا دانش آموز باید به آن برنامه باید تعهد داشته باشد. یعنی این که سعی کند تک به تک موارد داخل برنامه ی درسی را اجرا کند.

اگر نتواند موارد این برنامه را اجرا کند قطعا نمی تواند در کنکور سراسری به موفقیت برسد. البته این نکته نیز بسیار مهم است که یادآور شوم ، برنامه ای که برای داوطلب کنکور طراحی می شود باید مختص به او باشد یعنی برنامه درسی باید با شرایط داوطلب سازگاری داشته باشد تا قابل اجرا باشد.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

داشتن مشاور متخصص

زمانی که می خواهید شروع کنید به مطالعه دروس کنکوری ، بهتر است که کسی از تمام شرایط درسی شما با خبر باشد که بهتر بتواند کمک شما بکند. این شخص یک مشاور متخصص است.

مشاور متخصص با توجه به شرایط دانش آموز و یا داوطلب کنکور برنامه درسی آن را تدوین میکند و در هر جایی که دانش آموز ایراد و یا اشکالی پیدا کرد و یا حتی راه مطالعاتی که دارد می رود اشتباه باشد آن را اصلاح میکند.

پس داشتن مشاور تحصیلی متخصص است بسیار مفید است. مشاور متخصص حتی می تواند در مواقعه ای که زمان کمی برای مطالعات دروس خود دارید برنامه ای اصولی برای شما تدوین کند که به راحتی تمام مطالب درسی خود را به موقعه به پایان برسانید.

منابع آموزشی سطح بالا

منابع آموزشی که داوطلب کنکور باید داشته باشد باید یک سری خصوصیت هایی را داشته باشد که بتواند با مطالعه به موقعه و با اصول آن منابع به موفقیت در کنکور سراسری برسد.

منابع آموزشی که برای کنکور در نظر گرفته می شود باید دارای اطلاعات به روز و مفید باشد ، این منابع باید تمام ابعاد مختلف مبحث درسی را شرح داده باشند . این منابع را استاد هایی تدریس کرده باشند که بسیار با تجربه در زمنیه کنکور سراسری باشند.

آزمون های آزمایشی

نتیجه دادن یک سال مطالعه برای قبولی در پزشکی، شرکت در آزمون های آزمایشی بسیار مفید و مهم هستند. داوطلبانی که در آزمون های آزمایشی شرکت می کنند می توانند برنامه درسی خود را ارزیابی کنند.

به این شکل که با توجه به درصد ها و میزان تسلط به دروس متوجه می شود که کدام یک از دروس کنکوری او نیاز به تلاش بیشتر دارد که با اصلاح برنامه درسی آن ضعف های که در مباحث درسی دارد را بر طرف سازد، ما در موسسه فاروس طاها با برگزاری آزمون آنلاین کنکور به شما دبیرستانی ها و کنکوری ها کمک خواهیم کرد تا به راحتی خود را برای آزمون کنکور واقعی آماده کنید.

جهت ارتباط با مشاوران فاروس طاها با این شماره تماس بگیرید. تلفن : 09120981385

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها