فاروس logo

گرفتن مدرک دیپلم از مدرسه

گرفتن مدرک دیپلم از مدرسه

گرفتن مدرک دیپلم از مدرسه

گرفتن مدرک دیپلم از مدرسه

 

گرفتن مدرک دیپلم از مدرسه!!! مدرک دیپلم را ممکن است برای مواردی حتی بعد از فارغ التحصیلی به آن نیاز داشته باشد. در این قسمت قصد داریم نحوه دریافت آن را با شما به اشتراک بگذاریم. شما برای مهاجرت و بورسیه شدن به این مدرک نیاز پیدا خواهید کرد. حال اگر به دانشگاه مراجعه کردید و در کنار مدرک دیگر دیپلم تان در آن نبود چه باید کنید؟ باید به مدرسه مراجعه کنید. اگر خانم هستید می توانید بدون ارائه هیچ مدرکی آن را از دبیرستان دریافت کنید. اما اگر آقا هستید در صورت مراجعه به دبیرستان محل تحصیل تان باید کارت دانشجویی و یا پایان خدمت خود ارائه دهید. هم چنین اگر در مدرسه هم مدرک مورنظرتان نبود با مراجعه به آموزش و پرورش محل تصبا و نوشتن تعهد می توانید آن را دریافت کنید.

 

 

گرفتن اصل مدرک دیپلم از آموزش و پرورش

 

همانطور که گفته اگر برای اپلای و یا هر کار دیگری به مدارک دبیرستان و پیش دانشگاهی خود نیاز داشتید امکان گرفتن اصل مدرک دیپلم از آموزش و پرورش وجود دارد. اما بهتر است به اداره ی منطقه ی محل تحصیل خود مراجعه کنید. اگر قصد ترمیم معدل نیز دارید می توانید با مطالعه شرایط آن برای هر درسی که مدنظرتان است در سامانه ثبت نام کنید. دقت کنید که ترمیم معدل فقط برای تاثیر مثبت دروس در کنکور سراسری است و هیچ تاثیری در معدل کنکور شما ندارد. پس در ابتدا خوب تحقیق کنید و سپس برای شرکت در آن اقدام کنید. هم چنین برای هر تعداد درسی که بخواهید می توانید امتحان ترمیم دهید. اما توجه کنید که فقط یک بار اجازه ی شرکت در آن را دارید. برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با مشاورین فاروس طاها در ارتباط باشید.

  

استعلام مدرک دیپلم

 

در این مقاله سعی شد تا مراحل استعلام مدرک دیپلم و گرفتن مدرک دیپلم از مدرسه به شما آموزش داده شود. اگر دانش اموز هستید و در حال مطالعه این صفحه هستید به شما توصیه می کنیم که تلاش کنید تا معدل دیپلم خوبی داشته باشید. بعد ها حتی بعد از لیسانس خود ممکن است که به آن نیاز پیدا کنید. پس برنامه ریزی کنید و درس های خود را بخوانید. سوالات نهایی سال های قبل را ببینید و حل کنید تا سبک امتحانات نهایی دست تان آید. اگر هم نیاز به مشاور و یا فیلم های آموزشی داشتید فاروس همراه و دوست همیشگی شماست.

 

اصل مدرک دیپلم از کجا بگیرم

 

اصل مدرک دیپلم از کجا بگیرم.مدارکی که لازم است از مدرسه گرفته شود، اصل مدرک پیش‌دانشگاهی و دیپلم می‌باشد؛ به علاوه اگر کارنامه‌ی پیش‌دانشگاهی و سه سال دبیرستان را به دانشگاه تحویل نداده باشید، باید داخل پرونده‌ی دبیرستان باشند. اگر در حین تحصیل برای این کار اقدام کنید، خیلی راحت با کارت دانشجویی (که دارای تاریخ است) دبیرستان مدارک را به شما تحویل می‌دهد. اگر نخواستند همکاری کنند، فکر کنم با گواهی اشتغال به تحصیل کار انجام شود. توصیه من این است که «در حین تحصیل اصل مدارک را از دبیرستان تحویل بگیرید»!

 

گرفتن اصل مدرک دیپلم از دانشگاه

 

اولین راه این است که سالهایی را که برای شما به عنوان تعهد خدمت در نظر گرفته‌اند، سپری نموده و پس از آن مدرک خود را دریافت نمایید. میزان این تعهد را رشته و منطقه‌ای (منطقه یک، دو و سه) که در زمان کنکور شرکت کرده و قبول شده‌اید، تعیین می‌نماید. راه حل دوم، خرید مدرکتان است، در حقیقت با پرداخت هزینه، مدرک خود را آزاد می‌کنید. هزینه آزاد کردن مدرک به تعداد ترم‌های گذرانده شده، تعداد واحدها، سال شروع تحصیل، دانشگاه و منطقه کنکور، بستگی دارد.

 

چنانچه در حال تحصیل هستید و قصد اپلای برای دانشگاه‌های خارجی را دارید، می‌توانید از دانشگاه خود، تقاضای گواهی اشتغال به تحصیل نموده و ریز نمرات ترم‌های گذرانده شده خود را با پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه دریافت کنید. بدیهی است که برای دریافت اصل مدرک بعد از فارغ التحصیلی می‌بایست تمامی هزینه را پرداخت کنید.

 

قبولی تضمینی در کنکور پزشکی فاروس طاها

 

موسسه فاروس طاها با سال ها سابقه در زمینه قبولی کنکور سراسری برنامه ریزی خود را مبنی بر گام با پشتوانه سال ها سابقه به اتمام رسانده است. این برنامه شامل برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه قوی ترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع و همینطور برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و متقاضیان کنکور در کمتر از یکسال است.

 

این طرح با هدف کسب رتبه برتر در رشته های پزشکی دندانپزشکی و داروسازی به وجود آمده است. با انتخاب گام های برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع تحصیلی دیگر بی نیاز خواهید شد. همچنین می توانید با آزمون های مرحله به مرحله فاروس سطح خود را در پایان هرگام بسنجید و رتبه خود را ببینید.  برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافیست مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال فرمایید.

 

سوالات متداول

 

کجا مدرک دیپلم و نمره های دبیرستان را کجا می توانیم بگیریم؟

همانطور که گفته شد باید به دبیرستان محل تحصیل خود و یا اداره آموزش پرورش ناحیه ی خودتان مراجعه کنید. حتما از ظریق انجا می توانید تمام مدارک مورد نیاز خودا را دریافت کنید.

ریزنمرات را چطور می توانم بگیرم؟

دانشگاه فقط مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی شما را دریافت می کند. لذا اگر به ریزنمرات خود نیاز پیدا کرده اید حتما به اداره آموزش پروش مراجعه کنید.

برچسب ها