فاروس logo

ترمیم معدل برای نظام جدید

ترمیم معدل برای نظام جدید

ترمیم معدل برای نظام جدید

ترمیم معدل برای نظام جدید

 

ترمیم معدل برای نظام جدید به چه صورت است؟ اگر معدل دیپلم شما کم است و از بابت آن نگران هستید، می توانید در این طرح ثبت نام کنید. قانون ترمیم معدل نمرات امتحانات نهایی سال سوم دوره متوسطه و همچنین دیپلم برای اولین بار در سال 1394 تصویب و قطعی شد. این مورد با هدف ایجاد پیش زمینه جهت ارتقای سوابق تحصیلی دانش آموزان که این قانون تاثیر مستقیمی در آزمون ورودی دانشگاه ها داشته و به عبارتی در معدل فارغ التحصیلان موثر است، صورت می گیرد. طرح ترمیم معدل نیز همانند آزمون های اصلی که در مدارس مختلف برگزار می شود. در سه نوبت خرداد، دی و بهمن ماه اجرا می شود. در حال حاضر امتحانات دو پایه دهم و یازدهم به صورت نهایی برگزار نمی شود، پس ترمیم معدل برای این پایه ها در نظر گرفته نشده است.

 

 

هزینه ترمیم معدل

 

هزینه ترمیم معدل چقدر است؟ شهریه ثابت ۵۰ هزار تومانی+بابت هر درس ۱۵ الی ۲۰ هزار تومن(برای هر شهر می تواند متغیر باشد). برخی از داوطلبانی که معدل آن ها بالا نیست ممکن است اینگونه تصور کنند که هیچ راه حلی برای جبران معدل گذشته خود ندارند. همین مسئله موجب می گردد که این احساس موجب دلسردی آنان از شرکت در آزمون سراسری می شود. فرصتی دوباره برای آن دسته از فارغ التحصیلان مایل به شرکت در کنکور است. بتوانند از این طریق، نسبت به بالا بردن دوباره معدل خود تلاش کنند. از تاثیر مثبت کنکور برخوردار شوند. اگر قصد برنامه ریزی دارید با فاروس طاها همراه باشید. بهترین خدمات کنکوری را از طریق تماس با شماره 09120981385 می توانید داشته باشید.

 

 

ترمیم معدل ۱۴۰۱

 

 تاثیر معدل در کنکور 1401 یکی از موارد موثر در نتیجه نهایی کنکور می باشد، طبیعتا دانش آموزانی بوده اند که به هر دلیلی نتوانسته اند نمره مناسبی کسب کنند. از همین رو می خواهند اطلاعاتی از نحوه ترمیم معدل برای کنکور 1401 کسب کنند. آموزش و پرورش برای داوطلبانی که معدل مناسبی ندارند ترمیم معدل را پیشنهاد می کند. چیزی که در سال های گذشته نیز انجام گرفته است. داوطلبان می توانند برای دروسی که در آن ها نمره مناسبی ندارند ثبت نام کنند. مجددا آن درس را امتحان دهند تا در کنکور همین نمرات به عنوان سوابق تحصیلی آن ها در نظر گرفته شود. نمراتی که در ترمیم معدل کسب می شود چنانچه بالاتر از نمره قبلی وی باشد، همان نمره در کنکور تاثیر داده می شوند.

 

سوالات متداول

 

زمان برگزاری ترمیم معدل کنکور ۱۴۰۱ کی است؟

زمان برگزاری ترمیم معدل کنکور 1401 همانند سال های گذشته و همزمان با دوره های امتحانی پیش بینی می شود در دی ماه خرداد ماه و شهریور ماه برگزار شود، که بهتر است حتما برای تاثیر در کنکور پیش رو حتما در دوره دی یا خرداد قبل از کنکور شرکت کنید.

ثبت نام ترمیم معدل کنکور ۱۴۰۱ در چه زمانی صورت می گیرد؟

زمان ثبت نام بین دو ماه تا 45 روز مانده به امتحانات (دی – خرداد – شهریور) است. که البته بهتر است حتما دو ماه قبل از ثبت نام تون مطمئن بشید.

برچسب ها