فاروس logo

امتحانات نهایی شهریور ماه

امتحانات نهایی شهریور ماه

امتحانات نهایی شهریور ماه

امتحانات نهایی شهریور ماه

  

هر ساله، برنامه و زمان دقیق امتحانات نهایی مدارس توسط وزارت آموزش و پرورش  اعلام می شود. تا دانش آموزان پایه های تحصیلی نهم و دوازدهم با اطلاع از این برنامه ریزی آمادگی لازم برای مطالعه و یادگیری دروس خود را داشته باشند. با توجه به تمامی این موارد اما روند اعلام و زمان بندی برنامه امتحانی امتحانات نهایی شهریور ماه امسال. به علت گسترش بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی دچار تغییرات و تفاوت هایی با سال های گذشته شده است. که این امر کمی باعث نگرانی دانش آموزان نسبت به اطلاع به موقع از این برنامه ریزی امتحانی شده است.

 

با توجه به این که امتحانات شهریور ماه فرصت مجددی برای دانش آموزانی که موفق به کسب نمره قبولی نشده اند، می باشد. همچنین، تاثیر زیادی در روند انتخاب رشته و نتایج کنکور این دانش آموزان خواهد داشت. بنابراین، در این مقاله فاروس طاها برنامه ریزی های مربوط به برگزاری امتحانات نهایی شهریور ماه را بررسی خواهیم کرد. همچنین، به شرح زمان دقیق و برنامه آن خواهیم پرداخت.

  

برنامه امتحانات نهایی شهریور ماه

  

برنامه ریزی دقیق و زمان بندی مناسب برای مطالعه دروس امتحانی. همچنین، اولویت بندی هر یک از این دروس برای مطالعه بیش تر در زمان نزدیک به شروع امتحانات نهایی شهریور. به قدری مهم است که بخش عمده ای از نمرات و نتایج امتحانات را به خود احتصاص می دهد. دانش آموزان برای شرکت در آزمون نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دارند.

  

دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

  

همراه داشتن کارت ورود به جلسه در تمامی امتحانات پایه دوازدهم الزامی می باشد. این کارت قبل از شروع آزمون ها از طریق سایت پادا به نشانی pada.medu.ir در دسترس تمامی دانش آموزان پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه قرار می گیرد.

 

امتحانات خرداد ماه پایه دوازدهم به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می شود. اصطلاحا به این آزمون هماهنگ، امتحانات نهایی نیز گفته می شود. دریافت کارت ورود به جلسه برای تمامی دانش آموزان شرکت کننده در این آزمون ها ضروری است. در سال های گذشته کارت ورود به جلسه از توسط مدرسه در دسترسی دانش آموزان قرار می گرفت. اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به منظور کاهش تردد و اجتماع افراد. آموزش و پرورش اقدام به انتشار کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی نموده است.

  

زمان دریافت کارت ورود به جلسه

  

کارت ورود به جلسه >>> معمولا چند روز قبل از زمان آزمون در دسترس تمامی دانش آموزان پایه دوازدهم. همچنین، داوطلبانی که باید در این آزمون شرکت کنند. از جمله داوطلبان بزرگسال قرار می گیرد. یکی از ملزومات حضور در جلسه امتحانات نهایی، همراه داشتن کارت ورود به جلسه می باشد. به عبارت دیگر، دانش آموزان پایه دوازدهم تنها با به همراه داشتن این کارت اجازه به شرکت در این آزمون هستند.

 

مطابق اطلاع رسانی های صورت گرفته از جانب وزارت آموزش و پرورش. دانش آموزان پایه دوازدهم از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه. می توانند با مراجعه به سایت پادا (پرونده الکترونیکی دانش آموزان) کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

  

 

  

برنامه امتحانات نهایی پایه نهم شهریور ماه

  

تغییر در شرایط و وضعیت مناطق و استان های مختلف کشور در مواجهه با ویروس کرونا. باعث شده است که برگزاری امتحانات پایه نهم به صورت استانی. و همچنین، بر اساس برنامه ریزی های مربوط به مسئولین آموزش هر منطقه اجرا و برگزار شود. با توجه به موارد عنوان شده در این بخش برنامه های امتحانی پایه نهم هر استان برای امتحانات و آزمون ها شهریور، به محض انتشار به صورت جداگانه ارائه می شود.

 

در حال حاضر برنامه امتحانی، امتحانات شهریور پایه نهم متوسطه اول هیچ یک از استان های کشور منتشر نشده است. به محض انتشار هر یک از برنامه های امتحانی در وبسایت فاروس طاها اطلاع رسانی می گردد. همچنین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه می توانید از طریق شماره زیر با ما تماس بگیرید.

  

شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎

  

برنامه امتحانات نهایی پایه نهم شهریور ماه

  

سوالات امتحانات نهایی شهریور

  

سوالات امتحانات نهایی شهریور ماه >>> پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان. هر ساله در سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش به آدرس aee.medu.ir قرار می گیرد. دانش آموزان می توانند به منظور دانلود این سوالات ساعاتی بعد از برگزاری هر امتحان نهایی به این وب سایت مراجعه کنند. در بخش امتحانات نهایی این وب سایت، سوالات پایه دوازدهم خرداد ماه و شهریور ماه هر سال در بازه زمانی مقرر منتشر می شود. دانش آموزان می توانند با مراجعه به این سایت، سوالات پایه دوازدهم روزانه و بزرگسال 1400 را دانلود کنند.

  

طرح قبولی تضمینی کنکور سراسری موسسه فاروس طاها

  

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور سراسری برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

 

موفقیت تضمینی در کنکور تجربی >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شکل گرفته است. با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. همچنین، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

  

  

سوالات متداول

  


✔️ امتحانات نهایی 99 - 1400 مربوط به کدام پایه های تحصیلی است؟


طبق مطالب عنوان شده در این مقاله. امتحانات نهایی 99 - 1400 مربوط به پایه تحصیلی نهم و دوازدهم می باشد.


✔️ امتحانات نهایی دیگر مقاطع چگونه خواهد بود؟


ارزشیابی از سایر پایه ها توسط معلمان و بر اساس فعالیت دانش آموزان انجام می شود.


✔️ کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی به چه صورتی قابل دریافت می باشد؟


این کارت به صورت اینترنتی قابل دریافت می باشد.


✔️ کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی چه زمانی منتشر می شود؟


همان طور که در متن مقاله به طور کامل گفته شده است. این کارت از 23 اردیبهشت ماه منتشر می شود.


✔️ کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی از طریق چه سایتی قابل دریافت می باشد؟


این کارت از طریق سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir قابل دریافت می باشد. البته لینک مستقیم جهت دریافت این کارت در متن مقاله قرار داده شده است.


✔️ چگونه می توان سوالات امتحانات نهایی را دریافت نمود؟


شما می توانید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش. که نشانی آن در متن این مقاله قرار داده شده است. سوالات امتحانات نهایی را دانلود کنید.

  

برچسب ها