فاروس logo

کنکور پزشکی دانشگاه آزاد

کنکور پزشکی دانشگاه آزاد

کنکور پزشکی دانشگاه آزاد

کنکور پزشکی دانشگاه آزاد

  

یکی از مسائلی که بسیاری از داوطلبین درباره آن سوال می کنند، کنکور پزشکی دانشگاه آزاد است. از آنجایی که قبولی این رشته در دانشگاه های دولتی مشکل است. بسیاری از متقاضیان به فکر قبولی در  پزشکی در دانشگاه های آزاد هستند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم در این مقاله فاروس طاها به بررسی جامع این موضوع برای شما عزیزان کنکوری بپردازیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد

  

ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد >>> به طور همزمان با ثبت نام کنکور دانشگاه های سراسری در سایت سنجش به نشانی سازمان سنجش انجام می گیرد. همچنین، ثبت نام جداگانه ای برای این آزمون پیش بینی نشده است. بنابراین متقاضیان ورود به رشته های با آزمون دانشگاه آزاد تابع قوانین، شرایط و ضوابط ثبت نام کنکور سراسری هستند.

   


  

زمان ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد رشته پزشکی

  

سال گذشته ثبت نام کنکور سراسری از روز یکشنبه 12 بهمن ماه آغاز شد و تا روز شنبه 18 بهمن ماه ادامه داشت. کلیه داوطلبان اعم از علاقمندان به تحصیل در دانشگاه سراسری و یا دانشگاه آزاد می توانند در موعد مقرر به سایت سنجش آموزش کشور مراجعه کنند. و پس از خریداری کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

 

هنوز زمان ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 1401 مشخص نیست، اما پیش بینی می کنیم امسال نیز همانند سنوات گذشته این ثبت نام در بهمن ماه انجام گیرد. لازم به ذکر است شرکت یا عدم شرکت در کنکور سراسری 1401، محدودیتی برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ایجاد نمی کند.

  

انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد

  

از سال گذشته، انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری با یکدیگر ادغام شده است. بنابراین داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه آزاد موظف هستند کد رشته محل های مورد نظر خود را در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری ثبت نمایند. این انتخاب رشته تا 21 مرداد تمدید شد.

 

پس از برگزاری کنکور سراسری، داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده اند. با توجه به کارنامه اولیه کنکور سراسری، مجاز به انتخاب رشته شده اند. باید در زمان مقرر در مرحله انتخاب رشته شرکت نمایند. انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد با توجه به تمهیدات وزارت علوم و سازمان سنجش متحمل تغییراتی شده است.

از این پس داوطلبانی که می خواهند شانس خود را برای قبولی رشته پزشکی دانشگاه آزاد بسنجند. موظف به تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و ثبت کد رشته های پزشکی دانشگاه آزاد مورد نظر خود، در این فرم هستند. جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه از طریق شماره زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

  

☎️شماره تماس موسسه فاروس طاها = 09120981385 ☎️

  

بیشتر بخوانید >>> کنکور پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی خارج از کشور

  

🔺 بیشتر بخوانید >>>  پزشکی خارج از کشور بدون کنکور 🔺

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

نحوه ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 1401

  

به دلیل ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد، علاقمندان تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد باید در آزمون سراسری که سازمان سنجش برگزار می کند، شرکت نمایند.

هر داوطلب پس از شرکت در کنکور سراسری هریک از رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان. در صورت کسب حدنصاب لازم برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد می تواند از دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد. تمامی رشته محل های با آزمون گروه آزمایشی امتحانی مربوطه را انتخاب نماید.

 

ثبت نام در آزمون کنکور پزشکی دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. بنابراین متقاضیان لازم است پس از دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری. بررسی شرایط و خرید کارت اعتباری، علاقمندی خود را به شرکت در کنکور سراسری با تکمیل فرم ثبت نام اعلام نمایند.

  

مراحل ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد 1401

  

  

نحوه انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد

  

علاقمندان به انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد باید در زمان انتخاب رشته دانشگاه سراسری، انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد خود را نیز انجام دهند. با این حساب داوطلبان باید با توجه به اولویت های خود، کد رشته محل های مربوط به رشته های پزشکی دانشگاه آزاد را نیز در فرم انتخاب رشته سراسری وارد نمایند.

   


  

مراحل انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد به صورت خلاصه

  

  

این قسمت را هم حتما بخوانید >>> چگونه در کنکور پزشکی قبول شویم؟ برای قبولی در کنکور پزشکی به چه چیز نیاز داریم؟

  

طرح قبولی تضمینی کنکور پزشکی دانشگاه آزاد فاروس طاها

  

موسسه فاروس طاها >>> با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

 

موفقیت تضمینی در کنکور پزشکی دانشگاه آزاد تجربی >>> هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح قبولی تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: پزشکی، قبولی در دندان پزشکی و داروسازی شکل گرفته است.

با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با شرکت در آزمون آنلاین کنکور و آزمایشی موسسه فاروس طاها مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. همچنین، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

  

پیشنهاد ویژه فاروس طاها >>> کنکور پزشکی ایتالیا

  

پیشنهاد ویژه فاروس طاها >>> مشاوره تلفنی رایگان کنکور تجربی

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

پانوشت: کنکور پزشکی دانشگاه آزاد, رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد, ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد, زمان کنکور دانشگاه آزاد, لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

برچسب ها