فاروس logo

پزشکی خارج از کشور بدون کنکور

پزشکی خارج از کشور بدون کنکور

پزشکی خارج از کشور بدون کنکور

 پزشکی خارج از کشور بدون کنکور

پزشکی بدون کنکور خارج کشور یکی از موضوعاتی است که متقاضیان بسیاری دارد. با توجه به بازار کار موجود در کشور متقاضیان زیادی به دنبال راهی برای تحصیل در خارج از کشور هستند. به خصوص در رشته های پزشکی و پیراپزشکی که بازار کار مناسبی در ایران و دیگر نقاط جهان را دارند. تحصیل در رشته پزشکی بدون کنکور در خارج از کشور راه های متعددی دارد؛ که متقاضیان می توانند از این روش ها استفاده کنند.

با توجه به علاقه مندی داوطلبان علوم تجربی برای ورود به رشته پزشکی و رقابت زیاد آن، این مقاله از سایت فاروس طاها را به موضوع تحصیل پزشکی بدون کنکور در خارج  پرداخته ایم. همچنین، شرایط تحصیل رایگان پزشکی در خارج از کشور را نیز توضیح خواهیم داد. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

شرایط تحصیل پزشکی بدون کنکور در خارج

تحصیل رشته پزشکی بدون کنکور در نگاه نخست بسیار جذاب به نظر می رسد. و داوطلبان سریع خود را در لباس سفید پزشکی تصور می کنند. اما بسیاری از همین متقاضیان پس از ورود به دانشگاه ممکن است دچار احساس شکست شوند. همچنین، ممکن است حتی گمان کنند که نمی توانند ادامه تحصیل دهند.

شرایط برای پذیرفته شدگان خارج از کشور بسیار متفاوت تر از دانشگاه های ایران خواهد بود.تحصیل در رشته پزشکی سختی های خاص خود را خواهد داشت. اما حساسیت آن پس از پذیرش و فارغ التحصیلی بسیار بیش تر می باشد. برخی از شرایط تحصیلی پزشکی بدون کنکور خارج از کشور عبارت است از:

بنابراین، کسب نمره خوب پس از اعلام نتایج آزمون تافل می تواند از جمله مواردی باشد که موجب موفقیت شما برای قبولی در پزشکی و این آزمون شود. همچنین، داوطلبان عزیز چنانچه تجربه کاری و یا داوطلبانه ای در زمینه مراقبت های بهداشتی داشته اند. لازم است این مورد را به ثبت برسانند.

البته ما در موسسه فاروس طاها در کنار شما دبیرستانی ها و کنکوری ها گرامی هستیم تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم، همچنین دانش پذیران گرامی می توانند با شرکت در آزمون آنلاین کنکور این موسسه خود را به راحتی بسنجند.

شرایط سنی برای پزشکی بدون کنکور خارج از کشور

در دانشگاه های خارج از کشور، دانشجوها می توانند با هر سنی جهت تحصیل اقدام کنند. اما داوطلبانی که از ایران برای تحصیل در رشته های پزشکی به صورت رایگان اقدام می کنند، باید از سن مناسبی برخوردار باشند. دانشگاه های رایگان اروپا برای تحصیل محدودیت های خاصی را به لحاظ سنی اعمال نمی کنند. اما افرادی که بین 24 تا 25 سال سن دارند، بیش تر شانس دریافت ویزای تحصیل را دارند.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

هزینه های زندگی دانشجویان جهت تحصیل پزشکی در خارج از کشور

دانشجویانی که جهت تحصیل به خارج از ایران می روند. هزینه های زندگی در آن کشور برایشان اهمیت خاصی دارد. البته هزینه های هر فردی به کشور محل اقامت و نوع زندگی او رابطه مستقیمی دارد. اما به طور کلی، هزینه های زندگی دانشجویان با این شرایط، به شرح زیر است:

ارزان‌ترین کشورها جهت تحصیل پزشکی بدون کنکور

اگر قصد دارید که رشته پزشکی بدون کنکور را در خارج از کشور ادامه دهید. و یا به دنبال تحصیل ارزان پزشکی در اروپا هستید. با ما در این بخش مقاله همراه شوید. ارزان‌ترین کشور اروپایی برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی، آلمان است. در آلمان نیازی به شهریه برای رشته پزشکی ندارید.

در سال 2005 دادگاه اساسی فدرال، قانون قدیمی و نامناسب را در مورد شهریه‌ پزشکی بدون کنکور برداشت. برعکس سایر کشورها که بعد از ترم 10 مالیات می‌گیرند، در کشور آلمان شرایط این گونه نیست. از سال 2007 برخی از دانشگاه‌های آلمان شهریه را به عنوان ثبت نام دریافت می‌کنند. مبلغ بسیار کمی را برای شهریه دریافت می‌کنند. و به افرادی که توان مالی ندارند نیز وام تعلق می‌گیرد.

همچنین، شما می‌توانید جهت تحصیل پزشکی بدون کنکور در اروپا را در کشورهای اتریش، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا به صورت ارزان بخوانید. کشور روسیه نیز از دیگر کشورهای اروپایی ارزان جهت تحصیل پزشکی بدون کنکور است. در برخی دیگر از کشورها می‌توانید تحصیل پزشکی بدون کنکور را داشته باشید و بورسیه دریافت کنید.

کشور ترکیه از این نوع کشورها است، که امکان دریافت بورسیه جهت تحصیل پزشکی بدون کنکور تا 70% برای متقاضیان فراهم است. هزینه پزشکی بدون کنکور در برخی از کشورها مانند آلمان، اتریش و فرانسه رایگان است، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و رفع سؤالات خود می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها