فاروس logo

کنکور مجدد برای متقاضیان پذیرش شده در دانشگاه روزانه

کنکور مجدد برای متقاضیان پذیرش شده در دانشگاه روزانه

کنکور مجدد برای متقاضیان پذیرش شده در دانشگاه روزانه

کنکور مجدد برای متقاضیان پذیرش شده در دانشگاه روزانه

آیا دانش آموزانی که انتخاب رشته کرده و در یکی از رشته های دانشگاه پذیرفته شده اند می توانند کنکور مجدد دهند؟ شیوه برنامه ریزی برای کنکور مجدد به چه صورت است؟ آیا این درست است که در صورت پذیرفته شدن دوباره در کنکور شرکت کنیم؟ با این که نکات بسیاری در انتخاب رشته وجود دارد که با توجه به آن ها نباید انتخاب رشته اشتباه انجام دهید، اما برخی اوقات پیش میاید دانش آموزان با انتخاب رشته نادرست به دنبال راهی برای کنکور مجدد می گردند. در این مقاله با ما همراه باشید تا صفر تا صد اطلاعات لازم در ارتباط با کنکور مجدد را در اختیارتان قرار دهیم.

روش 24 گام تنها روش تضمینی در کشور جهت قبولی پزشکی، قبولی در دندان پزشکی و قبولی داروسازی و همچنین رتبه‌های برتر ریاضی فیزیک در دانشگاه‌های تراز اول کشور

آیا دانشجویان دانشگاه روزانه می توانند کنکور مجدد دهند و در دروه روزانه به تحصیل مجدد بپردازند؟

 

آن درسته از دانشجوویانی که قصد کنکور پس از رلیسانس دارند باید بدانند می توانند پس از فارغ التحصیلی در یکی از رشته های دانشگاه شبانه اقدام کنند. این امر تنها در رشته های غیر پزشکی اتفاق می افتد. البته این امر برای دانشجویان در حال تحصیل متفاوت است. به این ترتیب آن دسته از دانشجویانی که تعهد خدمت دارند تا قبل از اتمام دوره خدمت خود نمل توانند به تحصیل مجدد بپبدازند.

 

شرایط اختصاصی شرکت در کنکور سراسری

 

شرکت در کنکور سراسری شامل شرایط عمومی و اختصاصی است. شرایط عمومی شرکت در کنکور شامل عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد و اعتقاد به یکی ادیان ذکر شده در قانون اساسی است. اما شرایط اختصاصی آن برای کنکور 1401 شامل موارد زیر می شود:

 

 

دانش آموختگان رشته های تحصیلی مورد نیاز وزارت بهداشت (مشمولین خدمات اجباری قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در مقطع کارشناسی که باید حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1401 و یا 30 بهمن ماه 1401 خدمات خود را به پایان رسانده باشند، در صورت قبولی در دوره دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی می توانند دوره خدمات قانونی خود را پس از اتمام تحصیل با مقطع جدید بگذرانند

روش 24 گام تنها روش تضمینی در کشور جهت قبولی پزشکی، قبولی در دندان پزشکی و قبولی داروسازی و همچنین رتبه‌های برتر ریاضی فیزیک در دانشگاه‌های تراز اول کشور

شرایط تحصیل مجدد برای رشته پزشکی

 

افرادی که از رشته های علوم پزشکی دارند، برای کنکور مجدد باید تا پایان شهریور ماه، برای ورودی نیمه دوم سال تا پایان بهمن ماه طرح نیروی انسانی خود را تکمیل کنند. همچنین دانشجویان آقا، در صورتی که برای نظام وظیفه از سنوات دانشگاه استفاده می کردند، در صورت انصراف از دانشگاه در صورتی که انصراف برای بار اول باشد تا یکسال معافیت تحصیلی دارند.

 

اگر شما هم دانشجوی یکی از رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی هستید، در صورت تحصیل مجدد در یکی از رشته های فوق نمی توانید در دانشگاه روزانه مجددا به تحصیل بپردازید و باید در یکی از دانشگاه های پردیس خودگردان یا آزاد رشته دوم را پس از گذراندن طرح رشته اول بخوانید.

 

کنکور مجدد برای دانش آموزانی که قبول نشدند

 

گاهی پیش میاید دانش آموزان در کنکور قبول نمی شوند. البته قبول نشدن به این معناست که رتبه مورد نیاز را برای رشته دلخواه خود نیاورید. در این شرایط این سوال پیش میاید آیا شرکت مجدد در کنکور سراسری کار درستی است؟ پاسخ به این سوال بستگی به شرایط شما دارد. آیا پشتکار این را دارید که یکسال دیگر پشت کنکور بمانید و برای قبولی در کنکور سراسری تلاش کنید؟ مهم نیست رتبه شما برای بار اول چند شده است. مهم این است قصد کنید یکسال را برای قبولی در کنکور سراسری سخت تلاش کنید.

 

به چه چیز هایی برای قبولی و شرکت مجدد در کنکور سراسری نیاز دارید؟

 

 

اگر قرار است دوباره کنکور دهید، تنها لازم است با تمرکز درس بخوانید. شرایط شما از بسیاری از جهات از کسانی که برای بار اول کنکور می دهند بهتر است. کسانی که قصد شرکت مجدد در کنکور دارند، دیگر استرس دروس سال آخر را ندارند. از آنجایی که دروس سال آخر دبیرستان در کنکور تاثیر مثبت می گذارد، بنابراین معدل نیز از اهیمت بالای برخوردار است. بنابراین دانش آموزانی که در کنکور مجدد شرکت می کنند این استرس را ندارند.

 

قبولی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در کنکور مجدد

 

موسسه فاروس طاها با سال ها تجربه در زمینه قبولی کنکور تجربی برنامه ریزی اصولی خود را با پشتوانه سال ها تجربه به پایان رسانده است. این برنامه عبارت است از: برنامه ریزی پایه دهم تا کنکور به همراه بهترین و معتبرترین منابع آموزشی کشور، برنامه ریزی پایه یازدهم تا کنکور به همراه منابع جهت قبولی تضمینی در کنکور تجربی. به علاوه، برنامه ریزی برای پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور در کمتر از یک سال است.

 

موفقیت تضمینی در کنکور تجربی هدیه ای است از طرف ما به دوستان پرتلاشی که هدف شان را ارزشمند تلقی می کنند. همچنین، این طرح قبولی تضمینی موسسه فاروس طاها، با هدف کسب رتبه برتر در رشته های محبوب تجربی از جمله: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شکل گرفته است. با انتخاب گام های درست برنامه ریزی فاروس از هر یک از منابع کمک آموزشی دیگر بی نیاز می شوید. به علاوه، می توانید با آزمون های آزمایشی مرحله به مرحله فاروس طاها سطح خود را در پایان هر گام بسنجید. همچنین، رتبه خود را ببینید. بنابراین، جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه تنها کافی است، مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی به شماره 09120981385 از طریق واتساپ ارسال کنید.

روش 24 گام تنها روش تضمینی در کشور جهت قبولی در پزشکی، قبولی در دندان پزشکی و قبولی داروسازی و همچنین رتبه‌های برتر ریاضی فیزیک در دانشگاه‌های تراز اول کشور

برچسب ها