images-shape-5images-shape-6images-shape-7images-shape-21images-shape-21

جزئیات مقاله

پزشکی, دندان پزشکی, داروسازی با 24 گام برنامه ریزی فاروس با قاطعیت و اطمینان 100%

قبولی در کنکور تجربی بدون کلاس کنکور آزمون

قبولی در کنکور تجربی بدون کلاس کنکور

 

راز موفقیت رتبه های برتر کنکور تجربی چیست؟ آیا همه آن ها از کلاس کنکور استفاده می کنند؟ منظور از قبولی در کنکور تجربی بدون کلاس چیست؟ز آن جایی که هنوز رشته های زیادی از کنکور علوم تجربی وجود دارند که شرکت در آن ها تنها با کنکور سراسری امکان پذیر است دانش آموزان رشته تجربی اغلب به دنبال بهترین موسسه قبولی در کنکور تجربی و پزشکی می گردند.

 

آمار قبولی در کنکور تجربی در کدام مناطق ایران بالا تر است؟

 

آمار قبولی در کنکور تجربی آن هم بدون شرکت در کلاس های کنکور در استان های آذربایجان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و فارس از سایر استان ها بیشتر است. درواقع از زمان شیوع ویروس کرونا نیز شیوه تحصیل از قبل متفاوت تر شده. باید بدانید چکونه در شرایط کرونا درس بخوانید و خود را برای کنکور سراسری آماده کنید که به موفقیت در این زمینه دست یابید.

 

راز موفقیت رتبه های برتر کنکور سراسری چیست؟

 

دو راز برای کسب رتبه تک رقمی در کنکور سراسری وجود دارد. اولین آن ها برنامه ریزی و رمز دوم ساعت مطالعاتی است. حداقل ساعات مطالعه برای دانش آموزی که به مدرسته می رود 6 ساعت و حداکثر آن در روز های تعطیل 12 ساعت است. البته این موضوع بسته به پتانسیل هر دانش آموزی متفاوت است. بنابراین اگر قصد قبولی در کنکور سراسری را دارید باید با تمرکز مطالعه کنید. و اما مورد اول که از مورد دوم مهم تر است. برنامه ریزی برنامه ریزی برنامه ریزی بی شک اکر بی هدف درس بخوانید موفق نخواهید شد. باید یادداشت کنید که چقدر قرار است از هرسی مطالعه شود. در چند ساعت این کار را انجام خواهید داد؟ بعد از مطالعه از خودتان چه انتظاری داررید؟ آیا این ساعت مطالعاتی که به عنوان مثال برای درس زیست شناسی در نظر گرفته اید انتظاری که از خوادتان بعد از ممطالعه این مبحث داشتید را برطرف کرده است؟ این مورد را باید با تست زدن بفهمید. شرکت در آزمون های شبیه سازی شده کنکور نیز هر چند وقت یکبار به شما کمک می کند در کنکور سراسری پذیرفته شوید.

 

موثر ترین راه قبولی در کنکور تجربی بدون شرکت در کلاس های کنکور

 

یکی از مسائلی که دانش آموزان با آن دست و پنجه نرم می کنند عدم آمادگی آن ها برای شرکت در کلاس های هزینه بر کنکور سراسری است. اما واقعا شاید هم نیازی به آن نباشد. شما برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی نیاز دارید:

 

  • منابع مناسب کنکور را در اختیار داشته باشید
  • ذهن خود را تنها معطوف به درس خواندن کنید
  • در آزمون های آنلاین کنکور سراسری با آمادگی کامل شرکت کنید
  • از بانک تست هابرای آشنایی با تیپ بندی سوالات استفاده کنید
  • در هر مبحث با استفاده از جزوه های کنکوری به یادگیری عمیق نکات تستی آن بخش برسید

 

اما منابع کنکور سراسری را از کجا تهیه کنیم؟ شما می توانید با مناسب ترین هزینه به همه این موراد دست یابی داشته باشید. تنها لازم است به جای شرکت در کلاس های حضوری از دی وی دی آموزشی معتبر برای آمادگی در کنکور سراسری استفاده کنید. علاوه بر این ها شما می توانید جزوه های کنکوری، آزمون ها ، مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور سراسری را در هر کجای ایران عزیز به صورت غیر حضوری دریافت کرده و پشتیبانی شوید.

 

چند اشتباه کنکوری که ممکن است متنهی به شکست شما شوند

 

  • کتاب های درسی را دست کم نگیرید. ابتدا باید یادگیری خود را در کتب درسی کامل کنید.
  • در زمانی که برای کنکور سراسری آماده می شوید، فضای مجازی را کنار بگذارید
  • ذهن خود را تنها به قبولی در کنکور سراسری معطوف کنید
  • در روز های پایانی آمادگی خود را برای کنکور از دست ندهید. کم نیاورید و در مسیر بمانید
  • سعی کنید دو سال آخر دبیرستان را برای قبولی در کنکور سراسری برنامه ریزی کنید
  • به خودتان ایمان داشته باشید

 

نگذارید هیچ مانعی باعث از دست رفت ایمان و امید شما به خودتان شود. تنها شمایید که در کنکور سراسری شرکت می کنید و موفق می شود. پس مهم نرین عامل برای موفقیت در زندگیات خودتان هستید. این جمله را بار ها و بار ها تکرار کنید. حتی اگر در مسیر احساس کنید که در حال شکست خوردید، دوباره بلند شوید. قطعا از قبل قوی تر خواهید بود.

 

رتبه های برتر بدون کلاس کنکور

 

رتبه های برتر بسیاری موفق شدند بدون شرکت در کلاس های هزینه بر کنکور سراسری با کسب رتبه های تک ررقمی و دو رقمی در رشته های علوم پزشکی به تحصیل بپردازند. موسسه فاروس طاها نیز این افتخار را داشته در سال های گذشته در کنار رتبه های برتر بسیاری باشد و موفقیت در کنکور تجربی برای این دانش آموزان را با حضور خود تضمین کرده است.

 

آیا بدون شرکت در کلاس کنکور می توانم در رشته پزشکی درس بخوانم؟

بله. به شرطی که دو راز مموفقیت قبولی در کنکور سراسری را از یاد نبرید. برنامه ریزی و ساعات مطالعاتی

راز موفقیت رتبه های برتر کنکور در چیست؟

بسیاری از رتبه های برتر حتی در کلاس های کنکور حضوری شرکت نکرده و از بانک تست و آزمون استفاده می کردند که در متن دقیق تر به آن اشاره شده

برنامه ریزی برای قبولی در کنکور تجربی بدون کلاس کنکور چگونه میسر می شود؟

برنامه ریزی باید حرفه ای باشد و عامل هایی را در خود داشته باشد که در متن به آن اشاره کردیم.سعی کنید از منابع معتبر جهت قبولی تضمینی در کنکور سراسری استفاده کنید.

  

 

برچسب ها: