فاروس logo

کنکور تجربی 1401

کنکور تجربی 1401

کنکور تجربی 1401

کنکور تجربی 1401

آیا شما هم قصد شرکت در کنکور تجربی 1401 را دارید؟ در این صفجحه قصد داریم تا نکاتی را در رابطه با کنکور سال آینده به شما توضیح دهیم. لطفا تا انتهای صفحه همراه ما باشید. در ابتدا از شما یک سوال داریم؟ تا به همین لحظه که در حال مطالعه ی این مقاله هستید، برای این آزمون مهم تان چه کارهایی کرده اید؟ و فکر می کنید که چقدر برای آن آماده هستید؟

اگر تا به امروز برنامه ریزی، نداشته اید دیگر به این روش ادامه ندهید. چون قطعا نتیجه برای شما نخواهد داشت. همین الآن به فکر یک برنامه اصولی و منطقی باشید. اگر هم نمی توانید خود این کار را انجام دهید، حتما با یک مشاور کنکور با تجربه صحبت کنید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چطور عمل کنید و از چه منابعی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

بهترین منابع کنکور تجربی 1401

بهترین منابع کنکور تجربی 1401 کدام اند؟ بچه ها ببینید، سعی کنید برای کنکور خود منابعی را تهیه کنید که توسط افراد و اساتید سرشناس تهیه شده باشند. از معتبر بودن انتشاراتی که انتخاب می کنید مطمئن باشید.

به هیچ عنوان برای هیچ موردی در سال کنکور خود فریب تبلیغات پر زرق و برق را نخورید و برای همه ی خدماتی که نیاز دارید تهیه کنید به خوبی تحقیق کنید. برای فیلم های آموزشی و جزوات کنکوری بدون شک فاروس طاها گزینه ای عالی و بی نظیر است.

به این علت که تمامی ترفند ها برای حل سریع سوالات در آن ها آموزش داده شده است و مطابق با آخرین حذفیات کنکور می باشد. برای انتخاب کتاب هم حتما با مشاوران ما در ارتباط بوده و برای تمامی درس ها طبق نظر آن ها عمل کنید. چرا که آن ها بسیار خبره هستند.

تغییرات کنکور 1401

تغییرات کنکور 1401🙄!!! این تغییرات در دو دسته قرار می گیرد: 1) دسته ی اول تفییرات مربوط به منابع 2) دسته ی دوم تغییرات مربوط به نحوه برگزاری آزمون👩‍🎓. در مورد منابع باید بگوییم که کتاب های درسی امسال نسبت به سال گذشته یک سری تغییرات جزئی داشته اند.

ایجاد یک سری تغییرات احتمالی در روند برگزاری کنکور در این روزها سروصدایی به پا کرده است. این تغییراتی به صورت احتمالی بوده و هنوز به تصویب نرسیده است.

اولین مورد این می باشد که ممکن است در این سال دو بار کنکور سراسری به صورت جدا برگزار شود. یا این که میزان اعمال سوابق تحصیلی به 60 درصد افزایش یابد که در این صورت برای افرادی که معدل کمی دارند، طرحی به عنوان ترمیم معدل معرفی شده است. این موارد بخشی از این تغیررات بود که در صورت اعمال برای همه ی رشته ها صورت می گیرد.

تاریخ کنکور ۱۴۰۱ تجربی

تاریخ کنکور ۱۴۰۱ تجربی چه روزی می باشد؟ معمولا این آزمون در نیمه ی اول تیرماه برگزار می شود. اما تا به این لحظه سازمان سنجش هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نکرده است. علت آن هم این است که در این شرایط که بیماری کرونا وضعیت بدی برای جامعه ایجاد کرده است، امکان جا به جایی این تاریخ وجود دارد، اما در هر صورت تاریخ حدودی آن گفته شد.

تا الآن برای کنکور تجربی 1401 چه کار کرده اید؟ آیا از وقت خود به درستی استفاده کرده اید و منابع را به خوبی پیش برده اید؟ امیداوریم که پاسخ این سوال مثبت باشد🤓 اما اگر پاسخ تان منفی هست، جای هیچ نگرانی نیست و شما می توانید خیلی راحت با ما همراه باشید و از این جا به بعد از حداکثر استعداد های خود بهره ببرید. پس نگران زمان از دست رفته نباشید.

قبولی در پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

ضرایب دروس کنکور تجربی 1401

ضرایب دروس کنکور تجربی 1401 به چه صورت است؟ عزیزان دانستن پاسخ این سوال کمک خیلی خوبی به شما برای داشتن یک برنامه ریزی ایده آل می کند. پس حتما اطلاعات کافی در رابطه با آن داشته باشید. این ضرایب برای درس عمومی به این صورت هستند: ادبیات و زبان فارسی 4، عربی 2، دین و زندگی 3، زبان انگلیسی 2💪. هم چنین برای درس های اختصاصی نیز این طور تعریف شده اند:

زیرگروهزمین شناسیریاضیزیست شناسیفیزیکشیمی
102423
213424
343222
414232
513222

بهترین برنامه ریزی درسی

آیا می خواهید که بهترین برنامه ریزی درسی را داشته باشید؟ دوستان همانطور که می دانید اهمیت داشتن یک برنامه ی خوب برای کسب موفقیت غیر قابل انکار است. از این رو باید برای داشتن آن تلاش کنید. در برنامه ی خوب به همه ی درس ها توجه کنید( با در نظر گرفتن ضرایبی که دارند).

از درس های عمومی غفلت نکنید که به شدت سرنوشت ساز هستند. طوری برنامه ریزی کنید که از وقت خود بهترین استفاده کنید. شما همیشه برا تفریح و مسافرت فرصت دارید.

پس لطفا این موارد را در این سال سرنوشت ساز خود حذف کنید. اگر برای کنکور خود تلاش کنید، آینده ی خوبی را برای خود رقم خواهید زد. پس کمی در این سال سختی بکشید. هر چند که می تواند سختی نیز نباشد و با خلاقیت خود آن ها را برای خود جذاب کنید. پس انگیزه ی خود را حفظ کنید.

مشاور کنکور

یک مشاور کنکور تجربی باید با تمامی سرفصل های منابع آگاهی داشته باشد. هم چنین بتوانید یک برنامه شخصی سازی شده متناسب با شرایط دانش آموز برای او تهیه کند، به طوری که این برنامه فقط مختص خود او باشد.

حتما برای ثبت نام از دانش آموزان سال گذشته ی ایشان تحقیق کنید و سپس انتخاب نمایید. او باید بتوانید به شما کمک کند تا در بهترین زمان ممکن منابع را به اتمام برسانید. نه اینقدر زود که تا روز آزمون مطالب را فراموش کنید و اینقدر دیر که استرس بگیرید و مضطرب شوید.

قبولی تضمینی کنکور تجربی

قبولی تضمینی کنکور تجربی با موسسه فاروس طاها🥰. موسسه ی ما در راستای موفقیت شما عزیزان پرتلاش و کاهش استرس تان این طرح را ایجاد کرده است تا شما بتوانید بودن هیچ دغدغه ای درس هایتان را مطالعه بفرمایید. فاروس طاها همیشه برای همه خدماتی که ارائه داده است، بهترین بوده و بی نظیرترین کیفیت را دانش آموزان با ما تجربه کرده اند از جمله آزمون آنلاین کنکور و ارائه اپلیکیشن به دانش پذیران.

همین الآن از طریق شماره های نوشته شده در سایت با ما تماس بگیرید و مهم ترین تصمیم را برای آینده خود بگیرید. تصمیمی که نه تنها هیچ وقت از آن پشیمان نخواهید شد بلکه به آن افتخار نیز خواهید کرد. با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره ای و آموزشی ما بهره ببرید. هم چنین با تهیه ی یک پکیج بی نظیر می توانید هر چیزی را که برای کنکورتان لازم است تهیه کنید.

پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها