فاروس logo

وضعیت مدارس در سال تحصیلی جدید

وضعیت مدارس در سال تحصیلی جدید

وضعیت مدارس در سال تحصیلی جدید

وضعیت مدارس در سال تحصیلی جدید

 

وضعیت مدارس در سال تحصیلی جدید چطور خواهد بود؟ با شروع واکسیناسیون در کشور خانواده ها می خواهند بدانند تصمیم دولت برای بازگشایی مدارس به چه صورت خواهد بود. آیا امسال مدارس باز می شوند و یا باز هم آموزش به صورت غیر حضوری و مجازی خواهد بود؟ امکان حضوری بودن آموزش برای دانش آموزان در امسال وجود دارد، اما نه از اول مهر. در اوایل مهر ماه ممکن است فقط برای مدارس روستاهای کم جمعیت مدارس باز شود. این موضوع با توجه به رنک وضعیت استان مورد نظر می تواند متفاوت باشد. در هر صورت فعلا در کلانشهر ها و استان های بزرگ خبری از بازگشایی مدارس تا چند ماه آینده وجود ندارد. پس بهتر است از همین الآن برای سال تحصیلی خود برنامه ریزی کنید تا بتوانید درس ها را پیش ببرید.

 

سال تحصیلی جدید حضوری است؟

 

سال تحصیلی جدید حضوری است؟ در حال حاضر خیر. به دلیل این که واکسیناسیون معلمان به صورت کامل انجام نشده است هم چنین برای دانش آموزان نیز هنوز شروع نشده است. در ضمن خیلی از والدین نیز واکسن نزده اند. که این موضوع می تواند برای سلامتی بچه ها، خانواده ها و عوامل مدرسه خطرناک باشد. فعلا آموزش ها به صورت غیرحضوری و با برنامه ی شاد صورت می گیرد تا زمانی که وجود بچه ها در مدرسه برای آنان خطری نداشته باشد. با این حال آخرین نظر دولت برای این موضوع این بوده است که در صورتی که مسئولان بهداشت تائید کنند که حضور بچه ها در مدرسه خطری برای آن ها ندارد، فورا آموزش ها حضوری خواهد بود. موضوع مهم تر این که خیلی از مدارس هنوز جای مناسبی برای تهویه ندارند.

 

 

 

اعلام زمان بازگشایی مدارس

 

اعلام زمان بازگشایی مدارس !!! وضعیت مدارس در سال تحصیلی جدید هم چنان به صورت غیرحضوری بوده و هنوز بخشنامه ای مبنی بر باز شدن مدارس نیامده است. توصیه می کنیم که دانش آموزان و خصوصا بچه های کنکوری درس را جدی تر بگیرند و با داشتن برنامه دروس را پیش ببرند. در کلاس های آنلاین خود شرکت کنید و با معلم های خود در ارتباط باشید و رفع اشکال کنید. برای خدمات مشاوره ای نیز می توانید روی فاروس طاها حساب کنید. از همان ابتدا درس هر روز را همانروز بخوانید تا در زمان امتحانات با حجم زیادی از درس ها مواجه نشوید.

 

 

امکان دارد از آذر ماه مدارس باز شوند؟

هنوز تصمیم جدی ای برای این مورد گرفته نشده است. اما در صورت انجام واکسیناسیون کامل برای دانش آموزان و عوامل مدرسه این احتمال وجود دارد که از نیمسال دوم آموزش ها به صورت حضوری باشند.

در این صورت فعالیت موسسات کنکوری هم به صورت آنلاین و مجازی خواهد بود؟

بله تا زمانی که واکسیناسیون به صورت کامل در کشور اجرا نشود فعالیت تمام ارگان ها برای حضوری بودن با مشکل مواجه است. اما نگران نباشید اگر موسسه ی خوبی را انتاخب کنید حتی به این صورت هم باعث پیشرفت شما خواهند بود.

برچسب ها