فاروس logo

قبولی در کنکور سراسری با آزمون های آزمایشی

قبولی در کنکور سراسری با آزمون های آزمایشی

قبولی در کنکور سراسری با آزمون های آزمایشی

آزمون های آزمایشی چه کمکی به دانش آموزان برای قبولی در کنکور سراسری می کنند؟

آیا از مزایای قبولی در کنکور سراسری با آزمون های آزمایشی مطلع هستید؟ پیشنهادی که اکثر مشاوران تحصیلی به دانش آموزان می کنند این است که بهتر است در یک آزمون آزمایشی حتما شرکت کنند.

امکان دارد یک سری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور سوالی برایشان پیش بیاید که چرا باید در آزمون ها شرکت کنند. مگر همین با برنامه درسی پیش رفتن و خواندن منابع درسی و تست زنی کافی نیست که بتوانند در کنکور سراسری رتبه ی خوبی را بدست آورند.

البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد. که دانش آموزان کنکوری که می خواهند در آزمون های آزمایشی شرکت کنند. و از مزایای آن استفاده کنند.

باید در یک آزمون آزمایشی استانداردی شرکت کنند که دارای یک سری ویژگی های خاص باشد که بتوانند در قبولی در کنکور سراسری به دانش آموزان کمک کند. تا دانش آموزان بتوانند رتبه ی خوبی را نیز در کنکور سراسری بدست آورند.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

مزایا آزمون های آزمایشی

برنامه ریزی جامع برای دانش آموزان کنکوری

امکان دارد دانش آموزانی باشند که بگویند نمی توانند به درستی برنامه درسی و مطالعه خود را پیش ببرند. آزمون آزمایشی کاری که برای داوطلبان کنکور سراسری می کند. این است که یک نظم خاصی به برنامه درسی آن ها می بخشد و نمی گذارد که دانش آموزان از برنامه درسی خود خارج بشوند.

ارزیابی کردن برنامه درسی

با استفاده از درصد و نتیجه ی که هر دانش آموز از آزمون های آزمایشی دریافت می کند. می تواند میزان پیشرفت خود را بررسی و ارزیابی کند.

با استفاده از این ارزیابی دقیق این آزمون های آزمایشی مشکلات  و نقاط ضعف آن ها مشخص می شود و با بهبود بخشیدن به برنامه درسی خود می توانند دانش آموزان شرایط خیلی بهتری را برای پیشرفت تحصیلی خود فراهم آورند.

انگیزه گرفتن از نتایج آزمون ها

مشکل بسیاری از دانش آموزان کنکوری که نمی توانند به درستی مطالب درسی خود را مطالعه کنند این است که این افراد بی انگیزه هستند و هیچ امیدی به نتیجه کنکور سراسری خود ندارند، اما با شرکت کردند در این آزمون های آزمایشی و با بررسی و مقایسه نتایج آزمون ها.

دانش آموز متوجه پیشرفت خود در آزمون آنلاین کنکور بشوند بیشتر انرژی و روحیه می گیرند و با تلاش و پشتکار زیاد به سمت هدف نهایی خود حرکت می کنند

تمرین کردن مدیریت در جلسه آزمون

همان طوری که مشخص است یکی از راز های قبولی در کنکور سراسری این است که دانش آموزان کنکوری بتوانند به درستی شرایط جلسه کنکور را مدیریت کنند. با توجه به این که آزمون های آزمایشی شبیه سازی شده آزمون کنکور سراسری است.

پس با شرکت کردند در بازه های زمانی منظم در آزمون ها، دانش آموزان می توانند به درستی روش صحیح مدیریت کردن جلسه کنکور را بیاموزدند و از استرس و اضطراب خود کم کنند.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

آشنایی بیشتر با سوالات کنکور

با توجه به این که این آزمون های آزمایشی به صورت زمان بندی های منظم است. و دانش آموزان در این آزمون ها شرکت می کنند. در این آزمون های آنلاین دانش آموزان با سواال های جدید و نو آشنا می شوند و آن ها را پاسخ می دهند.

یکی از مواردی که باعث می شود دانش آموزان بهتر بتوانند بر سوالات تستی تسلط پیدا کنند. این است که بیشتر تمرین کنند و تست بزنند. پس علاوه بر تمام مزایا و فوایدی که دارد این است که دانش آموزان با یک منبع سوال های تستی رو به رو خواهند شد.

مدیریت کردن بهتر زمان

در مطالب بالا نیز اشاره شد که آزمون های آزمایشی شبیه سازی شده آزمون کنکور سراسری است و یکی از راز های قبولی در کنکور سراسری این است که بتوانید مدیریت زمان را برای سوال های کنکور در نظر بگیرید. هر چقدر که شما بتوانید این مدیریت زمان را تمرین کنید با تسلط بهتری می توانید به سوالات کنکور پاسخ بدهید.

بسیاری از دانش آموزان  و داوطلبان کنکور بوده اند که تسلط کامل بر مباحث درسی داشته اند اما با توجه به این موضوع که نتوانسته اند به درستی زمان را مدیریت کنند به تمامی سوال ها نتوانسته اند به آن ها پاسخ بدهند و امتیاز و تراز آن ها کم شده است.

قبولی در پزشکی، دندان پزشکی، قبولی داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

جهت ارتباط با مشاوران فاروس طاها با این شماره تماس بگیرید. تلفن : 09120981385

برچسب ها