فاروس logo

با کدام رتبه می توان مهندسی دانشگاه دولتی تهران قبول شد؟

با کدام رتبه می توان مهندسی دانشگاه دولتی تهران قبول شد؟

با کدام رتبه می توان مهندسی دانشگاه دولتی تهران قبول شد؟

با کدام رتبه می توان مهندسی دانشگاه دولتی تهران قبول شد؟

با کدام رتبه می توان مهندسی دانشگاه دولتی تهران قبول شد؟ در رابطه با رشته های مهندسی چه می دانید؟ رتبه های زیر برتر کنکور ریاضی کدام رشته های را انتخاب می کنند؟ رشته های پرکاربرد ریاضی که تقاضای زیادی دارند موارد زیر را در بر می گیرد:

کسب رتبه بالا برای تحصیل در هر کدام از موارد بالا نیازمند تلاش فراوان است. چرا که بسیاری از افراد در رشته های مهندسی برای قبولی در دانشگاه سراسری در نوبت روزانه تلاش می کنند.

 آمار ها نشان می دهند که شرکت کنندگان کنکور دررشته ریاضی به مراتب کمتر از رشته تجربی است و رقابت کنکور در این رشته کمتر است. بنابراین شما می توانید با یک برنامه ریزی درست در این زمینه به نتیجه دلخواهتان در کنکور سراسری دست یابید.

✔️ بیشتر بخوانید: اصول برنامه ریزی اصولی برای رتبه شدن در کنکو چیست؟؟

بهترین دانشگاه های مهندسی ایران را بهتر بشناسید

رتبه بندی دانشگاه های ایران در سال 1399 حاکی از آن است پس از دانشگاه تهران دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه تربیت مدرس،  دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه شیراز، دانشگاه تبریز، دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاه اصفهان، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه ارومیه، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه یزد، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه مازندران، دانشگاه گیلان و دانشگاه رازی به ترتیب رتبه اول تا بیستم دانشگاه های برتر جهان را به خود اختصاص دادند. آیا این رشته های پر متقاضی ریاضی در بازار کار اشباع شده اند؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی رشته های پرطرفدار به رشته هایی که بازار کار مناسبی در ایران دارند، بپردازیم.

کدام رشته های ریاضی بازار کار مناسبی دارند؟

از جمله رشته هایی که در ایران از بازار کار مناسبی برخوردار است می توان به مهندسی های نرم افزار و سخت افزار اشاره کرد. از دیگر شغل های پردرآمد می توان به رشته مهندسی پزشکی اشاره کرد که بازار آن در ایران رو به رشد است. سایر رشته های مهندسی که در بازار ایران از درآمد خوبی برخوردارند می توان به مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی مکانیک اشاره کرد.

انتخاب رشته ریاضی

برای قبولی در رشته های تاپ ریاضی در دانشگاه های دولتی تهران و کرج کسب چه رتبه ای نیاز است؟

بررسی رتبه کنکور به مواردی مانند سهمیه، سهمیه مناطق، آنالیز دقیق کارنامه کنکور سراسری گروه ریاضی بستگی دارد. اما به صورت حدودی اگر بخواهیم از روی آمار پذیرش دانشگاه های دولتی تهران و کرج در سال 99 را بررسی کنیم، آمار پذیرفته شدگان در رشته های پرکاربرد ریاضی به شرح زیر است:

در بالا ظرفیت دانشگاه ها را در سال 99 شرح دادیم. اگر درگیر انتخاب رشته هستید باید دفترچه انتخاب رشته 1400 رابه دقت بررسی کنید. در نظر داشته باشید برای قبولی در دانشگاه های رتبه بالا به رتبه های دو رقمی و حداکثر سه رقمی کمتر از پانصد نیاز دارید.

✔️ زیر گروه های رشته ریاضی کدامند؟

موسسه فاروس

اگر به یک موسسه معتبر برای قبولی در کنکور سراسری نیا دارید، این مژده را به شما می دهیم که موسسه فاروس با استفاده از به روز ترین تجهیزات، اقدام به ساخت نرم افزاری کرده است که بر اساس آخرین متد روز دنیا ساخته شده و شما عزیزان می توانید تمام اماکاناتی که به آن نیاز دارید نظیرشبیه سازی آزمون سراسری و یا یادگیری زبان انگیلیسی به صورت کامل و برنامه ریزی دقیق و مرحله به مرحله را با اشتراک ماهانه 100 هزار تومان در یافت کنید.

✔️ فهرست دانشگاه های دولتی ایران

پانوشت: انتخاب رشته ریاضی 1400, آخرین رتبه قبولی در رشته ریاضی , رشته های بدون کنکور ریاضی , مشاغل پردرآمد رشته ریاضی,  مشاوره رایگان رشته ریاضی, پکیج های آموزشی کنکور رشته ریاضی, رشته های پرکاربرد ریاضی

برچسب ها


قبولی پزشکی کنکور

رتبه قبولی دانشگاه تهران

قبولی در دانشگاه دولتی

کنکور سراسری