فاروس logo

شانس قبولی در رشته پزشکی

شانس قبولی در رشته پزشکی

شانس قبولی در رشته پزشکی

شانس قبولی در رشته پزشکی

شانس قبولی در رشته پزشکی چقدر است؟ سوالی که همیشه داوطلبان گروه آزمایشی تجربی می پرسند. این موضوع به هیچ وجه ارتباطی با شانس دارد و کاملا برمی گردد به میزان تلاش شما🤓.

هر چقدر بیشتر درس بخوانید این شانس نیز بیشتر خواهد بود. درس و با دقت مفاهیم کتب درسی را درک کنید و از کنار هیچ نکته ای به سادگی نگذرید. حاشیه نویسی کتاب درسی خیلی کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

شیوه ای که تمام رتبه های برتر از آن استفاده کرده اند! نکات مهم را در حاشیه و کنار کتاب خود بنویسید. این نکات حاصل فهم و مطالعه خود شماست و هر آن چه که متوجه شده اید را نوشته اید، پس خیلی باارزش است. با انجام نکات ساده ی این چنینی می توانید در ثبات مطالب در ذهن خود گام مهمی بردارید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

شانس قبولی در رشته پزشکی دانشگاه آزاد

قبولی در رشته پزشکی دانشگاه آزاد از دیگر موارد مورد پرسش داوطلبین کنکور سراسری می باشد. رشته ی پزشکی محبوب ترین رشته ی گروه آزمایشی تجربی است. از این رو برای قبولی آن در دانشگاه های آزاد نیست مهم است.

با بررسی کارنامه های قبولی سال قبل می توانید شانس قبولی در پزشکی را برای خود بسنجید. به طور مثال در سال گذشته رتبه کشوی لازم برای قبولی در دانشگاه آزاد واحد پزشکی تهران، 3734 بود. می بینید که برای دانشگاه آزاد این رشته ی پر متقاضی نیز رتبه ی خیلی خوبی لازم است.

پس باید با برنامه باشید تا بتوانید به اهداف خود برسید. از هیچ تلاشی دریغ نکنید. هر زمانی را برای یادگیری مطالب جدید مورد استفاده قرار دهید. از آنجایی که رقابت در کنکور سراسری هر سال نسبت به سال های گذشته بیشتر می شود، بنابراین هر چقدر رتبه کسب شده توسط داوطلب به محدوده رتبه قبولی های سال های گذشته نزدیک تر یا پایین تر باشد، شانس قبولی داوطلب بالاتر است.

پزشکی، قبولی در دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

آخرین رتبه و شانس قبولی در رشته پزشکی سهمیه ایثارگران

دانستن آخرین رتبه قبولی پزشکی سهمیه ایثارگران کمک بزرگی به شما می کند در این که بدانید شانس قبولی در رشته پزشکی برایتان چقدر است؟

با توجه به این رتبه ها برای دانشگاه های مختلف، برای خود برنامه ریزی کنید و با توجه به سطح علمی که دارید از اینجا به بعد را پیش بروید.

شما دانش پذیران گرامی می توانید برای کسب نتایج بهتر با شرکت در آزمون آنلاین کنکور آمادگی خود را برای روز کنکور بیازمایید، برای راهنمایی و دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب موسسه فاروس طاها در ارتباط باشید.

پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی با روش 24 گام VIP تنها روش تضمینی کشور، جهت خلاصه طرح کلیک کنید.

برچسب ها